jos mies lyö naista

iso paha susi

miehen on joskus tehtävä radikaalejakin päätöksiä. tekopyhä "naista en lyö" on homojen heiniä. ei sillä että pitäisi lyödä, mutta ei miehisyys niin pyhää ole muuta kuin homoille ettei sitä voisi harmiansa purkaa pienellä kämmenen ojennuksella. lähtekööt akka vetämään sitten, mutta ei tämäkään niin vakavaa ole.

13

1835

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUNTTA

      juu... lapsi lyö, mies osaa tappaa sanoillakin.

    • ihminen

      Mun mielipide on se, että jos mies lyö naista niin nainen saa lyödä takaisin. Ja kun nainen on harvoin fyysisesti yhtä vahva kuin mies, naisella on oikeus käyttää kättä pitempää apuna. Mutta jos mies tästä sitten suuttuu tai hölmistyy ja lyö takaisin, hän on raukkis ja paska ja hänen pitäisi mennä hoitoon ja hommata uusi elämä ja elää eunukkina lopun elämäänsä. Vittua sille puheelle että naiset ei saa lyödä takaisin, mutta sellaset miehet jotka lyö naisia on kyllä säälittäviä koska eivät tiedä mitään muuta keinoa kommnikoida naisen kanssa.

      • ei voimaa satuttaa fyysisesti

        löin kerran yhtä miestä , aloin heti perään itkemään ja pyysin miljoona kertaa anteeksi. Tämä halasi minua ja sanoi, että ei se sattunut fyysisesti yhtään, mutta henkisesti sattui.


      • kyllä
        ei voimaa satuttaa fyysisesti kirjoitti:

        löin kerran yhtä miestä , aloin heti perään itkemään ja pyysin miljoona kertaa anteeksi. Tämä halasi minua ja sanoi, että ei se sattunut fyysisesti yhtään, mutta henkisesti sattui.

        Nainen löi minua niin että tärykalvoon tuli reikä. Alkoi hirvittävä provosointi joka jatkui monta kuukautta. Ei päästänyt irti, lopulta löin. Nainen pääsi näyttämään uhrilta. Lopulta muuttamalla paikka kuntaa pääsin eroon sairaasta naisesta...


    • Sala-maso-misu

      on kiva saada piiskaa ja olla kunnon sovinistin alistama, muttei muuten.

      Työssäni - miehisellä alalla - kyllä peittoan useimmat kundit mennen tullen!

      • uros-hai

        tota "peittoamista" olis joskus hauska päästä todistamaan.


    • Rouva Homonen

      Olet lämpimästi tervetullut kutsumaan minun miestäni livenä homoksi.=)

      • uusi nautinto

        kyrpä sun peräsintä rulettaa, voit ehkä yrittää snobailla nörteille täs, mut kun tietää miten sun pimppi käyttäytää


      • Rouva Homonen
        uusi nautinto kirjoitti:

        kyrpä sun peräsintä rulettaa, voit ehkä yrittää snobailla nörteille täs, mut kun tietää miten sun pimppi käyttäytää

        Huono provo ja väärin kirjoitettu.:D


    • Heteroukko

      Minä lyön miestä/naista vain itsepuolustukseksi. En harrasta perheväkivaltaa.

      • lisää ssitä

        jotain valtaa. mietin just että naikoot.


    • make

      Mitäs sä niist homoist noin puhuit ku nehän sitä sovinismia parhaiten toteuttaa; ne rakastaa niiiin mahdottomasti tollasia ihania köriläs miehiä ja pitää miehist pal enemmän ku naisista. Puspus;)

    • pieni mutta v*ttumainen

      homot on homoja...sä kyl nyt olet ymmärtänyt asiat väärin!!ehkä sullakin on nenä joskus poskella kun menet lyömään väärää naista ja väärässä paikassa/halveksimaan naisia..joskus se sattuu sullekkin...niin monta olen nähnyt joka on mennyt pokelle itkemään kun nainen löi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe