kaiken kansan luettavissa lehdissä, toreilla ja TV-ohjelmien pääutisissa, niin tämä Suomen torimummojen ja -pappojen, punikki-punkku-isoperseisten junttien ja kaikenkarvaisten vihreä-maailmanparantaja-taiteilija-homo-ja radikaaliryhmien valtava hyöky äänestäisi automaattisesti Tarja Halosta.
Koska Tarja-täti on NIIN KIVA, ja NIIN RAHVAANOMAINEN, että kaikki ed.mainittu väestönosa voi samaistua häneen huoletta.
Tällaista se elämä on demokratiassa, kun kaikki tyhmät saavat yhtä monta ääntä kuin viisaatkin.
Vaikka Stasi-listat olisi...
4
238
Vastaukset
- Joosef
Olet saanut ainutlaatuisen mahdollisuuden!
"Mutta miekalla ei oikeuttaa saa".
Ne on olleita ja menneitä DDR ja NL. Ei niitä takaisin saa - eikä kaivata.- ovat niin
itsepäisiä, että heille täytyy takoa totuus kalloon, vai annammeko taas sotilashenkilöiden ratkaista erimielisyydet? Ei, tästä näytä mitään tulevan. Niin minä Vjatseslav M. Josip Vissarionovitsin kanssa hieman ounastelimmekin tshusnien suhtautuvan Leningradin turvavyöhykkeeseen.
Pitää siirtää raja sitten Pohjanlahdelle ja se olkoon ensi tavoitteemme Atlantillepääsymme turvaamiseksi. Thsuhnat siirretään itä-Siperiaan pentuineen provosoimasta. Eikä niitä kyllä paljon olekkaan jäljellä Koban syntymäpäivän aikana.- M.Roos
Sehän on Suomen suhteen suunnitelmassa jotta Tsuhnat siirretään itä-Siperiaan pois täältä häiritsemästä.Eli käsky on,äänestäkää T.Halosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442948Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222867- 462673
- 522496
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582438Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462408Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782118On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532111- 692028
- 452022