2000 paha netti ongelma!

apua

asensin koneelleni win 2000 professionalin.
nyt on niin että en saa sitä mitenkään nettiin! se ei tunnista adsl modeemiani. merkki on A-link ja se on joku roadrunner 40. oon hakenu 2 ajuria mbnetin sivuilta.kun käynnistän ne tulee näyttöön sanoma jossa lukee plug in your usb device! mitä toi oikeen tarkottaa ei mun adsl boxist mitään usb juttuja ees tuu.
mitä ihmettä teen.alkaa pelottaa että en pääse koskaan koneellani enää nettiin. en pääse ilman nettiä hakemaan mitään päivityksiä enkä ajureita.tällä hetkellä koneessani on 16 värin baletti ja kaikki on super isoa!

auttakaa jos osaatte olisin kiitollinen.

7

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua

huomasin että kummassakin ajurissa lukee tyyppinä usb!
      kuvaus : A-Link Roadrunner 40, USB drivers for Windows 98/Me/NT/2000/XP. Released on Oct 7, 2003.

• tim64
      • apua

kiitos paljon tosta! alko jo näyttää paremmalta kunnes eteen tuli este.
        laitoin noi kaikki oikein kohtaan 13 asti! kohdassa 13 olen avannut tietokoneen uudelleen ja pitäisi avata internet selain ja kirjottaa siihen noi (Koneen käynnistyttyä avaa Internet Explorer tai joku muu Internet-selainohjelmisto ja kirjoita osoite rivistölle) : http://10.0.0.2 kirjotin ton mutta mitään ei tapahdu! ohjeen mukaan pitäisi tulla joku juttu mihin pystyy kirjottaa admin ja salasanan mutta mulla ei tapahdu mitään!

jos vielä osaatte auttaa niin olis kiva.

kiitos

• apua
        apua kirjoitti:

kiitos paljon tosta! alko jo näyttää paremmalta kunnes eteen tuli este.
        laitoin noi kaikki oikein kohtaan 13 asti! kohdassa 13 olen avannut tietokoneen uudelleen ja pitäisi avata internet selain ja kirjottaa siihen noi (Koneen käynnistyttyä avaa Internet Explorer tai joku muu Internet-selainohjelmisto ja kirjoita osoite rivistölle) : http://10.0.0.2 kirjotin ton mutta mitään ei tapahdu! ohjeen mukaan pitäisi tulla joku juttu mihin pystyy kirjottaa admin ja salasanan mutta mulla ei tapahdu mitään!

jos vielä osaatte auttaa niin olis kiva.

kiitos

pääsin sen läpi mut en tiiä mikä on password! ja pitääkö siihen kirjottaa admin vai se minkä nimen annoin ku instaloin win 2000?? koska jos pitää niin sillonhan myös salasana pitäs olla sama ku se minkä annoin windowsia asentaessa! mutta jostain syystä se ei huoli salasanaa oikeaksi!

• tätä
        apua kirjoitti:

pääsin sen läpi mut en tiiä mikä on password! ja pitääkö siihen kirjottaa admin vai se minkä nimen annoin ku instaloin win 2000?? koska jos pitää niin sillonhan myös salasana pitäs olla sama ku se minkä annoin windowsia asentaessa! mutta jostain syystä se ei huoli salasanaa oikeaksi!

>...mut en tiiä mikä on password!

No siellähän se on sanottu:

"Salasana : password (joissain laitteissa voi olla myös conexant)"

• Pölliäinen
        apua kirjoitti:

... ongelma on jo selvinnyt. Olet sotkenut Windowsin ja serverin salasanat (= password). Kai sulla on joku sopimus jonkin serverin (Sauanalahti, Elisa, Sonera, DNA, tms.) kanssa - ei nettiin (vielä ainakaan) noin vain mennä ilman sitä. Käyttäjätunnuksen saat myös serveriltä: pitäisi löytyä serverin lähettämästä postista, jos olet tehnyt ADSL-liittymäsopimuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      934
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      788
    3. 60
      772
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      734
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      46
      670
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      664
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38