tulipa vaan mieleeni se kerta, kun erehdyin ostamaan ostokseni kerran eräästä helsinkiläisestä siwasta... maksoin ostokseni ja annoin myös ykkösbonuskorttini. kuitista kuitenkin huomasin, että korttia ei oltu höylätty. sitten kysyin myyjättäreltä, että olisiko mahdollista saada bonukset. tästähän myyjätär raivostui! "sinulla ei toimi kortissasi magneettinauha!! ja nyt joudun korjaamaan kaiken alusta ja lyömään ostoksesi uudelleen koneelle!!". hän huusi kovaan ääneen, että kaikki muut asiakkaat varmasti kuulisivat. sitten hän jatkoi: "tämä rouva haluaa bonukset! te kaikki muut asiakkaat joudutte nyt odottamaan kun tämä rouva haluaa bonukset". hieman loukkaannuin kommentista koska olin tuolloin vasta 17wee:) jos myyjätär olisi ollut kovin pahoillaan virheestään, kun ei ollut höylännyt korttiani, olisin vain sanonut että antaa olla. mutta koska hän oli ylimielinen, en antanut periksi vaan halusin bonukseni:D erikoista asiakaspalvelua...
Siwan myyjätär
6
824
Vastaukset
- SiwalaineN
...ei niitä ostoksia tarvitse uudelleen lyödä jos boonukset jää merkkaamatta.... ne voi aina kirjata käsin mankeloiden jälkikäteenkin... pyydän anteeksi ajattelemattomasti käyttäytyneen myyjän puolesta.... ehkä hänellä oli vaan huono päivä tjtn...
- ateisti.
kun siwaan pääsee myyjäksi vain Lestaatiolaiset.
- ...
ateisti. kirjoitti:
kun siwaan pääsee myyjäksi vain Lestaatiolaiset.
hupsu juttu! :)
- Naurusta vatsa kipeä
... kirjoitti:
hupsu juttu! :)
Kerroppas paljonko sillä bonuskortilla saa niitä bonuksia? Esim jos ostoksesi maksavat 50€ niin paljon tulee bonuksia?
- SiwalaineN
Naurusta vatsa kipeä kirjoitti:
Kerroppas paljonko sillä bonuskortilla saa niitä bonuksia? Esim jos ostoksesi maksavat 50€ niin paljon tulee bonuksia?
jos on vuodessa ostot 9360 euroa, bonusta tulee 346 euroa. Ihan kiva "ylimääräinen" rahasumma! :)
- Tuskinpa
SiwalaineN kirjoitti:
jos on vuodessa ostot 9360 euroa, bonusta tulee 346 euroa. Ihan kiva "ylimääräinen" rahasumma! :)
saisin vuodessa ikinä noin paljon bonusta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487