On mennyt kohta kaksi vuotta kun sinuun tutustuin ja tulisesti rakastuin- vaikka olitkin silloin vielä toisen.
Vuosi sitten saavuit sitten "virallisesti" elämääni ja olin maailman onnelisin ihminen.
Muistan kaikki kesäiset yöt jotka kanssasi vietin iloiten ilman minkäänlaisia murheita. Muistan syksyn jollóin otimme yhteen periaatteelisista asioista, meidän ensimmäinen riitamme.
Muistan joulun joka oli meidän yhteinen joulumme- minun paras jouluni.
Muistan kevään jolloin unelmoimme yhteisestä kodistamme jonka myös saimme.
Vaan sitten tuuli pyyhkäisi kylmästi ohitsemme ja vei sinut mukanaan.
Ensikertaa elämässäni rakstin ihmistä vilpittömästi ja kaikella antaumuksella. Olimme vain me. Kiitos rakkainpani siitä että edes hetken aikaa sain tuntea oikean rakkauden, olla saajana ja antajana ilman sen suurempia vaatimuksia.
Minun rakkauteni oli niin suuri ettet sitä halunnutkaan enää kanssani jakaa. Sinä olet viemässä sitä mennessäsi pois, viemässä kaiken mitä omistan.
Minä kiitän sinua siitä että olit hetkisen aikaa minun. Kiitän sinua siitä, että ensimmäistä kertaa tunsin olevani rakastettu.
Kiitän sinua näistäkin onnettomista päivistä jolloin olet lähdössä luotani.
Minä luulin ja uskoin ja toivoin että on vain ME.
Saanko sinua koskaan takaisin...?
Kiitos,rakas
S.P
1
517
Vastaukset
- Ellenix
Haluatkos hänet takaisin, jos hän on jo astunut poispäin Sinusta ?
Kannattaa miettiä, otatkos edes häntä takaisin.
Kaipaus on kaunista, Rakkaus on Muistoissa, Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Kaikkea ei pysty muuttamaan. Anteeksi wain pystyy antamaan.
Hyviä Päätöksiä Sinulle,
Jaksamista Elämän Arkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky745279Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2704389Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1033994Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1892374Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351677Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar721640- 171209
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61089Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii401031- 94909