Tilanne vaatii

Yli puoluerajan

18

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toki Isoveli on valveilla, siitä on allekirjoittanutkin "saanut nauttia" työmatkoillaan
      Yhdysvaltoihin. Terveisiä vaan tämänkin tekstin osalta CIA:lle! Mutta tällä palstalla en ole
      kokenut sensuuria.
      vom

      • Kalle

        Vai et ole kokenut sensuuria täällä - et ehkä itse ole kommunistina tullut sensuroiduksi mutta ihmetellä täytyy jos et ole huomannut talven ja kevään aikana tälläkin palstalla riehunutta kommunistisensuroijaa, jota myös palstan sheriffiksi kutsuttiin. Hän oli todella etevä kommunisti ja näytti kaikille palstalaisille kuinka oikeaoppinen kommunisti toimii saatuaan vähän valtaa itselleen.

        Jopa Kallen ystävälliset "hyvän joulun"-toivotukset kaikille palstalaisille sensuroitiin - ja sensuroitiin useaan otteeseen.

        /Kalle, joka on vieläkin tuohtunut jouluterveistensä sensuroimisesta...


      • sivusta
        Kalle kirjoitti:

        Vai et ole kokenut sensuuria täällä - et ehkä itse ole kommunistina tullut sensuroiduksi mutta ihmetellä täytyy jos et ole huomannut talven ja kevään aikana tälläkin palstalla riehunutta kommunistisensuroijaa, jota myös palstan sheriffiksi kutsuttiin. Hän oli todella etevä kommunisti ja näytti kaikille palstalaisille kuinka oikeaoppinen kommunisti toimii saatuaan vähän valtaa itselleen.

        Jopa Kallen ystävälliset "hyvän joulun"-toivotukset kaikille palstalaisille sensuroitiin - ja sensuroitiin useaan otteeseen.

        /Kalle, joka on vieläkin tuohtunut jouluterveistensä sensuroimisesta...

        jo toveri ruskeepaa hänellä on muita menoja,
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000021&posting=22000000010146935

        Ps. lähtihän niitä monilta muiltakin kirjoituksia, jopa kommareilta.


      • Taas ja Taas ja Taas

        " Mutta tällä palstalla en ole
        kokenut sensuuria. "

        Miten olisitkaan voinut? Ajatuksesi ovat " oikeita ".

        Allekirjoittanut törmäsi tällä palstalla toveri Ruskeepään otteisiin , eikä se juurikaan vahvistanut kuvaani sosialismin ja ihmisoikeuksien ihanasta liitosta.

        Nämä muutkin samantyyppiset sheriffit (esim. a.v.a ), joilla on taipumus subjektiiviseen totuudenmäärittelyyn vaikuttaisivat olevan juuri näitä vasemmistolaisia ihmisoikeusaktivisteja.


      • Taas ja Taas ja Taas kirjoitti:

        " Mutta tällä palstalla en ole
        kokenut sensuuria. "

        Miten olisitkaan voinut? Ajatuksesi ovat " oikeita ".

        Allekirjoittanut törmäsi tällä palstalla toveri Ruskeepään otteisiin , eikä se juurikaan vahvistanut kuvaani sosialismin ja ihmisoikeuksien ihanasta liitosta.

        Nämä muutkin samantyyppiset sheriffit (esim. a.v.a ), joilla on taipumus subjektiiviseen totuudenmäärittelyyn vaikuttaisivat olevan juuri näitä vasemmistolaisia ihmisoikeusaktivisteja.

        Sinullahan on se objektiivinen totuus hallussasi, eikös vaan?
        vom


      • Kalle kirjoitti:

        Vai et ole kokenut sensuuria täällä - et ehkä itse ole kommunistina tullut sensuroiduksi mutta ihmetellä täytyy jos et ole huomannut talven ja kevään aikana tälläkin palstalla riehunutta kommunistisensuroijaa, jota myös palstan sheriffiksi kutsuttiin. Hän oli todella etevä kommunisti ja näytti kaikille palstalaisille kuinka oikeaoppinen kommunisti toimii saatuaan vähän valtaa itselleen.

        Jopa Kallen ystävälliset "hyvän joulun"-toivotukset kaikille palstalaisille sensuroitiin - ja sensuroitiin useaan otteeseen.

        /Kalle, joka on vieläkin tuohtunut jouluterveistensä sensuroimisesta...

        Jos viestejäsi on sensuroitu (estetty julkitulo!), niin en ole pystynyt toteamaan näin tapahtuneen!
        vom


      • Taas ja Taas ja Taas
        vom kirjoitti:

        Sinullahan on se objektiivinen totuus hallussasi, eikös vaan?
        vom

        ... niin kyllä, ehdottomasti!


      • Kalle
        vom kirjoitti:

        Jos viestejäsi on sensuroitu (estetty julkitulo!), niin en ole pystynyt toteamaan näin tapahtuneen!
        vom

        Et ole tainnut huomatakaan, että tämä keskustelupalsta on "on line" ja sellaista ei voi etukäteen sensuroida.

        /Kalle, joka on taas kerran sivistänyt kommaria - kommaria, joka kieltäytyy sanomasta kantaansa Stalinista ja stalinismista. Ihme - ehkä ei!


      • Taas ja Taas ja Taas kirjoitti:

        ... niin kyllä, ehdottomasti!

        Sitä juuri tarkoitin! Äläkä suotta vaatimattomuuttasi pidä kynttilääsi vakan alla, vaan
        anna sen loistaa sitä ainoaa oikeaa totuutta kaikelle kansalle!!
        vom


      • Taas ja Taas ja Taas
        vom kirjoitti:

        Sitä juuri tarkoitin! Äläkä suotta vaatimattomuuttasi pidä kynttilääsi vakan alla, vaan
        anna sen loistaa sitä ainoaa oikeaa totuutta kaikelle kansalle!!
        vom

        tuesta :D


      • herra yksilön vapaus
        Taas ja Taas ja Taas kirjoitti:

        " Mutta tällä palstalla en ole
        kokenut sensuuria. "

        Miten olisitkaan voinut? Ajatuksesi ovat " oikeita ".

        Allekirjoittanut törmäsi tällä palstalla toveri Ruskeepään otteisiin , eikä se juurikaan vahvistanut kuvaani sosialismin ja ihmisoikeuksien ihanasta liitosta.

        Nämä muutkin samantyyppiset sheriffit (esim. a.v.a ), joilla on taipumus subjektiiviseen totuudenmäärittelyyn vaikuttaisivat olevan juuri näitä vasemmistolaisia ihmisoikeusaktivisteja.

        minä kerran juovuspäissäni (vomille tiedoksi; tänään ei kerkee juoda kun aina silloin tällöin täytyy tienata läskiä leivänkin päälle) kerroin hänelle käyväni ravustamassa ja kun nostelen niitä raukkoja järvistä ja joista ja heittelen kattilaan niin ihan omaatuntoani lepyttääkseni säästän yhden per kesä. ja tämän säästyneen pistän kolmen sadan litran akvaarioon ja hoidan rakkaudella ja paneutumisella. mutta silti viimeiset kymmenisen vuotta kun olen ravun säästänyt niin melkein päivälleen ne vuoden elävät ja sitten kuolla kupsahtavat. joka vuosi sama juttu: kuori vaihtuu pari kolme kertaa ja ruoka maistuu ja vesi on puhdasta mutta silti kuolevat. olisivatkohan kuin vapaat yksilöt? eivät kestä vankeudessa. no, a.v.a:n palstalla (eläinten suojelu) kyselin neuvoa kuinka villieläimen saisi pärjäämään vankeudessa? laitonta muuten, suomessa villieläimen vangitseminen kotieläimeksi. ainakin ennen oli, kai vieläkin?

        mutta aiheeseen; a.v.a minulle sentään ennenkuin viestin poisti, kertoi että rapujen vangitseminen ei ole eläintensuojelua ja se ei kuulu hänen palstalleen. kertoi, että jos olisin keskustellut vaikka rapuvesien suojelusta ja kuinka rapukannat säilyisivät, se kuuluisi palstan aihepiiriin.

        näinhän se on. sheriffi selkeästi kertoi mistä kiikasti ennenkuin poisti kirjoituksen. tätä en voinut kutsua sananvapauden loukkaukseksi toisin kuin tämän palstan exsheriffin toimintaa. tällä lailla se keskustelu pitäisi kulkea vaikka loppukesästä kun ostan uuden akvaarion pistän sinne taas uuden ravun. vanhaa nääs asuttaa iso monni.


      • Centaurea

        Valitettavasti tällä palstalla oli aiemmin ainakin minun havaintojeni mukaan niin kova sensuuri, etten juuri viitsinyt osallistua keskusteluihin.

        Keskustelua on mahdotonta käydä, jos vain yksi oikea mielipide sallitaan.

        Kommenttini, silloin toisella nimimerkillä, katosivat miltei välittömästi, jos en ollut ihan samaa mieltä sheriffin kanssa tai jos hän ei ollut aivan varma, olimmeko samaa mieltä.

        Olin iloinen, kun huomasin hänen jättäneen valvontatehtävänsä ja mielipiteiden vaihto tuli mahdolliseksi.


    • herra yksilön vapaus

      on hyvä asia.

      en nyt puhu mistään natsipaskasta tai johonkin väkivaltaan kehottamisien poistamisesta. ne on syytäkin poistaa mutta esim. tällä kommunistipalstalla poistettiin talvella ja keväällä kaikki eikommunistiset kirjoitukset. se tietysti kirjoittajia vitutti mutta näin jälkikäteen olen ajatellut sen olevan hyvä asia. se antoi lukijoille aikas realistisen kuvan kommunistisesta sananvapaudesta. sensuroira oli hyvin rähmällään kommunismiin ja myös näytti sen. hän peräänkuulutti "rakentavia dialogeja ja depaatteja" yhteiskunnasta ja kommunismista mutta antoi palstalle jäädä vain ne kirjoitukset, joissa kommunismia ylistettiin. kommunismia arvostelevat kirjoitukset poistuivat nopeammin kuin kekkonen ehti myllykirjeitä lähetellä.

      oli valaisevaa huomata 2000-luvun keskustelun SUOMI(24)kommunistipalstalla olevan samanlaisessa kontrollissa kuin aikoinaan julkisen keskustelun rautaesiripun väärällä puolella. tosin tietenkin ilman punaisen valpon vierailua myöhemmin kotona.

      ei pahalla ruskeepää mutta sheriffiaikasi kusi kyllä omillesi ja kommunismisi nilkoille.

      • "Herra yksil...", ole niin kiltti ja kerro meille muille minkä tahon vallassa on tämä käyt-
        tämämme keskustelukanava "Suomi24.fi"? Onko siellä takana luuraamassa joku "peitejärjestö",
        vai ??
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        "Herra yksil...", ole niin kiltti ja kerro meille muille minkä tahon vallassa on tämä käyt-
        tämämme keskustelukanava "Suomi24.fi"? Onko siellä takana luuraamassa joku "peitejärjestö",
        vai ??
        vom

        kyllä sinullakin alkaisi jo olla korkea aika opetella vähän käytöstapoja.

        kokeiles uudestaan. siihen asti suhtaudun tähän vastineesi sen ansaitsemalla arvokkuudella;

        http://www.kerrolisaa.com/cgi-bin/kl6.pl?a=20&b=458


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        kyllä sinullakin alkaisi jo olla korkea aika opetella vähän käytöstapoja.

        kokeiles uudestaan. siihen asti suhtaudun tähän vastineesi sen ansaitsemalla arvokkuudella;

        http://www.kerrolisaa.com/cgi-bin/kl6.pl?a=20&b=458

        Ihan tiedoksesi! Kun käytän kahta iso kirjainta (H.V.), se tarkoittaa Hyvä Veli. Jos tarkoittasi sitä, mitä nähtävästi epäilet, olisi v-kirjain todella pieni!
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        Ihan tiedoksesi! Kun käytän kahta iso kirjainta (H.V.), se tarkoittaa Hyvä Veli. Jos tarkoittasi sitä, mitä nähtävästi epäilet, olisi v-kirjain todella pieni!
        vom

        sitten luotan sanaasi ja esitän anteeksipyyntöni.

        käsitin asian aivan väärin; nimittäin jos minä käytän ilmaisua H.V, se ei todellakaan tarkoita "hyvää veljeä". pääsi vain unohtumaan, etteivät kaikki omaa samaa ajatusmaailmaa kuin allekirjoittanut.

        mutta mitäs sinä kysyitkään?


      • Tom from Finland
        vom kirjoitti:

        Ihan tiedoksesi! Kun käytän kahta iso kirjainta (H.V.), se tarkoittaa Hyvä Veli. Jos tarkoittasi sitä, mitä nähtävästi epäilet, olisi v-kirjain todella pieni!
        vom

        MIllainen pimppa sulla on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe