.
...siellä se synnyttää elämää, mutta rämeet ja suolalätäköt eivät siitä tervehdy."
Olin viime sunnuntaina Hesassa, Herran Hengen johdossa. Kävellessäni rukoushuonetta kohden, menin uuden Oopperatalon sivuitse seuraten Töölönlahden rantapolkua Linnanmäen suuntaan. Kuulin veden lorinaa ja satuin kurkistamaan veteen juuri sillä kohden, missä merivettä juoksutetaan, jotta samea vesi puhdistuisi. Mitä ihmettä ! Näin tuhansia kaloja uimassa tuota puhtaampaa vettä kohden ! Vesi oli aivan mustanaan pikkukaloja. En ole ennen nähnyt Hesassa niin suurta kalaparvea missään rantavesissä. Mahtavaa ! Kauempana lahdella oli suuri määrä lokkeja, jotka söivät lähes koko ajan pikkukaloja, koska kalat eivät siellä sameassa vedessä nähneet ylhäältä tulevaa vaaraa.
Kokouksessa muuan profeetta toi profetian, jonka oli aikonut tuoda edellisellä viikolla, mutta ei vain ollut rohjennut. Nyt, kun hän kuunteli sananjulistajan sanomaa, niin hän ymmärsi, että profetian aika ONKIN JUURI NYT !
Profetia oli lyhykäisesti seuraava:
"Teillä on verkot ja edessänne meri. Kalastakaa ! Älkää valikoiko kaloja, vaan kalastakaa !"
Ehkä muistatkin, että tekstini otsikko on lainattu profeetta Hesekiel'in saamasta ilmestyksestä. Se on ihan yhtä ajankohtainen tänään. Tuo jalo kaksoisvirta virtaa Korkeimman Valtaistuimen alta erämaihin tuoden sinne hyvät elämisen olosuhteet. Kaloja on oleva ylen paljon. Se on oleva yhtä verkkoapajaa !
Juuri NYT on aika evankelioida ja tuoda esille PUHDASTA SANAA, mikä merkitsee tuota "puhdasta vettä". Niinkuin merivedessä on suolaa, niin myös aidossa evankeliumissa on sopiva annos suolaa. Vaikka Sanan suola kirvelee synninhaavoissa, niin se myös puhdistaa ja sitten Yeshua vuodattaa puhdistettuhin haavoihin balsamia ja hoitelee terveeksi antaen todellisen elämän. Hän on armollinen ja laupias Hyvä Paimen.
- - -
Tänään tuli iltasella muuan henkilö tekemään kalluppia ja ymmärsin Herran lähettäneen hänet. Kutsuin hänet sisälle ja vastailin hänelle ystävällisesti moniin kysymyksiin. Sitten kun olin vastannut kaikkiin kysymyksiin ja hän oli sulkenut salkkumikronsa, kysyin, että voisinko minä myös lyhykäisesti haastatella häntä ?
No, se sopi hänelle ja siitä kehkeytyi sopivan mittainen keskustelu. Hän sanoi uskovansa ihmisen tärkeimmäksi asiaksi "Rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäisiään kuin itseään". Kuitenkaan hän ei ollut tunnustava kristitty, eikä edes vielä varma Jumalan olemassaolosta. Siksi kerroin hänelle uskon synnyttämiseksi, miten olen saanut kohdata Yeshuan ja miten Hän on ihmeellisesti vastaillut rukouksiini. Hän kertoi tuntevansa useita uskovia.
Kehoitin häntä lukemaan mahdollisimman hyvin ja tarkasti käännettyä Raamattua, josta saa puhdasta elämän vettä.
"Mitä suurempi 'helle' tässä koettelemusten maassa, sitä suurempi 'elävän veden tarve' eli lue Sanaa ja mietiskele sitä !"
Siunausta Yeshuassa !
.
"Kaikkialla minne tuo kaksoisvirta tulee...
2
318
Vastaukset
- Manasseh
Runsaasti Sinua siunatkoon Jeesus, meidän ja koko maailman Herra.
.
...Israelin Pyhän armoa, siunausta ja rauhaa sekä menestystä yhteisessä työssämme taivaallisen Isämme viinitarhassa,...
...sillä työmme Herrassa on ylen arvokasta, eikä sen arvoa voida mitata millään maallisilla aarteilla !
Siunausta Vapahtajamme Yeshuan nimessä !
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206136Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243586Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1672833- 292750
- 821714
- 1471602
- 1481551
- 91493
- 121238
- 961138