suomalaista kulttuuria: "mies" tappoi perheensä ja itsensä.
kulttuuria.
13
1357
Vastaukset
- Freestyler
Koska yksi suomalainen valkoinen rasisti mies tappoi perheensä, niin sen takia tänne pitää tuoda miljoona verenhimoista somalia raiskaamaan ja tappamaan loputkin suomihorot!!!
- aye-serene
...kulttuuria: tyttärille tehdyt kunniaväkivallat.
Ja tässä on vähän avustusta heidän tyttärille...
http://www.elektra.nu/startsida.htm
mvh/aye - Folio Mulder
Olikohan syynä mielenterveyshoitopalvelujen säästöt, joista varat ohjataan mamujen hyyyyyssääämiseen?
Todella ikävä juttu, mutta siellä sinun lähtöalueilla se olisi ollut jopa kunniamurha !!!!!!, joten pysyppä karvainen turkkilainen omissa oloissas äläkä uhoa täällä suomalaisten maassa.- Kurre_Orava
Eiköhän karvakorva ole ihan kotimainen käännynnäinen.
Semmonen joka tykkää panna lapsia ja hakata naisia ja on löytänyt islamista oikeutuksen tarpeilleen. - .Jope
Kurre_Orava kirjoitti:
Eiköhän karvakorva ole ihan kotimainen käännynnäinen.
Semmonen joka tykkää panna lapsia ja hakata naisia ja on löytänyt islamista oikeutuksen tarpeilleen.julkituoda noita omia fantasioitasi. Vähintäänkin vastenmielistä.
- cisma
Viime vuonna henkirikoksiin epäillyt kansalaisuuden perusteella:
Suomi 147, Ruotsi, Viro, Somalia kaikki 1. tämä sitä kulttuuria mikä maahanmuuttajien tulisi omaksua?
- Kurre_Orava
Eiköhän tuon naisten tappaminen kuulu enemmänkin sinne islam osastoon.
Tämä voi olla sinulle yllätys mutta Suomessa naisen tappamisesta tulee linnaa.
Muslimimaissa naisen hinta mitattaneen kameleilla.
Se on Suomalisen kultuurin omaksumista, että ymmärtää, että naisen tapettuaan joutuu linnaan oli minkälainen muslimi vain.
Haluatko, että kaivelen sinulle linkkejä muslimien tekemiin murhiin lisääkin.
Johan minä sinulle Expressenistä otin uskonveljesi ajatuksia. - Susman
erota rikolisuutta kultuurista!
Mitäpä muuta voisi muslimilta odottaakaan. - cisma
Kurre_Orava kirjoitti:
Eiköhän tuon naisten tappaminen kuulu enemmänkin sinne islam osastoon.
Tämä voi olla sinulle yllätys mutta Suomessa naisen tappamisesta tulee linnaa.
Muslimimaissa naisen hinta mitattaneen kameleilla.
Se on Suomalisen kultuurin omaksumista, että ymmärtää, että naisen tapettuaan joutuu linnaan oli minkälainen muslimi vain.
Haluatko, että kaivelen sinulle linkkejä muslimien tekemiin murhiin lisääkin.
Johan minä sinulle Expressenistä otin uskonveljesi ajatuksia.Pakolaisleirillä ollut bantu kysyi, ennen Ameriikan matkaa: saako naista lyödä, jos asuu muista kaukana, eikä kukaan sitä huomaa.
Vapaasti lainaten.
- Reasisti
Onhan noita idiootti luusereita ikävä kyllä meissä suomalaisissakin. Syynä oli vielä pelivelat - siis haloo !!!! Siinä huomaa, että raha oli herra insinöörille se rakkain asia, kun piti perhe tappaa sen takia. Kenties tuollaiseksi tulee kun asuu erillään normaalista elämästä. Siellä missä monikulttuurisuus ei kukoista ja jossa lastenraiskaajat ovat muurin takana. Siellä missä on hyysäriparatiisi jossa jokapäiväisen elämän ongelmat ovat tasoa "paita ei ole silitetty", "stockalta oli oikea merkkinen kaviaari loppunut".
- Hmmmz
Tästäkin saamme syyttää siis "monikulturisteja", "hyysäreitä" ja "punikeita".
Elämä on.
- wwwnational
Kyllä kamalaa. Tuollaista sattuu kun ihmiset kokevat pahennusta ja järkytystä nähdessään karvapäitä kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294