ollaank sitä hereillä

rahtari1

vielä huuhaaväki

27

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

vaan ku mä meen nyt nukkuu

• yötä vaan

sitten:=)))))

• rahtari1
        yötä vaan kirjoitti:

sitten:=)))))

taa,meinaan heräsinjo,eipä ollu jären pitkät unet mut sitä kauheemmat,hyvä et heräsin,eihän sitä unta ois halunnu nähdä enempää,vieläkin puistattaaja ite pääosas

• rahtari1
        rahtari1 kirjoitti:

taa,meinaan heräsinjo,eipä ollu jären pitkät unet mut sitä kauheemmat,hyvä et heräsin,eihän sitä unta ois halunnu nähdä enempää,vieläkin puistattaaja ite pääosas

ja vähän äkkiä vielä,eihän täs jaksa tuntitolkulla odotella että koska te heräätte HERÄTYS HUUHAALLA NYT

• rahtari1

eikö viestit tuu läpi

• huomenta....:))

• rahtari1

näin pahaa painajais unta mut kerron sen myöhemmin oli myös pääosassa

• rahtari1 kirjoitti:

näin pahaa painajais unta mut kerron sen myöhemmin oli myös pääosassa

painajaista.... Miks myöhemmin.... miks ei nyt...:)

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

painajaista.... Miks myöhemmin.... miks ei nyt...:)

sua ja sit mä sain kilpailijan sit sä heitit mut nurkkaan ku vanhan rukkasen onneks heräsin etten nähny loppua ,sydän hakkas varmaan 180kymppiä,tää on nyt aluks vaan tällanen lyhyt versio siitä

• rahtari1 kirjoitti:

sua ja sit mä sain kilpailijan sit sä heitit mut nurkkaan ku vanhan rukkasen onneks heräsin etten nähny loppua ,sydän hakkas varmaan 180kymppiä,tää on nyt aluks vaan tällanen lyhyt versio siitä

mikä painajainen...*paijaa päästä...*:)))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

mikä painajainen...*paijaa päästä...*:)))))

paijaa oikein hyvin ja ethän sä mua ois heittäny ku rukkasata pois

• rahtari1 kirjoitti:

paijaa oikein hyvin ja ethän sä mua ois heittäny ku rukkasata pois

en tietenkään... Se oli vaan karmea painajainen....:)))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

en tietenkään... Se oli vaan karmea painajainen....:)))))

toivottavasti ei ens yönä toteudu uudestaan

• rahtari1 kirjoitti:

toivottavasti ei ens yönä toteudu uudestaan

painajaiset pois pysy...:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

painajaiset pois pysy...:))

kyl mun melkein pitäs päästä yöks sun viereen ei se varmaan muute jätä mua rauhaan

• rahtari1 kirjoitti:

kyl mun melkein pitäs päästä yöks sun viereen ei se varmaan muute jätä mua rauhaan

viereen...... =:))

• rahtari1 evk
        BBrunetti kirjoitti:

viereen...... =:))

kertosin sulle lisää sitä painajaista niin kyllä säkin haluaisit osallisen viereen,mut en uskalla täs huuhaas enempää kertoa kyllä se niin karmeeta oli sivust vaan kattoa

• rahtari1 evk kirjoitti:

kertosin sulle lisää sitä painajaista niin kyllä säkin haluaisit osallisen viereen,mut en uskalla täs huuhaas enempää kertoa kyllä se niin karmeeta oli sivust vaan kattoa

ajattelet asian näin että se oli vaan paha paha painajainen......:)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

ajattelet asian näin että se oli vaan paha paha painajainen......:)))

yrittää ajatella et se oli paha painajainen vaan,mut mä keksin jo ens yöks uuden mut saa nähä toteutuuks seki

• rahtari1 kirjoitti:

yrittää ajatella et se oli paha painajainen vaan,mut mä keksin jo ens yöks uuden mut saa nähä toteutuuks seki

nyt täytyy tupakkaa mennä kioskilta ostamaan.... hei sun heiluvilles.....:))))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

nyt täytyy tupakkaa mennä kioskilta ostamaan.... hei sun heiluvilles.....:))))))

sitä samaa sunkin kahelle heiluvilles

• rahtari1

mut mun ajatukset ei oo muuttunu mihkään yhen henkilön suhteen ja tiedät varmaan kenen suhteen

• yksitypy evk

oltu ja ihan muutenkin vaan :=)))
      Pitkä yöuni takana ja virtaa taas riittää :=)))

• rahtari1

mul jäi yöunet vähiin ku tuli sellasta painajaista ja ite viel pääosis muyt ei uskalla täällä huuhaalla paljon paljastaa mistä uni kerto mut onneks heräsin kesken unien loppu ios ollu varmaan hirveetä,no on se huvä että sulla ees virtta riittää,pistäs sielt tännekkinpäin sitä virtaa vähä

• yksitypy evk
        rahtari1 kirjoitti:

mul jäi yöunet vähiin ku tuli sellasta painajaista ja ite viel pääosis muyt ei uskalla täällä huuhaalla paljon paljastaa mistä uni kerto mut onneks heräsin kesken unien loppu ios ollu varmaan hirveetä,no on se huvä että sulla ees virtta riittää,pistäs sielt tännekkinpäin sitä virtaa vähä

virtaa. Joko tuntuu? Mutta nyt poistun päiväks täältä. Täytyy tällä virralla nyt tehdä jotain kun sitä niin harvoin on. Hyvät päivänjatkot...:=))))

• rahtari1
        yksitypy evk kirjoitti:

virtaa. Joko tuntuu? Mutta nyt poistun päiväks täältä. Täytyy tällä virralla nyt tehdä jotain kun sitä niin harvoin on. Hyvät päivänjatkot...:=))))

alko tuntuu,kyllä näillä taas vähän aikaa selvitään,kiitti vaan

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1167
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      98
      637
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe