Koiran omistajat!

eini

hei, sinä koiran omistaja. muistathan sitten taajama-alueella pitää koirasi KIINNI! ärsyttää koiranomistajat jotka sanovat, että ei meidän musti mitään tee, se on niin kiltti. ettekö ymmärrä että meidän musti ei välttämättä pidä juuri sinun koirastasi, kun se teidän kiltti koira tulee nuuhkimaan tätä meidän koiraa. tai sitten saattaa jäädä minun autoni alle, kun ei ymmärrä autojen liikeratoja. käyttäkää vähän järkeä ja pistäkää se koira kiinni. ykskin päivä helsingin keskustassa rouva ulkoilutti kahta puudelia (tietenkin irti). kun ylittivät suojatietä koirat jäivät siihen keskelle tietä istumaan.odotin autossa vittuuntuneena ja olin jo valmis ajamaan niitten koirien päälle, ku se rouvakin vaan hymyili niille koirille että "voi että fifi, kun olet suloinen".ois voinu ottaa ne koirat kainaloonsa ja mennä siitä keskeltä tietä pällistelemästä. voi saatana sentään (anteeksi)

1

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shosanna79

Olet ihan oikeassa. Kyllä koira pitää kiinni olla, lakikin sen sanoo.

Vaikka olisi kuinka omistajansa hallinnassa oleva ystävällinen paimenkoira (esimerkkinä koska paimentaa :), ei voi tietää mitä TOINEN koira voi tehdä tälle jos menee haistelemaan.

Itseäkin ottaa kuuppaan irrallaan olevat, haistelemaan tulevat rapaiset koirat (jotka ehkä vielä hyppivätkin).

Eli koirat kiinni vaan, kaikile paras!
      Koira on itsellänikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18