Kiitos,rakas

S.P

On mennyt kohta kaksi vuotta kun sinuun tutustuin ja tulisesti rakastuin- vaikka olitkin silloin vielä toisen.
Vuosi sitten saavuit sitten "virallisesti" elämääni ja olin maailman onnelisin ihminen.
Muistan kaikki kesäiset yöt jotka kanssasi vietin iloiten ilman minkäänlaisia murheita. Muistan syksyn jollóin otimme yhteen periaatteelisista asioista, meidän ensimmäinen riitamme.
Muistan joulun joka oli meidän yhteinen joulumme- minun paras jouluni.
Muistan kevään jolloin unelmoimme yhteisestä kodistamme jonka myös saimme.
Vaan sitten tuuli pyyhkäisi kylmästi ohitsemme ja vei sinut mukanaan.
Ensikertaa elämässäni rakstin ihmistä vilpittömästi ja kaikella antaumuksella. Olimme vain me. Kiitos rakkainpani siitä että edes hetken aikaa sain tuntea oikean rakkauden, olla saajana ja antajana ilman sen suurempia vaatimuksia.
Minun rakkauteni oli niin suuri ettet sitä halunnutkaan enää kanssani jakaa. Sinä olet viemässä sitä mennessäsi pois, viemässä kaiken mitä omistan.
Minä kiitän sinua siitä että olit hetkisen aikaa minun. Kiitän sinua siitä, että ensimmäistä kertaa tunsin olevani rakastettu.
Kiitän sinua näistäkin onnettomista päivistä jolloin olet lähdössä luotani.
Minä luulin ja uskoin ja toivoin että on vain ME.
Saanko sinua koskaan takaisin...?

1

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellenix

      Haluatkos hänet takaisin, jos hän on jo astunut poispäin Sinusta ?

      Kannattaa miettiä, otatkos edes häntä takaisin.

      Kaipaus on kaunista, Rakkaus on Muistoissa, Tehtyä ei saa tekemättömäksi.

      Kaikkea ei pysty muuttamaan. Anteeksi wain pystyy antamaan.

      Hyviä Päätöksiä Sinulle,
      Jaksamista Elämän Arkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe