käsil ja mustasta maanantaista selvitty suht hyvin... Mites muiden päivä on menny.....
Iltaa vaan kaikille...:)))
Niin ja sit etsintäkuulutus... Missäs huuhaan lääkärit on... Tarvis taas puoskaria..... Eli esiin sieltä puoskari....=:))))
Ois taas ilta....
28
1698
Vastaukset
- Joo
Että ennenvanhaan ihmiset olivat nuorempia kuin nyt ?
- Joo
BBrunetti kirjoitti:
niin no saattaa moinen kyl paikkaansa pitää kun tarkemmin asiaa pohtii....:))
Olin ???
- yksitypy evk
mitäs tässä ollessa :=)))
Mutta katsos tuota alempaa aloitusta. Pojat tarvis nyt muuta kun lääkäriä. Voitaiskohan me auttaa? :=)))- yksitypy evk
BBrunetti kirjoitti:
tarvii... Kai sitä ihmistä pitää hädässä auttaa....:)))
Mutta odotetaan josko ne ihan henkilökohtaisesti tulis apua pyytämään. Tarjoamaan me ei kait sitä mennä :=)))
yksitypy evk kirjoitti:
Mutta odotetaan josko ne ihan henkilökohtaisesti tulis apua pyytämään. Tarjoamaan me ei kait sitä mennä :=)))
antaa itse tulla pyytämään....=;))))
- Doe-01
Välillä kyllä näyttää siltä,että täällä palstalla ainakin tarvittais pappia manaamaan piruja ulos..senverran sekavaa juttua on ajoittain;=)))
- Doe-01
BBrunetti kirjoitti:
ku olet ihan oikees.... Mä voisin kans papin pakeille mennä....;))
Että oikein ripittäytymään?Onkos tullut jotain tuhmia juttuja tehtyä;))?
Doe-01 kirjoitti:
Että oikein ripittäytymään?Onkos tullut jotain tuhmia juttuja tehtyä;))?
nyt on ollu tänään ajatukset taas.... no jotain...:))) mut mun toinen persoona alkaa vallata mun kehoa...=:)))))
- Doe-01
BBrunetti kirjoitti:
nyt on ollu tänään ajatukset taas.... no jotain...:))) mut mun toinen persoona alkaa vallata mun kehoa...=:)))))
Kova taistelu enkelinsiipisen ja sarvipäisen BB:n kanssa;=)))
Nooh,tällaisia me ihmiset olemme..mut eikös se ole ihan normaalia silti...? Doe-01 kirjoitti:
Kova taistelu enkelinsiipisen ja sarvipäisen BB:n kanssa;=)))
Nooh,tällaisia me ihmiset olemme..mut eikös se ole ihan normaalia silti...?tykkään sivupersoonastani... eli unholaan ripittäytyminen... niih...:)))
- Doe-01
BBrunetti kirjoitti:
tykkään sivupersoonastani... eli unholaan ripittäytyminen... niih...:)))
menox,sano Annie Lennox..ihan hyväähän se tekee välillä irroittautua arkirutiineista:))
Mulla on kans monta..nykyisin ne kiltimmät on enimmäkseen voitolla..;)) Doe-01 kirjoitti:
menox,sano Annie Lennox..ihan hyväähän se tekee välillä irroittautua arkirutiineista:))
Mulla on kans monta..nykyisin ne kiltimmät on enimmäkseen voitolla..;))ei passaa kauheesti... Koska todennäköisesti sit liian lujaa menee....;)) Hei mut sun pitääkin pitää ne kiltit puolet.... sulla syy siihen eikös vaan...:))
- Doe-01
BBrunetti kirjoitti:
ei passaa kauheesti... Koska todennäköisesti sit liian lujaa menee....;)) Hei mut sun pitääkin pitää ne kiltit puolet.... sulla syy siihen eikös vaan...:))
on tosiaan joskus mennyt liiankin lujaa..mutta kun löytyy sopiva hmm...sydänystävä,niin kyllä uhoamiset vähenee kummasti..;=)))
Nyt on mentävä syömään ja maaten..öitä sulle,ja muillekin ystäville:)) Doe-01 kirjoitti:
on tosiaan joskus mennyt liiankin lujaa..mutta kun löytyy sopiva hmm...sydänystävä,niin kyllä uhoamiset vähenee kummasti..;=)))
Nyt on mentävä syömään ja maaten..öitä sulle,ja muillekin ystäville:))unia sulle...:))
- rahtari1 evk
mä ilmottaudun paikalla ollaan mut en tiiä kuin kauan
- rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
kiva...:)) oles hetki ainakii...
kohta siirryn telkkarin ääreen
rahtari1 evk kirjoitti:
kohta siirryn telkkarin ääreen
pitäähän sitä joskus toosaa katsella...:))
- luke67
... kaunis ilta 20 ja pilvetön taivas, oli kiva rullailla.
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
luke... Tääl harmaata:(
taas. Tääl aurinkoo, paitsi mun mieles.
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
mättää nyt... haluuks puhua...
...joskus
- nylkkäri
hyvää yötä.
Aikaa olisi vaan ei konetta täytynee siirtyä
tv:n seuraan
Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe443091- 792997
- 192795
- 282714
- 522422
- 192177
- 602088
- 581886
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121838