Venäjän tuomittava salainen etupiirijako

vaadin

Venäjä ei ole tuominnut Hitlerin ja Stalinin 1939 tekemää salaista etupiirijakoa

Tästä syntyy epäily että Venäjänkin todellinen tavoite on vallata etupiirijaossa NL:lle annetut Suomi ja Baltian maat

Epäilyä Venäjän aikeita kohtaan lisää se ettei Putin ole tuominnut mitään muitakaan Stalinin rikoksia

Suomen ja Baltian maiden pitäisikin yhdessä vaatia Venäjää tuomitsemaan salainen etupiirijako

Se parantaisi oleellisesti maiden välisiä suhteita

7

571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löshjg

otsikossa kaikki.

• laiton.

Etupiirijako oli hyökkäämättömyyssopimuksen salainen lisäosa

Hyökkäämättömyydestä sopiminen oli laillista mutta etupiirijakoa sopijat pitivät itsekin laittomana kun halusivat sen salata

Etupiirijako oli revanssipolitiikkaa jolla haluttiin palauttaa alueet joita Saksa ja Venäjä menettivät ensimmäisessä maailmansodassa

Ja kun NL toteutti etupiirijakoa ja uhkasi Suomen itsenäisyyttä ,niin Suomen oli pakko ottaa apua Saksalta ,eli NL itse teki Suomesta uhan itselleen

Jos NL olisi 1939 hyväksynyt Suomen ja Ruotsin puolustusliiton, olisi se loitontanut Suomea Saksasta ja talvisotaa ja jatkosotaa ei olisi tullut

• ah,

skitsofreenikon onnela, voi keskustella ihan keskenään, jopa yksikseen.

• näemmä
        ah, kirjoitti:

skitsofreenikon onnela, voi keskustella ihan keskenään, jopa yksikseen.

lue vähän Taudinkantajaa niin rauhoitut

• muuta
        näemmä kirjoitti:

lue vähän Taudinkantajaa niin rauhoitut

kas näin, päivitä sinäkin pääsi:

>>Jutun lähettäminen useasti

Saman artikkelin lähettäminen useaan kertaan samaankaan ryhmään ei yleensä ole fiksua.

Tahallinen viestin lähettäminen uudestaan esimerkiksi parin päivän välein on tietenkin typerää. Sillä saa nopeasti häirikön maineen.>>

>>Lisäksi saman jutun lähettäminen hyvin moneen ryhmään tulkitaan ns. spämmäykseksi ja herättää huomattavaa ärtymystä. On hyvin mahdollista, että ylläpito (automaattisesti tai "käsin") poistaa sellaisen artikkelin kaikista ryhmistä.>>

lainaukset
        http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#monta-ryhmaa

• kun.
        muuta kirjoitti:

kas näin, päivitä sinäkin pääsi:

>>Jutun lähettäminen useasti

Saman artikkelin lähettäminen useaan kertaan samaankaan ryhmään ei yleensä ole fiksua.

Tahallinen viestin lähettäminen uudestaan esimerkiksi parin päivän välein on tietenkin typerää. Sillä saa nopeasti häirikön maineen.>>

>>Lisäksi saman jutun lähettäminen hyvin moneen ryhmään tulkitaan ns. spämmäykseksi ja herättää huomattavaa ärtymystä. On hyvin mahdollista, että ylläpito (automaattisesti tai "käsin") poistaa sellaisen artikkelin kaikista ryhmistä.>>

lainaukset
        http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#monta-ryhmaa

et ole sheriffi

• ihan rehellinen

jos osaat. Ethän sinä oikeasti halua hyviä suhteita, ethän? Oletko koskaan tehnyt mitään, tai sanonut sellaista mikä voisi parantaa suhteita. Jos niissä nyt mitään vikaa onkaan, kuin ihmisten mielissä, joidenkin ihmisten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe