ollaan viimeks tavattu vuonna 88-89.
olet kutakuinkin nyt noin 35-36v jos en ihan väärin muista..
meillä oli silloin muutto päällä tänne landelle ja sä olit mges silloisen naisystäväs,virpin kanssa.ja sulla oli joku kamu nimelt jussi ( ? ) mukana..sula on vasemmassa kädessä arpi kun vedit siihen käsisahalla....
rempattiin silloin mein ostamaa taloo ja mä ite olin silloin 11v!
jos tunnistat itses,niin ota yhteyttä! olis kiva nähä taas näin vuosien jälkeen...
nimes oli petri göös,ja siitä tuo sun lempinimeskin tuli,kössi.
Kössi!!!???
10
3197
Vastaukset
- tsippadui vaan
Yhen saman nimisen tunnen,naimisissa ja perhe.Muija ei ole kyllä Virpi nimeltään.
- vaakkuvaris
joo,kössi on naimisissa...sen vaimo oli marjaana tai jotain? ja esikoinen taisi olla tyttö...??
olen itsekkin naimisissa,joten en tod millään " sillämiellä" etsi,ja kuten viestistäni ymmärsit,olin silloin 11v joten tähän hakuun ei liity mitään romanttista....vain kaveruutta!!
asuivat joskus ainakin klaukkalassa melkein keskustan kerrostaloissa...yli 10v sit...
jos tää on sama heppu,saisinko vaikka sulta sen sähköpostiosotteen...? tai anna sille itse tuo mun...???jos siis sama henkilö.... kiitos kumminkin sulle! - tsippadui vaan
vaakkuvaris kirjoitti:
joo,kössi on naimisissa...sen vaimo oli marjaana tai jotain? ja esikoinen taisi olla tyttö...??
olen itsekkin naimisissa,joten en tod millään " sillämiellä" etsi,ja kuten viestistäni ymmärsit,olin silloin 11v joten tähän hakuun ei liity mitään romanttista....vain kaveruutta!!
asuivat joskus ainakin klaukkalassa melkein keskustan kerrostaloissa...yli 10v sit...
jos tää on sama heppu,saisinko vaikka sulta sen sähköpostiosotteen...? tai anna sille itse tuo mun...???jos siis sama henkilö.... kiitos kumminkin sulle!En ole kyseisen ihmisen kanssa suuremmin tekemisissä, tunnetaan kuitenkin.Marjaana tai sinnepäin, ei ole kuitenkaan nykyisen vaimon nimi,sillä jonka tunnen.Tyttö heillä kylläkin on...Tää on hakuammuntaa,ehdotan että otat numeron nrotiedustelusta? Voin kyllä mainita haustasi,mikäli näen kaverin.
- vaakkuvaris
tsippadui vaan kirjoitti:
En ole kyseisen ihmisen kanssa suuremmin tekemisissä, tunnetaan kuitenkin.Marjaana tai sinnepäin, ei ole kuitenkaan nykyisen vaimon nimi,sillä jonka tunnen.Tyttö heillä kylläkin on...Tää on hakuammuntaa,ehdotan että otat numeron nrotiedustelusta? Voin kyllä mainita haustasi,mikäli näen kaverin.
tiätkö yhtään onko se eronnut josain välis?
sano onko se tumma vai? se kössi minkä mä tunnen on tumma ja muistaakseni ruskeet silmätkin......
numtiedustelusta kun hakee,ei vastaa puhelimeen....aika lyhyt kaveri,noin 170 olisko...ja tosiaan se arpi on varmin tunnistusmerkki...hitto...miten saisin tietää...onko sulla kuvaa siitä? jos laitat sen mulle niin sit tiän ainakin onko se se... - Tsippadui vaan
vaakkuvaris kirjoitti:
tiätkö yhtään onko se eronnut josain välis?
sano onko se tumma vai? se kössi minkä mä tunnen on tumma ja muistaakseni ruskeet silmätkin......
numtiedustelusta kun hakee,ei vastaa puhelimeen....aika lyhyt kaveri,noin 170 olisko...ja tosiaan se arpi on varmin tunnistusmerkki...hitto...miten saisin tietää...onko sulla kuvaa siitä? jos laitat sen mulle niin sit tiän ainakin onko se se...On tumma,ruskeasilmäinen.Tatuointeja ja arpiakin löytyy.On tainnut erota,mikäli sama henkilö edes.Aloin miettiä että onkohan sukunimi ihan tuo sama...mutta kuule eihän se mitään ota jos soitat,jos numero kaipaamallasi nimellä löytyy.
Kuvia en missään tapauksessa lähettelisi netissä,anteeksi vaan. - vaakkuvaris
Tsippadui vaan kirjoitti:
On tumma,ruskeasilmäinen.Tatuointeja ja arpiakin löytyy.On tainnut erota,mikäli sama henkilö edes.Aloin miettiä että onkohan sukunimi ihan tuo sama...mutta kuule eihän se mitään ota jos soitat,jos numero kaipaamallasi nimellä löytyy.
Kuvia en missään tapauksessa lähettelisi netissä,anteeksi vaan.kössin nimi on petri göös...toista nimee en muista...en ees tiä mis asuu nykyään....
numtiedustelusta löyty vain yks numero lahdesta,ja musta se ei ole se....missä paikkakunnalla se asuu? sanotko sen niin voin löytää sen ehkä sitten tiedustelusta...... kilttii??? - minä itse
vaakkuvaris kirjoitti:
kössin nimi on petri göös...toista nimee en muista...en ees tiä mis asuu nykyään....
numtiedustelusta löyty vain yks numero lahdesta,ja musta se ei ole se....missä paikkakunnalla se asuu? sanotko sen niin voin löytää sen ehkä sitten tiedustelusta...... kilttii???Valitettavasti en voi auttaa asiaa,vaikka jotkut nimet olivatkin tuttuja.Parasta sanoa etten tunne tätä ihmistä.
- Tsippadui vaan
vaakkuvaris kirjoitti:
kössin nimi on petri göös...toista nimee en muista...en ees tiä mis asuu nykyään....
numtiedustelusta löyty vain yks numero lahdesta,ja musta se ei ole se....missä paikkakunnalla se asuu? sanotko sen niin voin löytää sen ehkä sitten tiedustelusta...... kilttii???Ei puhuttu samasta ihmisestä, valitan.Sukunimi on hiukan erilainen, piti tarkistaa ja anteeksi jos melkein harhautin? Kysy väestörekisterikeskuksesta,sieltä saa osoitteen,joka kyllä maksaa ja ellei ole salainen.
- Anonyymi00010UUSI
vaakkuvaris kirjoitti:
numtiedustelusta löyty vain yks numero lahdesta,ja musta se ei ole se....missä paikkakunnalla se asuu? sanotko sen niin voin löytää sen ehkä sitten tiedustelusta...... kilttii???Olisikohan petri kalevi göös
- Anonyymi
Onkohan kyseessä isäpappa koska meidän perheen ensimmäinen lapsi oli tyttö asuinpaikkamme oli Nurmijärvi tai Klaukkala terveisin kössi jnr göös ja äitini nimi oli sari göös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1241642Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2451162Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.186996- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48833Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827