olisi kiva kuulla ihmisten mielipiteitä seuraavista asioista :)
minkälainen ihminen haluaisit olla? millainen et missään nimessä haluaisi olla? keneltä otat mallia toimiseesi? vanhemmilta, ystäviltä..?
jos ihminen voisi mielestäsi olla täydellinen, millainen hän olisi? minkälaisen ihmisen valitsisit puolisoksesi? kertokaa muutama asia :))
olen kiinnostunut ihmisten "kiinnostuksen kohteista"ja siitä, minkälainen olisi mahdollisimman täydellisyyttä hipova ihminen.
ei mittä kliseitä vaan kertokaa rehellisesti mitä mieltä olette :))
malliesimerkki
18
623
Vastaukset
- quistis
äärettömän fiksu ihminen..Oma itseni,mut fiksu...
En haluaisi olla uraihminen,kylm,piittaamaton ja laskelmoiva,materialisti!
Elän omien arvojeni mukaan ..en ota esimerkkiä ainakaan tietoisesti keneltäkään...Mut arvostan monia ihmisiä..ihan tavallisia arjen sankareita:o)
Täydellinen ihminen olisi varmasti tosi tylsä ja saisi tuntemaan muut niin pieniksi...Me kaikki ihmiset olemme omalla "rikkinäisellä" tavallamme yksilöllisen täydellisiä...sis hyvin mielenkiintoisia:o))
Puolisokseni haluaisin rakastavan,huumorintajuisen,hellän,elämän myönteisen ja toisia ihmisiä arvostavan tyypin:o)) Niin ja tietenkin hyvän rakastajan;o)))- miukuli22
Haluan olla aivan oma itseni. Fiksu jo olenkin, enhän muuten tänne huuhaalle olisi löytänyt.
Puolisokseni haluaisin.... hmmm... MIEHEN,
joka rakastaisi minua juuri tällaisena kuin olen.
Esimerkkiä en ota keneltäkään, tosin lapsuudesta jäänyt Äidiltä neuvoja kuten: Olohuoneessa ei syödä, ruoka suussa ei puhuta, jalkoja ei nosteta pöydälle, yms. - quistis
miukuli22 kirjoitti:
Haluan olla aivan oma itseni. Fiksu jo olenkin, enhän muuten tänne huuhaalle olisi löytänyt.
Puolisokseni haluaisin.... hmmm... MIEHEN,
joka rakastaisi minua juuri tällaisena kuin olen.
Esimerkkiä en ota keneltäkään, tosin lapsuudesta jäänyt Äidiltä neuvoja kuten: Olohuoneessa ei syödä, ruoka suussa ei puhuta, jalkoja ei nosteta pöydälle, yms.nainen;o))
- miukuli22
quistis kirjoitti:
nainen;o))
Olen kiitollinen tunnustuksestasi, kehuja ei koskaan satele liikaa.
- quistis
miukuli22 kirjoitti:
Olen kiitollinen tunnustuksestasi, kehuja ei koskaan satele liikaa.
arvaa uskotaanko??? No mä en ainakaan;o))) Mut musta sä olet oikeasti sellainen ...:o)))
- miukuli22
quistis kirjoitti:
arvaa uskotaanko??? No mä en ainakaan;o))) Mut musta sä olet oikeasti sellainen ...:o)))
kesäloman aikana tutustuin teihin kaikkiin, viestien ja galleria sivujen välityksellä, että ei täällä mitään turhan itsekästä sakkia ole. Kaikki ajattelevat kaikkien parasta ja tuntuvat mukavilta, vaikka ei oikeasti tunnekaan. Ja minä kun olen luonteeltani tyypillinen Suomalainen oma itseni.
- jpntar
miukuli22 kirjoitti:
kesäloman aikana tutustuin teihin kaikkiin, viestien ja galleria sivujen välityksellä, että ei täällä mitään turhan itsekästä sakkia ole. Kaikki ajattelevat kaikkien parasta ja tuntuvat mukavilta, vaikka ei oikeasti tunnekaan. Ja minä kun olen luonteeltani tyypillinen Suomalainen oma itseni.
täälläkö pörrää sisäpiiri..ulkopuolisen on vaikea tulla sellaisiin keskusteluihin..:(
- quistis
miukuli22 kirjoitti:
ryhmärämä on huuhaa...Siis ihana aito ja oma itsensä:o)))
- quistis
jpntar kirjoitti:
täälläkö pörrää sisäpiiri..ulkopuolisen on vaikea tulla sellaisiin keskusteluihin..:(
koet...mukaan vain...Ihan reilusti:o))Ei ole mitään sisäpiiriä...Käsikädessä mennään:o)))
- miukuli22
quistis kirjoitti:
ryhmärämä on huuhaa...Siis ihana aito ja oma itsensä:o)))
Tunnen oloni niin kotoisaksi.
Se vain minua itseäni harmittaa, kun en osaa kirjoittaa lyhyitä ja ytimekkäitä viestejä.
Niinkuin tästäkin taas huomaat.
Sitäpaitsi, kerro miksi mä olen näin hidas, en ole edes hämeestä vaikka ei sekään hullumpaa seutua ollut, kun sielläkin tuossa kesällä kuljeskelin.
Kaikki muut ehtii kirjoittaa parissa minuutissa vastaukset, ja taas taisi mennä tällä naisella 10min. - quistis
miukuli22 kirjoitti:
Tunnen oloni niin kotoisaksi.
Se vain minua itseäni harmittaa, kun en osaa kirjoittaa lyhyitä ja ytimekkäitä viestejä.
Niinkuin tästäkin taas huomaat.
Sitäpaitsi, kerro miksi mä olen näin hidas, en ole edes hämeestä vaikka ei sekään hullumpaa seutua ollut, kun sielläkin tuossa kesällä kuljeskelin.
Kaikki muut ehtii kirjoittaa parissa minuutissa vastaukset, ja taas taisi mennä tällä naisella 10min.mun puolestani tohon...Heh..Mä nopee ja huolimaton...paljon kirjoitusvirheitä...Sä rauhallinen ja harkitsevako?:o))Mä muuten viihdyn kans huuhaalla;o))
- miukuli22
quistis kirjoitti:
mun puolestani tohon...Heh..Mä nopee ja huolimaton...paljon kirjoitusvirheitä...Sä rauhallinen ja harkitsevako?:o))Mä muuten viihdyn kans huuhaalla;o))
osasit mun luonteeni, kuin olisit kirjasta lukenut. Onko sulla joku salainen opas, mitä sä lueskelet siellä, vai näetkö sä mulle kotiin?
Kyllä mä osaan silti puoliani pitää tarpeen tullen, en mä mikään hissukka ole, enkä ujokaan.
Jeps, täällä ei voi olla viihtymättä. - quistis
miukuli22 kirjoitti:
osasit mun luonteeni, kuin olisit kirjasta lukenut. Onko sulla joku salainen opas, mitä sä lueskelet siellä, vai näetkö sä mulle kotiin?
Kyllä mä osaan silti puoliani pitää tarpeen tullen, en mä mikään hissukka ole, enkä ujokaan.
Jeps, täällä ei voi olla viihtymättä.jo vuosia ihmissuhdetyötä:o)) Sitä on pakosta oppinut tuntemaan ihmisluonnetta..Luottamaan omiin vaistoihinsa..aisteihinsa....Heh..Sanoo hän jolla on oma elämä ihan pers...Siis ero edessä:o/
- miukuli22
quistis kirjoitti:
jo vuosia ihmissuhdetyötä:o)) Sitä on pakosta oppinut tuntemaan ihmisluonnetta..Luottamaan omiin vaistoihinsa..aisteihinsa....Heh..Sanoo hän jolla on oma elämä ihan pers...Siis ero edessä:o/
Ei se elämä siihen eroon lopu, tokihan sen tiedät, ammattilaisena. Tottakai se alussa tuntuu siltä, että elämällä ei ole tarkoitusta, ja maailma kaatuu niskaan. Mutta aika parantaa haavat, joihin minäkin puhaltelen täällä oikein kovasti.
Aina löytyy myös ystäviä, joille voi jutella ja jotka kuuntelevat, ellei niitä löydy niin ainakin minä osaan lukea, jos oikein ahdistaa.
Hädässä autan aina, ei saa päästää hätää liian pitkälle, ettei se karkaa käsistä. - quistis
miukuli22 kirjoitti:
Ei se elämä siihen eroon lopu, tokihan sen tiedät, ammattilaisena. Tottakai se alussa tuntuu siltä, että elämällä ei ole tarkoitusta, ja maailma kaatuu niskaan. Mutta aika parantaa haavat, joihin minäkin puhaltelen täällä oikein kovasti.
Aina löytyy myös ystäviä, joille voi jutella ja jotka kuuntelevat, ellei niitä löydy niin ainakin minä osaan lukea, jos oikein ahdistaa.
Hädässä autan aina, ei saa päästää hätää liian pitkälle, ettei se karkaa käsistä.Mä muistan vielä ton:o)))
- jpntar
ihmistä tuskin on! Ja kaikkia meitä tarvitaan. Kun kemiat kohtaavat kahdella ihmisellä, ei tarvita muuta. Siitä on hyvä yrittää eteenpäin..
Tarvitseeko mallia ottaa keneltäkään, jokainen tekee sitä ja siten, kuin/minkä parhaaksi näkee..
Lapset tarvitsevat kuitenkin ehjän kodin, ja sitä arvostan itse ehkä eniten. Laskut on maksettava ajallaan, ja siihen tarvitaan rahaa. Minulle raha ei merkitse muuta. - yksitypy evk
siinäpäs miettimistä kerrakseen. Millainen olis täydellinen ihminen ? Onkohan joku määritellyt täydellisen ihmisen? Ei taida sellaista määritelmää olla olemassa.
ihmistä... Ja mie yritän elää vaan tätä elämää oikein... Mut se aina vaan ei onnistu...
Ainakaan en halua olla sellainen ihminen mikä toisia satuttaa...Tai haluais toisen omaa... enkä ahne missään nimessä halua olla...Ehkä haluaisin olla kuin äitini... Kokenut paljon.... lähestulkoon täydellinen..
Ja puoliso... hmm.. jos olis sellainen niin toivoisin sen olevan sanansa mittainen eikä turhia lupauksia mitä sitten ei voikkaan pitää.....:)))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538