Tuli tehtyä juomatesti, josta päätin etukäteen, että ei kaljan kaljaa. Linja piti, eli keskityin teräviin. Olo on kaljan litkimiseen verrattuna aivan erilainen, on pitänyt touhuta kotiaskareita heti aamusta. Nälkä on kuin sudella. Nyt teen rajun päätöksen, ja laitan sen keskikuran pannaan loppuiäksi. Kankkustaa se nytkin, mutta toimintakunto on tallella. Kaljan jälkeen olisin vieläkin sängyn pohjalla aivan raatona.
Nyt Aimoa kankkustaa.
1
149
Vastaukset
- -täh?
kankkustaa, koska olen nyt jo 2 vitun kertaa yrittänyt saada itelleni tommosen hienon nimilipun, mutta koska olen urpo horopersevirpi-inkerihomokki ja lypsyjakkara niin en ku en osaa tuota nimimerkkiä itse asentaa. Olen tästä sekunnista lähtien -täh? Juo muuten karpalolonkeroa, ei ole pöpimpi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253