Kiitos,rakas

S.P

On mennyt kohta kaksi vuotta kun sinuun tutustuin ja tulisesti rakastuin- vaikka olitkin silloin vielä toisen.
Vuosi sitten saavuit sitten "virallisesti" elämääni ja olin maailman onnelisin ihminen.
Muistan kaikki kesäiset yöt jotka kanssasi vietin iloiten ilman minkäänlaisia murheita. Muistan syksyn jollóin otimme yhteen periaatteelisista asioista, meidän ensimmäinen riitamme.
Muistan joulun joka oli meidän yhteinen joulumme- minun paras jouluni.
Muistan kevään jolloin unelmoimme yhteisestä kodistamme jonka myös saimme.
Vaan sitten tuuli pyyhkäisi kylmästi ohitsemme ja vei sinut mukanaan.
Ensikertaa elämässäni rakstin ihmistä vilpittömästi ja kaikella antaumuksella. Olimme vain me. Kiitos rakkainpani siitä että edes hetken aikaa sain tuntea oikean rakkauden, olla saajana ja antajana ilman sen suurempia vaatimuksia.
Minun rakkauteni oli niin suuri ettet sitä halunnutkaan enää kanssani jakaa. Sinä olet viemässä sitä mennessäsi pois, viemässä kaiken mitä omistan.
Minä kiitän sinua siitä että olit hetkisen aikaa minun. Kiitän sinua siitä, että ensimmäistä kertaa tunsin olevani rakastettu.
Kiitän sinua näistäkin onnettomista päivistä jolloin olet lähdössä luotani.
Minä luulin ja uskoin ja toivoin että on vain ME.
Saanko sinua koskaan takaisin...?

1

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellenix

Haluatkos hänet takaisin, jos hän on jo astunut poispäin Sinusta ?

Kannattaa miettiä, otatkos edes häntä takaisin.

Kaipaus on kaunista, Rakkaus on Muistoissa, Tehtyä ei saa tekemättömäksi.

Kaikkea ei pysty muuttamaan. Anteeksi wain pystyy antamaan.

Hyviä Päätöksiä Sinulle,
      Jaksamista Elämän Arkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      9
      1513
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1120
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      950
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      932
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      877
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      112
      865
    Aihe