hei taas

Paige

tässä taas ilmoittelen että olen perustamassa siskoni on noita porukkaa olen vuonna 1994 halloweeninä syntynyt tyttö, olen Paige ja käyn kaisaniemen a-a voit olla 9-12 vuotias tyttö, asuisit helsingissä ja voit olla Piper tai Phoebe toivoisin että pystyisimme tekemään jonkinlaisen jäljennöksen siitä taika kirjasta, keräisimme yrttejä ja muita ja tekisimme rohtoja olisimme hyvin usein yhdessä. sähköitä : [email protected] taikka tänne.ps. kuva olisi erittäin kiva. pps. kerrothan itsestäsi

5

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipas juttu

      Olet säälittävä. Joka yrittää löytää joukon jotka esittäisivät noitia, joilla on supervoimia.

      siskoni on noita ei ole 10-11vuotiaiden lasten ohjelmia. joista ne saa vaikutteita liikaakin.

      • Cindy, this bitch is messin...

        Tässä se taas nähdään mihin ja miksi ikärajoja ja sopivia esitysaikoja tarvitaan!
        Tämän tyyppisen ohjelmat ei todellakaan sovellu lapsille.
        Lapset ottavat vaikutteita tämmöisitä ohjelmista, ja sitten aletaan harrastamaan noituutta ja kuvitellaan olevansa supernoitia joilla on voimia.

        Ei hyvää päivää...!

        kyllä nelonen teki ison virheen siirtämällä ohjelman alkuiltaan myöhäisillan sijaan.

        Olisi ainakin suurin osa lapsista ollut jo nukkumassa..

        Ja missä on vanhempien vastuuntunto?
        Jotain rajaa edes.

        siskoni on noita on aikuisten viihteellinen saippuaooppera jota on maustettu hieman noituudella ja demoneilla.
        Rankempikin se voisi toki olla.
        Mutta ei se sovellu lapsille jotka saavat ohjemlmasta epäterveitä ideiota ja kuvitelmia.

        Ja se on sinällään jo huolestuttavaa jos yhdeksän vuotias tyttö haluaa jäljitellä Paigen roolihahmoa joka on kaikkea muuta kuin lapselle soveltuva!
        Paige pukeutuu hutsahtavasti ja meikkaa kuin ilotyttö!
        Se ei ole sopiva roolimalli kasvavalle lapselle, opetella käyttämään minitoppeja vuosia ennen murrosikää!

        Nyt rajaa tuohon touhuiluun lapset, ja takaisin hiekkalaatikolle, hus!


      • Noita
        Cindy, this bitch is messin... kirjoitti:

        Tässä se taas nähdään mihin ja miksi ikärajoja ja sopivia esitysaikoja tarvitaan!
        Tämän tyyppisen ohjelmat ei todellakaan sovellu lapsille.
        Lapset ottavat vaikutteita tämmöisitä ohjelmista, ja sitten aletaan harrastamaan noituutta ja kuvitellaan olevansa supernoitia joilla on voimia.

        Ei hyvää päivää...!

        kyllä nelonen teki ison virheen siirtämällä ohjelman alkuiltaan myöhäisillan sijaan.

        Olisi ainakin suurin osa lapsista ollut jo nukkumassa..

        Ja missä on vanhempien vastuuntunto?
        Jotain rajaa edes.

        siskoni on noita on aikuisten viihteellinen saippuaooppera jota on maustettu hieman noituudella ja demoneilla.
        Rankempikin se voisi toki olla.
        Mutta ei se sovellu lapsille jotka saavat ohjemlmasta epäterveitä ideiota ja kuvitelmia.

        Ja se on sinällään jo huolestuttavaa jos yhdeksän vuotias tyttö haluaa jäljitellä Paigen roolihahmoa joka on kaikkea muuta kuin lapselle soveltuva!
        Paige pukeutuu hutsahtavasti ja meikkaa kuin ilotyttö!
        Se ei ole sopiva roolimalli kasvavalle lapselle, opetella käyttämään minitoppeja vuosia ennen murrosikää!

        Nyt rajaa tuohon touhuiluun lapset, ja takaisin hiekkalaatikolle, hus!

        olen yksitoista vuotias tyttö ja katson siskoni on noitaa äitini ja isäni antavat minun katsoa ohjelmaa ja en todellakaan aijo harjoittaa noituutta.

        eikä nelonen tehnyt minkäänlaista virhettä kun siirti ohjelman alku iltaan myöhäis illan siaan.

        sitäpaitsi vahempani ovat hyvin vastuun tuntoisia ja pitävät huolen että menen heti nukkumaan kun kello lähenee puoli kymmentä.

        suurin osa tuntemistani ikäisistäni ja nuoremmista katsoo ohjelmaa eikä saa minkäänlaisia epäterveellisiä vaikutteita.joskus toki leikimme ystäväni kanssa että olisimme jotain noitia.

        Ja jos joku yhdeksän vuotias jäljittelee Paigen roolihahmoa ei se minusta haitallista ole.Itse pidän hänen tyylistään pukeutua.

        Ja mitä noihin kuteisiin tulee hän EI pukeudu hutsahtavasti eikä meikkaa kuin ilotyttö.Hän meikkaa juuri sopivasti.Itse en käytä meikkiä niinkään paitsi joissain juhla tilaisuuksissa ja niissäkin sopivasti.

        Ja mitä tuohon toppi juttuun tulee jos joku yhdeksän vuotias käyttää minitoppia vuosia ennen murros ikää onko sillä jotain merkitystä.Itse en niinkään viihdy topissa mutta minä käytän kyllä joskus toppia esim.kesähelteellä


    • Osmo11v

      mä haluan olla Paige!mulla on 21 ystävää ja ne on kaikki Paigeja!
      Ps:en viitsi laittaa kuvaa olen syönyt just yrttejä.

      • paige

        laita kuva pliiizz ja jos on irc-galleriassa kuvii tai ii2 niin voitko antaa nikcin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe