Tiedättekö joitain suomalaisia laulajia, josta olisi tehty laulu/lauluja ?
Laulu laulajasta?
13
708
Vastaukset
- jaska
Neumanni lauloi: Eput lauloi; älä mene njet njet, menet tai et, silti sydämeni viet...
- sadra
ringo ja aku on kanssa siis
- Amppari
Turo´s Hevi Gee: Aja Tapani Kansa, aja! ;)
- reiska
Juice Leskinen- Paperitähdet
- Timjami
Lennä nykäsen matti... =)
- Timjami
Täältä tulee Yö! Yö yhtyeen laulu.
- TittaMaari
Täältä tulee Yö, Yö
Nimeni on Dingo, Dingo
Elämässä pitää olla runkkua, Popeda (...laulaja kun osoittautuu mustajärven pateksi...)- Sakke
Jos ny tarkkoja ollaan niin tuo täältä tulee yö ei kerro orkesterista, se kun on Ratsia-yhtyeen hitti jo vuodelta 1980.
Niin,ja muutama lisää:
Paula Koivuniemi: Kun kuuntelen Tomppaa
Turo's Hevi Gee: Mie ja Turo's Hevi Gee
Aki Sirkesalo: Marvin Gaye
- setu
Taikakuun kuin Olavi virta
- Rhanna
Arja Koriseva: Uudet tähdet
Kappaleessa mainitaan seuraavat laulajat:
*Mikko Alatalo (maalaispojan tunnelmaa, hyvältä viel kuulostaa, kun laulaa Mikko parikymppinen)
*Tapani Kansa (R-a-k-a-s kun soi ja Tapsa tunnelmoi)
*Juice Leskinen (kun alkaa Juicen viidestoista yö)
*Irwin Goodman (kaikki biisit Irwinin hyvin vielä tunnistin)
*Hullujussi-yhtye (ja Hullujussin tahtiin jorattiin)
* Sammy Babitzin (kun lauloi Sammy Daa-daa-daa) Rhanna kirjoitti:
Arja Koriseva: Uudet tähdet
Kappaleessa mainitaan seuraavat laulajat:
*Mikko Alatalo (maalaispojan tunnelmaa, hyvältä viel kuulostaa, kun laulaa Mikko parikymppinen)
*Tapani Kansa (R-a-k-a-s kun soi ja Tapsa tunnelmoi)
*Juice Leskinen (kun alkaa Juicen viidestoista yö)
*Irwin Goodman (kaikki biisit Irwinin hyvin vielä tunnistin)
*Hullujussi-yhtye (ja Hullujussin tahtiin jorattiin)
* Sammy Babitzin (kun lauloi Sammy Daa-daa-daa)Mä olen kans kuullut tuon laulun ! Se on kiva biisi :)
- nunnununuuu
Justiinax kirjoitti:
Mä olen kans kuullut tuon laulun ! Se on kiva biisi :)
Ja eikös Junnu Vainiostakin ole joku laulu tehty? Olisko ollut sekin Juicen tekeleitä...?
- Pepe
Olavi virrasta on Lavin Tangokuningas ja sitten Teuvo valon sä muistatko Olavi Virran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313507- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111321- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875