Kuinka onnettomuudet, terrorismi ja luonnonkatastrofit vaikuttavat matkustamiseesi? Vai vaikuttaako ollenkaan?
Pelkäätkö enemmän kuin ennen?
Kuinka nopeasti asiat "unohtuvat"?
Kerro ajatuksistasi?
Vieläkö uskallat matkustaa?
7
734
Vastaukset
- arv1
vaikuttanut millään lailla kulkemisiini. Tosin en viime aikoina ole rajojen tuolla puolen käynyt. Lomani vietän kotimaassa muutenkin, täällä on niin paljon vielä näkemättä. Eivät kai nuo isot uutispommit varsinaisesti unohdu, vaikka taka-alalle painuvatkin. Siitä pitää media huolen. Toki, ei historiaa pidä unohtaakaan ettei se ala toistaa itseään.
- Mikko-
Miksi pelkäisin? Todennäköisyys kuolla terrori-iskussa tai joutua lento-onnettomuuteen on minimaalinen verrattunan esim. riskiin kuolla liikenneonnettomuudessa kauppamatkalla lähikauppaan vaikka tänä iltana. Ihmisten suhteellisuuden taju on mennyt median onnettomuusmässäilyissä.
- karkoski
Kuten jo muutkin ovat ehtineet sanomaan, todennäköisyys on aivan mitätön..
Tietysti joku Afganistan tai Irak nyt ei välttämättä kiinnostais, eikä kyllä Turkkikaan, mutta Turkki ei jostain syystä oo kiinnostanu aiemminkaan.
Mutta tosiaankaan noilla medioilla ei ole mitään merkitystä, jos jätetään ne maat pois laskuista, missä on oikeasti sota meneillään. - siis näin
"ELÄ kun elät,kun et ELÄ, olet kuollut"
Itse elän lisä-ajalla... - tytsky
NO jos rupeaa pelkäämään tuota niin eihän sitten voi elää ollenkaa. Mä oon sitä mieltä että jos jotain on tapahtuakseen ni se tapahtuu. Turha niitä asioita on etukäteen murehtia
- kuski 12v ajan
se joka pelkää antaa terroristeille osavoiton.Pelätä ei saa ja peruuttaaa kenties unelmalomaansa jonkun terroristtiporukan takia.
joskus täältä kuiteski lähetää,huonoa tuuria vaa jos joku kone tiputetaa tai osuu pommin kohdalle.itse lähdössä thaimaahan ja vielä ihan lentokoneella,enkä edes laskuvarjoa ole ostanu hehe en.Jokus silloin tällöin saatan alkaa ajatella näitä "mitä jos sattuu sitä ja sitä" kysymyksiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17583Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577