Kellä mieslaulajalla on teidän mielestänne paras peppu? Omasta mielestäni Riku Lätillä on paras, sellanen ihanan muhkee ja tiukkoihin farkkuihin hyvin istuva!
Kellä paras peppu?
38
3317
Vastaukset
- peilipuoli
Kyllä mieluummin katselen suosikkiartistiani kasvoihin ja siis etupuolelle - kyllä sieltä parempi ääni tulee...
- tapauksesta
Esim. Mikko Kilkkisen alapäästä ei VOI tulla huonompaa ääntä, kuin sieltä yläpäästä.
- ...
tapauksesta kirjoitti:
Esim. Mikko Kilkkisen alapäästä ei VOI tulla huonompaa ääntä, kuin sieltä yläpäästä.
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Jope Ruonansuu!!!
- rita
tapauksesta kirjoitti:
Oikeessa oot.
- Erkit
on meitin mielestä paras peppu
- Öökaaja
....
- Nti
Markkulan Tomilla on aika nam peppu...
- Nti
Markkolan Tomilla on aika nam peppu...
- justiina
Janne Tulkilla on aikastalailla upee kroppa kokonaisuudessaan, ja mikä lantion liike...
Ei Mäkeläinenkään hassumpi ole. - Saapas
justiina kirjoitti:
Janne Tulkilla on aikastalailla upee kroppa kokonaisuudessaan, ja mikä lantion liike...
Ei Mäkeläinenkään hassumpi ole.Janne Tulkki on varsin komea "kapistus" kokonaisuudessaan. ...ja tanssitaito...! Ei niin! M. Mikkokin on klops!
- Kaisla L
Joo, minustkin Tomilla on tosi herkullinen perä.
- Kappas
Saapas kirjoitti:
Janne Tulkki on varsin komea "kapistus" kokonaisuudessaan. ...ja tanssitaito...! Ei niin! M. Mikkokin on klops!
Mitä väliä sillä on millainen heppu on, kunhan on upea lauluääni?! No, tietenkin naisille on tärkeää, että on artistissa mitä katsoakin. Itelleni artastin luonne on tärkein. Iloinen, menevä, reipas, huumorintajuinen, fiksu, lämmin sydäminen, jne...! Tähän sarjaan kuuluu mm. Janne Tulkki, Tommi Soidinmäki, Tomi Markkola, Mikko Mäkeläinen - muutamia lueteltuna. Paljon muitakin on heidän lisäkseen!
- rita
Tämä onkin ihan uusi näkökulma artisteihin :D eipä ole tullut ajateltua,pitää varmaan alkaa katselemaan siltäkin kantilta ;)
- mie vaan
T.Kansa sanoi yhdessä haastattelussa kerran ,että on kuullut /nähnyt ,että joku bändi/artisti on tehnyt niin ,että kun ei ole saanut riittäviä ablodeja, niin on näyttänyt yleisölle persettä. Kenestäköhänartistista/bändistä on kyse? Taitaa mennä sinne rockmusiikoiden puolelle tuollaiset tempaukset.
- ??!
Topi ja Agents näyttivät persettä lavalla viimeiseksi jääneellä keikallaan. Mut se ei liittynyt apiksien määrään, he vaan halusivat tempaista viimeisellä keikallaan.
- Sarita
Eipä taas tyhmempää aihetta voisi olla ! Joku perse onkin laulajassa se tärkein juttu vai ? Eipä ole perseellä merkitystä, jos/kun ääni on niskassa, kuten esim. Mikko Mäkeläisellä. YÖK!!!
- Viivi
Mikko Mäkeläisellä on paras ja treenattu pehva. Ja Mikon lauluääni on mahtava.
- satunnainen surfailija
Tällä foorumilla ei keskustelun taso ole juuri koskaan päätä huimannut. Tää on melkein yhtä paha, kuin "turassic park" (tanssi.net).
- rasisti
satunnainen surfailija kirjoitti:
Tällä foorumilla ei keskustelun taso ole juuri koskaan päätä huimannut. Tää on melkein yhtä paha, kuin "turassic park" (tanssi.net).
...on kaikessa säihkyvässä intelligenssissään muusikoiden omat keskustelut omilla palstoillaan...
- OK.
Viivi kirjoitti:
Mikko Mäkeläisellä on paras ja treenattu pehva. Ja Mikon lauluääni on mahtava.
Pieruäänestä puhumattakaan !
- Tytteli
Entä Charles Plogman? Eikös sillä oo kans aika kiva peppu?
- Caritan
tuosta takapuolesta, kun en ole päässyt livenä katsomaan, mutta muuten kyllä miehinen, näyttävä pakkaus. Nami. Toki ennenkaikkea kuitenkin merkitsee se puhdas ja koskettava lauluääni.
- Kaktus
tämä takapuoli keskustelu liittyy tanssi- ja iskelmämusiikkiin???
- piristys
Mun mielestä näitä tän tyyppisiä keskusteluja on kiva lukee,tuo vähän vaihtelua ja ei oo niin vakavia aiheita nää tällaset:)Ja näyttää muitakin kiinnostavan,kun on tässäkin ketjussa jo aika monta lukijaa/vastausta!!Näitä ei pidä ottaa niin vakavasti;)Ja suurin osa kuiteskin kattoo joskus sitä takapuoltakin artistissa,varsinkin jos tällä on miellyttävä ääni ja on muutenkin kaikin puolin miellyttävä persoona!Et eiköhän se oo ihan normaalia:)
- selvyydeksi
piristys kirjoitti:
Mun mielestä näitä tän tyyppisiä keskusteluja on kiva lukee,tuo vähän vaihtelua ja ei oo niin vakavia aiheita nää tällaset:)Ja näyttää muitakin kiinnostavan,kun on tässäkin ketjussa jo aika monta lukijaa/vastausta!!Näitä ei pidä ottaa niin vakavasti;)Ja suurin osa kuiteskin kattoo joskus sitä takapuoltakin artistissa,varsinkin jos tällä on miellyttävä ääni ja on muutenkin kaikin puolin miellyttävä persoona!Et eiköhän se oo ihan normaalia:)
Jos tällä aristilla siis on miellyttävä lauluääni!!
- vissiin opetella
selvyydeksi kirjoitti:
Jos tällä aristilla siis on miellyttävä lauluääni!!
kirjottamaan,siis ARTISTILLA!Piti nyt korjata ennenkuin joku muu sen tekee:)
Tämä aihe on kirjaimellisesti sanottuna ihan p..seestä !
- .........................
Varmaan on p..stä kun Kansalla ei ole kunnon peppua mitä katsella.
- Kaisla L
......................... kirjoitti:
Siis itse asiassa Tapsa Kansalla on aika hyvä peppu. Muistan seitkytluvulla, oliko se sellainen show kuin Summernight special jota olin kattomassa. Siinä oli myös leading ladyina Satu Pentikäinen ja Eini. Tapsa oli mielestäni tosi sexy tiukoissa housuissaan ja peppu oli tosi tiukka - liekö edelleenkin ;)
- Lorelai
Kaisla L kirjoitti:
Siis itse asiassa Tapsa Kansalla on aika hyvä peppu. Muistan seitkytluvulla, oliko se sellainen show kuin Summernight special jota olin kattomassa. Siinä oli myös leading ladyina Satu Pentikäinen ja Eini. Tapsa oli mielestäni tosi sexy tiukoissa housuissaan ja peppu oli tosi tiukka - liekö edelleenkin ;)
Tapsa harrasta hiihtoa ja muutakin liikuntaa paljon. Se pitää pakarat tiukkoina.
- Ridsu
Lorelai kirjoitti:
Tapsa harrasta hiihtoa ja muutakin liikuntaa paljon. Se pitää pakarat tiukkoina.
olen kade Nina af Enehjelmille että saa tuollaiseen peppuun iskeä kyntensä...
......................... kirjoitti:
No, mä en ole siihen sen bebaan niin paljon kiinnittänyt huomiota, kun mä en oikein ymmärrä ,että miks mun pitäis tsiikata jonkun takamusta silloin kun se laulaa ? Sikstoisekseen Tapsa käyttää aika (harmittavan) löysiä housuja, joten tarkkaa mielikuvaa siitä sen peffasta ei pysty luomaan ;)
Ridsu kirjoitti:
Sellaseen mieheen yleensäkin! :)
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kaisla L kirjoitti:
Kuules Kaisla L siitä on jo 100 vuotta kun Kansa esiintyi sellaisissa housuissa.
Nykyään sillä on 10 nroo liian isot housut että sopii takapuolikin niihin. - lueskelija
Ridsu kirjoitti:
Yhdessä haastattelussa tuo Tapsan avovaimo Nina Af Enehjelm:
http://www.helsinki.fi/uh/2-2005/kuvat/juttu14.jpg
Kehui ,että Tapanissa on seksuaalista vetovoimaa, ja että Tapsa on hauska ja täydenkympin isä lapsilleen. - rita
Lorelai kirjoitti:
Mitäs väliä sillä on millainen takapuoli on kun se pistää ne pussihousut tai muut lökäpöksyt jalkaansa.
rita kirjoitti:
Mitäs väliä sillä on millainen takapuoli on kun se pistää ne pussihousut tai muut lökäpöksyt jalkaansa.
Nojoo, mutta mun mielestä kyllä miehille sopikin paremmin sellaset väljät housut, kuin jotkut semmoset ihan pillihousut. Esim. jotkut kireet farkut miehillä on mun mielestä ällöt.
- blääh
...Unelmavävyt orkesterin solistilla Pekalla. Siinä vasta hyvä perse...njam!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293285- 1181312
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101245- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855