Enpä tiedä, onko oikea foorumi, mutta liittyyhän parkkeeraaminenkin liikenteeseen...?
Viime aikoina mua on ruvennut ärsyttämään yhä enemmän se, ettei autoja osata parkkeerata ruutuun! Mikä siinä on niin vaikeaa, ettei millään tunnu osuvan niiden valkoisten viivojen väliin? Jos minä, naisautoilija, osun ensimmäisellä yrittämällä pysäköintiruutuun, luulisi, että aika moni muukin siihen pystyy!
Samoin pihallamme yksi tampio ei osaa pysäköidä autoaan omalle paikalleen. Tarkoitushan on, että lämmitystolpassa on talvella kaksi autoa. Tämä naapurimme parkkeeraa kuitenkin usein autonsa suoraan tolpan eteen, eli vie kaksi paikkaa. Onneksi ei sentään tarvitse omaa tolppaa jakaa tuon tollon kanssa!
Asian pointti oli siis se, että voisikohan autokoulussa keskittyä vielä enemmän tuohon auton parkkeeraamisen opetteluun? Ihmiset ovat niiin typeriä...Grrrrr. (=lue huono päivä ja paljon autoja parkkeetattu väärin :o)
Parkkeeraaminen
9
902
Vastaukset
- kuuskajaskar
Mutta eihän se siitä ole kiinni mitä autokoulussa opetaan, sen jälkeen voi tehä mitä haluaa ja ainoa keino vaikuttaa on kirjoitella täällä. Ilmeisesti hänellä ei johto riitä ei riitä se kuuluisa kapasittetti auton käyttämiseen ja hallintaan, se muuten puuttuu aika monilta.
- pitäisi ymmärtää?
"Jos minä, naisautoilija, osun ensimmäisellä yrittämällä parkkiruutuun..."
Minä olen autoilija - kaiken lisäksi vielä oikein hyvä ja kokenut autoilija - ja nainenkin vielä. Lady en taida sitten ollakaan, koska jos naamatusten tulisit tuollaisen itsesi lisäksi muita halventavan lauseen suustasi pullauttamaan, vetäisisin sinua lättyyn.- painoo
joten älä edes yritä ruipelo.sattaa luomet tummua.
- painoa
joten älä edes mieti saattaa luomet tummua.
- minäkin!
painoa kirjoitti:
Pidän itseäni tosi tohelona pysäköijänä. Ruutuun kyllä olen osunut aina, paitsi heti kortin saatuani oli välivaiheen alussa hankaluuksia pari kertaa. Kenenkään muun autoa en ole telonut, paitsi omaa pari kertaa silloin alussa paikallaan jököttäneeseen tolppaan. Ihan keskellä ruutua ei autoni aina ole, mutta molemmilla puolilla on tilaa ja ihan laillisesti se siinä jököttää. En ole kuitenkaan havainnut juurikaan itseäni tollompia pysäköijiä liikenteessä. Tosin liikunkin yleensä omilla asioillani, enkä arvostelemassa muita :D
- suuret on luulot
painoa kirjoitti:
Siis mistäs lähtien läski on ollut voimaa???:) Maailman säälittävimpiä tapauksia on just noi jotka uhoaa ylipainollaan. No kai heilläkin joku fantasia on oltava. Silti läskit on hitaita...
- pojnn
Minä en yksinkertaisesti osaa vielä kunnolla parkeerata, koska korti on ollut vasta vähänaikaa. Mutta jos auto ei mene viivojen kohdalle tai jää vinoon niin pakitan vähän ja ajan auton kohdalleen.
- muistutus
- katselija...
Ootkos muuten koskaan tarkkaillut minkä merkkisiä on ne kotterot, jotka parkkeerataan väärin?Itse olen huomannut, että varmasti lähes puolet on bemareita. Eli tarkoittaako se sitä, että bemarista näkee huonosti ulos, vai että bemarin ostaa sellainen tyyppi, joka ei välitä säännöistä ja luulee olevansa jotain. Yleensä ne reppanat muuten on alempituloisia ja korviaan myöten veloissa, ehkä aika isoja itsetunto ongelmia ja jotenkin täytys naista saada. En vaan ole kuullut, että siihen olis auto auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745