Mikä on Seinäjoen paras kuntosali? Salin tulisi olla siisti, viihtyisä ja siellä pitäisi olla puntit, taljat jne., eikä pelkästään mitään paineilmalaitteita tms.
Paras kuntosali
7
4036
Vastaukset
- fdsfsd
Ite oon tykänny sun gymistä, mutta ukko on valitellu että akkojen sali...
- kiusu
kyllä sun gym on seinäjoen paras sali. toinen hyvä paikka on pulssi hyllykalliolla joka on saman omistajan mutta kai sitten enemmän aijäin paikka... joka tapauksessa molemmat toimii.
- WallR
kiusu kirjoitti:
kyllä sun gym on seinäjoen paras sali. toinen hyvä paikka on pulssi hyllykalliolla joka on saman omistajan mutta kai sitten enemmän aijäin paikka... joka tapauksessa molemmat toimii.
Eipäs anneta Pulssia nurmoolaisille. Se on Seinäjoen puolella, Välkkilänkadulla. Siis Pohjassa.
- Patrick Bateman
Everybody's gym on Seinäjoen monipuolisin sali. Elikkäs toisinsanoen eniten laitteita jne. Lisäksi oikein siisti ja viihtyisä paikka. Sun gym on myös upea, mutta laitteita siellä on paaaljon vähemmän kun Everybodysillä...
- oikiasti
haluaa treenata eikä vaan esitellä uusia salireleitään , suosittelen Maxiumia tavaratalo Lehtisen yläkerrassa. Hinta-laatusuhde kohdallaan.
- trenaaja
kyllä ehdottomasti paras treenisali on Maxium.
uudet Davidin laitteet ja paras ilmapiiri.
laitteita on paljon ja ehdottomasti parhaat. - fiksu
jos haluaa treenata järkevään hintaan kannattaa valita kuntokeskus maxium lehtisen yläkerrasta.
hinnat edulliset muihin verrattuna ja opiskelijat / työttömät saa lisä alennuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655430Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842747- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191904Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561211Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 901106
- 881105