Kuka keksisi tempun jolla saataisiin Sörnäisistä viihtyisämpi. Ongelmana ovat lähinnä narkkarit ja alkoholistit. Jotain täytyisi tehdä, jotta nämä kaverit saisivat apua ja pois kaduilta. Esimerkiksi lauantaisin päivällä on täys meininki metron ympäristössä.
Sörnäinen
12
2845
Vastaukset
- p u l m a
Ikävä kyllä narkkarit heiluu jollain asemalla, niin kauan kun löytyy myyjätaho, joka jo nuoret koukuttaa aineisiin. Ongelmanhan voi siirtää soittelemalla poliisit paikalle ahkeraan.
- sadsad
No hohhoijaa, yksi syy siihen että narkit pyörii kurvissa on se että siellä on narkkien hoitopiste/kriisipiste, eli sieltä saa puhtaita neuloja. Vain todella pieni osa huumeista myydään oikeasti kadulla.
- pyöri kaikenlaisia
sadsad kirjoitti:
No hohhoijaa, yksi syy siihen että narkit pyörii kurvissa on se että siellä on narkkien hoitopiste/kriisipiste, eli sieltä saa puhtaita neuloja. Vain todella pieni osa huumeista myydään oikeasti kadulla.
ihmisiä.
- liikkujista on
pyöri kaikenlaisia kirjoitti:
ihmisiä.
työpaikkoihinsa rientäviä,tai liikennevälinettä vaihtavia.
- Heko
sadsad kirjoitti:
Totta mutta ei kenenkään tarvitse joutua väkivallan kohteeksi. Kerran olen joutunut puuttumaan tilanteeseen kun narkkari kävi erään naisen rinnuksiin joka tuli ruokakaupasta. Ei kenenkään tällaista tarvitse sietää. Joten tällaisten hoitopisteiden sijoitukseen pitäisi enemmän käytää järkeä.
- ex-nisti
Heko kirjoitti:
Totta mutta ei kenenkään tarvitse joutua väkivallan kohteeksi. Kerran olen joutunut puuttumaan tilanteeseen kun narkkari kävi erään naisen rinnuksiin joka tuli ruokakaupasta. Ei kenenkään tällaista tarvitse sietää. Joten tällaisten hoitopisteiden sijoitukseen pitäisi enemmän käytää järkeä.
No mihinkäs meinasit itse tälläisen hoitopisteen sijoittaa? Tottakai jonnekkin helvetin kuuseen jossa eivät haittaisi "kunnon ihmisiä"? Vaan on kun ei siellä helvetin kuusessa ole niitä nistejäkään, mitäs ne siellä tekisivät. Sijoitu itse muualle jos huvittaa, noilla reppanoilla siihen ei valitettavasti ole mahdollisuutta.
- Heko
ex-nisti kirjoitti:
No mihinkäs meinasit itse tälläisen hoitopisteen sijoittaa? Tottakai jonnekkin helvetin kuuseen jossa eivät haittaisi "kunnon ihmisiä"? Vaan on kun ei siellä helvetin kuusessa ole niitä nistejäkään, mitäs ne siellä tekisivät. Sijoitu itse muualle jos huvittaa, noilla reppanoilla siihen ei valitettavasti ole mahdollisuutta.
Miten olisi pasilan poliisitalolle. Sieltä jaettaisiin uudet neulat jotta homma pelaa. Toisaalta itse ovat reppanat ongelmansa aiheuttaneet. Heikko itsetunto lyö kynsille ja sitten se on menoa. Oikeastaan ne eivät tarvitsisi minkäänlaista hoitoa kun ovat itse leikkiin ryhtyneet. Ei yhteiskunnan ole pakko hyysätä narkkareita mutta tämän päivän meininki on tällaista siihen tyytykäämme.
- -tuttaa
Heko kirjoitti:
Miten olisi pasilan poliisitalolle. Sieltä jaettaisiin uudet neulat jotta homma pelaa. Toisaalta itse ovat reppanat ongelmansa aiheuttaneet. Heikko itsetunto lyö kynsille ja sitten se on menoa. Oikeastaan ne eivät tarvitsisi minkäänlaista hoitoa kun ovat itse leikkiin ryhtyneet. Ei yhteiskunnan ole pakko hyysätä narkkareita mutta tämän päivän meininki on tällaista siihen tyytykäämme.
Keskellä päivääkin saa lusmuilla ja pelätä näitä sekopäitä. Kaikki hullut juopponarkkarit yhteen kasaan jonnekkin metsän keskelle, tapelkoot siellä keskenään.
- ex-nisti
Heko kirjoitti:
Toisaalta ei huono, mutta kuka menee maailman tärkeimmän aarteensa kanssa paikkaan, jossa aarre luultavasti viedään? Seuraavaa annosta siis "aarteena" tarkoitan. Se on totta että ongelma on itseaiheutettua, syitä on monia, jotkut aika henkilökohtaisiakin. Yhteiskunnan ei ehkä ole pakko hyysätä nistejä, mutta ilman mitään hyysäämistä nistejä vasta saisikin pelätä. Jos annetaan yhteiskunnan puolelta edes jonkunlaista huomiota tai apua tilanne on edes jossain suhteessa kontrollissa, (ongelma)käyttäjien lukumäärää saadaan kartoitettua jne. Kokisin itse melkoisen pelottavana tilanteen kohdata annostaan vailla oleva käyttäjä, joka kokee olevansa täysin ulkopuolella ympäröivästä maailmasta, (toisin sanoen ihminen jolla ei ole enää mitään menetettävää), tekemässä omaisuusrikosta tai vastaavaa varainhankintaa omaa käyttöä rahoittaakseen.
Helppohan olisi vaan todeta että viedään metsään, tappakoon toisensa, mutta kun se ei vaan niin mene, eikä tule tulevaisuudessakaan menemään. Asioilla on aina helvetin monta puolta. - ei ketään ihmistä voi
ex-nisti kirjoitti:
Toisaalta ei huono, mutta kuka menee maailman tärkeimmän aarteensa kanssa paikkaan, jossa aarre luultavasti viedään? Seuraavaa annosta siis "aarteena" tarkoitan. Se on totta että ongelma on itseaiheutettua, syitä on monia, jotkut aika henkilökohtaisiakin. Yhteiskunnan ei ehkä ole pakko hyysätä nistejä, mutta ilman mitään hyysäämistä nistejä vasta saisikin pelätä. Jos annetaan yhteiskunnan puolelta edes jonkunlaista huomiota tai apua tilanne on edes jossain suhteessa kontrollissa, (ongelma)käyttäjien lukumäärää saadaan kartoitettua jne. Kokisin itse melkoisen pelottavana tilanteen kohdata annostaan vailla oleva käyttäjä, joka kokee olevansa täysin ulkopuolella ympäröivästä maailmasta, (toisin sanoen ihminen jolla ei ole enää mitään menetettävää), tekemässä omaisuusrikosta tai vastaavaa varainhankintaa omaa käyttöä rahoittaakseen.
Helppohan olisi vaan todeta että viedään metsään, tappakoon toisensa, mutta kun se ei vaan niin mene, eikä tule tulevaisuudessakaan menemään. Asioilla on aina helvetin monta puolta.jättää hoitamatta,oli ongelma itse aiheutettu,tai ei,minnekä sitten pitäisi laittaa paikkoja josta voi hakeutua hoitoon,jos haluaa.
- kraa
ex-nisti kirjoitti:
Helppohan olisi vaan todeta että viedään metsään, tappakoon toisensa, mutta kun se ei vaan niin mene, eikä tule tulevaisuudessakaan menemään. Asioilla on aina helvetin monta puolta.ei ole olemassa EX-nistejä, ja sen kyllä huomaa jutuistaskin. Meidän pitäis hyysätä joitain "kovan kohtalon" kokeneita aikuisia ihmisiä, jotka oivat itse ja ominpäin tehneet ERITTÄIN tietoisen valinnan koskien omaa tulevaisuuttaan.
Ja kysehän ei ole mistään "hauskanpidosta". Kyllä nyt jumalauta ihmisen pitää ajatella vähän pidemmälle kun sen oman perunanenänsä päähän.
Jos ihminen on noin lyhytnäköinen, niin olkoon. Miksi nistejä hyysätään? Ei muutkaan ihmiset ole saaneet tuollaista etuoikeutta. - Nintsu
kraa kirjoitti:
ei ole olemassa EX-nistejä, ja sen kyllä huomaa jutuistaskin. Meidän pitäis hyysätä joitain "kovan kohtalon" kokeneita aikuisia ihmisiä, jotka oivat itse ja ominpäin tehneet ERITTÄIN tietoisen valinnan koskien omaa tulevaisuuttaan.
Ja kysehän ei ole mistään "hauskanpidosta". Kyllä nyt jumalauta ihmisen pitää ajatella vähän pidemmälle kun sen oman perunanenänsä päähän.
Jos ihminen on noin lyhytnäköinen, niin olkoon. Miksi nistejä hyysätään? Ei muutkaan ihmiset ole saaneet tuollaista etuoikeutta.Kallio-sörnäinen on tunnetusti tällainen ympäristä, on ollut sitä aina. On olemassa muita alueita, kuten punavuori jne. jossa voit asustaa. Jopa jeesus sanoi tuhatkunta vuotta sitten, että keskuudessamme tulee aina olemaan vähäosaisia, ja niin todella on. Ei ole oikeutta tuomita ihmisiä, koska kaikkeen on syynsä. Itse en kohtuullisen mukavasta perheestä tulevan voi sanoa, että v***n nisti, olisit kuten minäkin, soita äidillesi ja kerro murheesi, älä varasta pyydä isältäsi rahaa. Eläminen on vaikeaa, eikä ihminen halua tulla riippuvaiseksi, mutta se käy yhtä helposti ja vahingossa kuin muille tulee yhtäkkiä elopainoa tai huomaa että onkin riippuvainen tupakasta.
Asun ko. alueella ja välillä on injektoijia rapussa tai pihalla. Myönnän se on pelottavaa, mutta olisi utopiaa vaatia, että kaikki ongelmat lakaistaisi maton alle. Niin kauan kun on eriarvoisuutta ja tulo-eroja, on ongelmia. Sairaat tarvitsevat apua, mutta huumevierotukseen ei Suomen valtio halua kauheasti panostaa. Eikä mielenterveyteen. Se tarkoittaa sitä että paskassa elämme ja tulemme elämään. Miettikää miten äänestätte ja kulutatte, älkää valittako, saatatte olla osasyyllisiä ongelmiin, jotka tuomitsette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793