Auttakaa demoni ei suostu irrottamaan otettaan. Minun on pakko huudella perättömiä väittetä täällä en mahda pahalle hengelle mitään arrrrgh arg arg aaaaaaaarrrrrrrrrrrgggghhhhhhhhhhhh äyk äyk äääääääää yyyyyyyyyyy öööööööööö ötsiödödödööööööööö
AAARRGHHH
8
776
Vastaukset
- Vastauksen
Katsos ystäväiseni, kun antaa pirulle pikkusormen
se vie koko käden, eikä sille riitä sekään!!!!! - joku uskoisi
Ihan kuin joku uskoisi sinun olevan Uskova 1. Olet hänen vainoajansa.
- taustajoukot
Et ole Uskova 1. Lopeta tuo Uskova 1 nimimerkin käytön. Tai lukitsen sinun IP osoitteen.
- Uskova 1
taustajoukot kirjoitti:
Et ole Uskova 1. Lopeta tuo Uskova 1 nimimerkin käytön. Tai lukitsen sinun IP osoitteen.
koneella. Muuten hyvä... En jää kiinni koska kukaan ei tiedä kuka on kirjottanut...
- tyyppi
Uskova 1 kirjoitti:
koneella. Muuten hyvä... En jää kiinni koska kukaan ei tiedä kuka on kirjottanut...
Olet raukkis ellenisti, plagioit kuten epäjumalasikin.
- Uskova 1
tyyppi kirjoitti:
Olet raukkis ellenisti, plagioit kuten epäjumalasikin.
Älä fuulaa.
Koska demoni ei suostu irrottamaan otettaan sinusta, niin saat jäädä huutelemaan perättömiä väitteitä pahoine henkinesi.
Viime kesästä lähtien kirjoitin nimimerkillä Uskova, sitten joku otti nimimerkkini käyttöönsä. Sitten otin käyttöön Uskova 1 nimimerkin, mutta nyt tämä demonien riivaama on ominut sen, joten olen nyt rekisteröinyt uskova_1 nimimerkin. Vanhoja nimimerkkejä en tästä päivästä lähtien käytä, joten jos niillä kirjoittelu jatkuu, niin se ei ole minun käsialaani.Kas, samalla aukeni uusi nimimerkki-sähköposti:
[email protected]
Jos jollakin on sydämellään jotain, mitä ei kaikille halua nähtäväksi, niin tähänhän voi kirjoittaa. Nimimerkiltä nimimerkille.
En tuo e-mail-juttuja tälle palstalle, jääkööt salaiset salaisiksi. Mutta en myöskään vastaa kaikenlaiseen lunta-tupaan-soopaan. En myöskään vastaa juorun- tai kostonhaluisten kyselyihin tuntemistani henkilöistä tai itsestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914