f-1

manxman

täänään tulee taas kilvanajoa,voittaakohan räikkönen?

21

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

ystäväni,kuinka sä viittit ees tollasta kysyä,räikkönenhän sen ruutulipun ekana ylittää

• Doe-01

rahtarista on tullut selvänäkijä;=))

• Aki 43

Hienosti oot perillä F1:stäkin =o) Maamme Suomi...

• Pertti 58

Te, suomalaiset nuorison saastaiset ja kapiset edustajat! Älkää katsoko syntilaatikko, se pilaa elämänne! Moinen f-1 hurjastelu on jonnin joutavaa saastaa, joka tuhoaa ihmisen ajattelukyvyn! Hävetkää!!

• voittaa tieten.....:))

• Aki 43

Hyvin ennustettu "Madam Brunette" =)

• Aki 43 kirjoitti:

Hyvin ennustettu "Madam Brunette" =)

aika monta hyvää ennustajaa....:))) eikös tääl muutkin veikannu että räkä voittaa....:))

• Aki 43
        BBrunetti kirjoitti:

aika monta hyvää ennustajaa....:))) eikös tääl muutkin veikannu että räkä voittaa....:))

Sinä ja R1 veikkasitte että R=1 varmasti!!!!

• Aki 43 kirjoitti:

Sinä ja R1 veikkasitte että R=1 varmasti!!!!

veikata ku oli varma arvaus.... heh.....:)))no kävi mieles et saattaapi sen auto levähtää... Mut poistin mielestäni moiset ajatukset....:))

• Aki 43
        BBrunetti kirjoitti:

veikata ku oli varma arvaus.... heh.....:)))no kävi mieles et saattaapi sen auto levähtää... Mut poistin mielestäni moiset ajatukset....:))

Se on tapahtunu muutaman kerran johtopaikalta niin olin niin arka veikkaileen rohkeesti ;)

• Aki 43 kirjoitti:

Se on tapahtunu muutaman kerran johtopaikalta niin olin niin arka veikkaileen rohkeesti ;)

myöntää...Mut mie nukahdin ja näin pari viimeistä kierrosta..... dääm...=:))

• Aki 43
        BBrunetti kirjoitti:

myöntää...Mut mie nukahdin ja näin pari viimeistä kierrosta..... dääm...=:))

Komian maaliintulon ja kuulit Maamme laulun. Minä joskus seuraan teksti teeveestä ja katon äkkiä tilanteen jos on joku jääkiekkomatsi tai joku, ei hermot kestä seurata. :(

• Aki 43 kirjoitti:

Komian maaliintulon ja kuulit Maamme laulun. Minä joskus seuraan teksti teeveestä ja katon äkkiä tilanteen jos on joku jääkiekkomatsi tai joku, ei hermot kestä seurata. :(

sentään näin.....:))) mut harmittaa vähän ku sillain nukahdin....

• Aki 43
        BBrunetti kirjoitti:

sentään näin.....:))) mut harmittaa vähän ku sillain nukahdin....

eilen jonkun leffan? En jaksanu hakee sipsipussia, olis ollu kiva napostella tossa seuratessa kisoja.

• Aki 43 kirjoitti:

eilen jonkun leffan? En jaksanu hakee sipsipussia, olis ollu kiva napostella tossa seuratessa kisoja.

sitä kolmosen sotakuvaa.... Nimee en muista.... joskus canalilta se on tullu ja ajttelin et vois uudestaan... Mut arvaas mitä... Enhän mä sitä elokuvaa edes loppuun ku nukahdin.... Ostin suklaata eilen.... nam..=:)))

• Aki 43
        BBrunetti kirjoitti:

sitä kolmosen sotakuvaa.... Nimee en muista.... joskus canalilta se on tullu ja ajttelin et vois uudestaan... Mut arvaas mitä... Enhän mä sitä elokuvaa edes loppuun ku nukahdin.... Ostin suklaata eilen.... nam..=:)))

Mä oon yrittäny kattoo DVD elokuvan jonka sain koneen mukana Harry Potter, siinä on 2 levyä ja aina oon nukahtanu hyvin muutaman minuutin kuluttua ja heränny niin televisio päällä ja en oo päässyt vielä toista levyä lataamaan, ei oo tarvinnu!!! =)

• Aki 43 kirjoitti:

Mä oon yrittäny kattoo DVD elokuvan jonka sain koneen mukana Harry Potter, siinä on 2 levyä ja aina oon nukahtanu hyvin muutaman minuutin kuluttua ja heränny niin televisio päällä ja en oo päässyt vielä toista levyä lataamaan, ei oo tarvinnu!!! =)

jonain päivänä saat sen leffan loppuun katottua....=:))

• Aki 43
        BBrunetti kirjoitti:

jonain päivänä saat sen leffan loppuun katottua....=:))

pitäis kai jatkaa siitä kohtaa minkä muistaa kattoneensa, onhan siinä unilääkettä niinkin pitkäksi aikaa, sitten voi siirtyä taru sormusten herrasta elokuvaan =)
        Oot hereillä vielä, sitä ne päikkärit tekee!!

• Aki 43 kirjoitti:

pitäis kai jatkaa siitä kohtaa minkä muistaa kattoneensa, onhan siinä unilääkettä niinkin pitkäksi aikaa, sitten voi siirtyä taru sormusten herrasta elokuvaan =)
        Oot hereillä vielä, sitä ne päikkärit tekee!!

ei väsytä pätkääkään..... niin teettää...:))

• Aki 43
        BBrunetti kirjoitti:

ei väsytä pätkääkään..... niin teettää...:))

...tekemään yhtä ohjelmaa että katellaan jos törmätään... ei törmätä lujaa ;) Öitä kuiteskin varmuuden vuoksi =)

• Aki 43 kirjoitti:

...tekemään yhtä ohjelmaa että katellaan jos törmätään... ei törmätä lujaa ;) Öitä kuiteskin varmuuden vuoksi =)

ainakaan kauheen kovaa törmäillä... Kauniita unia vaan....:))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1133
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      856
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      657
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      93
      607
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      598
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe