hei taas

Paige

tässä taas ilmoittelen että olen perustamassa siskoni on noita porukkaa olen vuonna 1994 halloweeninä syntynyt tyttö, olen Paige ja käyn kaisaniemen a-a voit olla 9-12 vuotias tyttö, asuisit helsingissä ja voit olla Piper tai Phoebe toivoisin että pystyisimme tekemään jonkinlaisen jäljennöksen siitä taika kirjasta, keräisimme yrttejä ja muita ja tekisimme rohtoja olisimme hyvin usein yhdessä. sähköitä : [email protected] taikka tänne.ps. kuva olisi erittäin kiva. pps. kerrothan itsestäsi

5

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipas juttu

Olet säälittävä. Joka yrittää löytää joukon jotka esittäisivät noitia, joilla on supervoimia.

siskoni on noita ei ole 10-11vuotiaiden lasten ohjelmia. joista ne saa vaikutteita liikaakin.

• Cindy, this bitch is messin...

Tässä se taas nähdään mihin ja miksi ikärajoja ja sopivia esitysaikoja tarvitaan!
        Tämän tyyppisen ohjelmat ei todellakaan sovellu lapsille.
        Lapset ottavat vaikutteita tämmöisitä ohjelmista, ja sitten aletaan harrastamaan noituutta ja kuvitellaan olevansa supernoitia joilla on voimia.

Ei hyvää päivää...!

kyllä nelonen teki ison virheen siirtämällä ohjelman alkuiltaan myöhäisillan sijaan.

Olisi ainakin suurin osa lapsista ollut jo nukkumassa..

Ja missä on vanhempien vastuuntunto?
        Jotain rajaa edes.

siskoni on noita on aikuisten viihteellinen saippuaooppera jota on maustettu hieman noituudella ja demoneilla.
        Rankempikin se voisi toki olla.
        Mutta ei se sovellu lapsille jotka saavat ohjemlmasta epäterveitä ideiota ja kuvitelmia.

Ja se on sinällään jo huolestuttavaa jos yhdeksän vuotias tyttö haluaa jäljitellä Paigen roolihahmoa joka on kaikkea muuta kuin lapselle soveltuva!
        Paige pukeutuu hutsahtavasti ja meikkaa kuin ilotyttö!
        Se ei ole sopiva roolimalli kasvavalle lapselle, opetella käyttämään minitoppeja vuosia ennen murrosikää!

Nyt rajaa tuohon touhuiluun lapset, ja takaisin hiekkalaatikolle, hus!

• Noita
        Cindy, this bitch is messin... kirjoitti:

Tässä se taas nähdään mihin ja miksi ikärajoja ja sopivia esitysaikoja tarvitaan!
        Tämän tyyppisen ohjelmat ei todellakaan sovellu lapsille.
        Lapset ottavat vaikutteita tämmöisitä ohjelmista, ja sitten aletaan harrastamaan noituutta ja kuvitellaan olevansa supernoitia joilla on voimia.

Ei hyvää päivää...!

kyllä nelonen teki ison virheen siirtämällä ohjelman alkuiltaan myöhäisillan sijaan.

Olisi ainakin suurin osa lapsista ollut jo nukkumassa..

Ja missä on vanhempien vastuuntunto?
        Jotain rajaa edes.

siskoni on noita on aikuisten viihteellinen saippuaooppera jota on maustettu hieman noituudella ja demoneilla.
        Rankempikin se voisi toki olla.
        Mutta ei se sovellu lapsille jotka saavat ohjemlmasta epäterveitä ideiota ja kuvitelmia.

Ja se on sinällään jo huolestuttavaa jos yhdeksän vuotias tyttö haluaa jäljitellä Paigen roolihahmoa joka on kaikkea muuta kuin lapselle soveltuva!
        Paige pukeutuu hutsahtavasti ja meikkaa kuin ilotyttö!
        Se ei ole sopiva roolimalli kasvavalle lapselle, opetella käyttämään minitoppeja vuosia ennen murrosikää!

Nyt rajaa tuohon touhuiluun lapset, ja takaisin hiekkalaatikolle, hus!

olen yksitoista vuotias tyttö ja katson siskoni on noitaa äitini ja isäni antavat minun katsoa ohjelmaa ja en todellakaan aijo harjoittaa noituutta.

eikä nelonen tehnyt minkäänlaista virhettä kun siirti ohjelman alku iltaan myöhäis illan siaan.

sitäpaitsi vahempani ovat hyvin vastuun tuntoisia ja pitävät huolen että menen heti nukkumaan kun kello lähenee puoli kymmentä.

suurin osa tuntemistani ikäisistäni ja nuoremmista katsoo ohjelmaa eikä saa minkäänlaisia epäterveellisiä vaikutteita.joskus toki leikimme ystäväni kanssa että olisimme jotain noitia.

Ja jos joku yhdeksän vuotias jäljittelee Paigen roolihahmoa ei se minusta haitallista ole.Itse pidän hänen tyylistään pukeutua.

Ja mitä noihin kuteisiin tulee hän EI pukeudu hutsahtavasti eikä meikkaa kuin ilotyttö.Hän meikkaa juuri sopivasti.Itse en käytä meikkiä niinkään paitsi joissain juhla tilaisuuksissa ja niissäkin sopivasti.

Ja mitä tuohon toppi juttuun tulee jos joku yhdeksän vuotias käyttää minitoppia vuosia ennen murros ikää onko sillä jotain merkitystä.Itse en niinkään viihdy topissa mutta minä käytän kyllä joskus toppia esim.kesähelteellä

• Osmo11v

mä haluan olla Paige!mulla on 21 ystävää ja ne on kaikki Paigeja!
      Ps:en viitsi laittaa kuvaa olen syönyt just yrttejä.

• paige

laita kuva pliiizz ja jos on irc-galleriassa kuvii tai ii2 niin voitko antaa nikcin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      207
      11903
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8218
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6323
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      177
      5247
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      57
      4978
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      50
      4518
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      118
      4432
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3926
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      82