Mistä löytyis halpa ja hyvä eläinlääkäri? Kissalta pitäis poistaa pallit. Maksaa varmaan 50-80€?
Eläinlääkärit
7
2402
Vastaukset
- ja...
edullinen on Koskentalo Nurmossa,ei vie sielua sisältä kun maksamisen aika tulee.On mun koiriltani leikannut milloin kasvaimia,milloin pallit ja tiedän että hallitsee hommansa.
- aika
halpa on seinäjoella sampo päällysaho.. tekee vissiin osa-aikaeläkkeellä hommia,tms. meillä tais maksaa vaan 36 e kissa, toki siitä on jo muutama vuosi ja kissa oli narttu. mut luultavasti uros vielä halvempi ku ei tarvi mahaa avata..
- vaihdoin..
aika kirjoitti:
halpa on seinäjoella sampo päällysaho.. tekee vissiin osa-aikaeläkkeellä hommia,tms. meillä tais maksaa vaan 36 e kissa, toki siitä on jo muutama vuosi ja kissa oli narttu. mut luultavasti uros vielä halvempi ku ei tarvi mahaa avata..
tuohon Koskentaloon aikoinaan kun sen Päällysahon vastaanoton siisteys ei oikein mua vakuttanut.
Aikoi operoida mun koiraani TOSI paskainen takki päällä ja keksin jonkun tekosyyn miksi vein koirani pois.
Koskentalolla on se leikkauspuoli kunnolla steriili.
- myös täältä
Aiheesta on keskusteltu myös täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000230&posting=22000000009372495- ninni
mä en ainakaan tuosta koskentalosta tykkää,soitin sille kerran ja tiuski tylysti puhelimeen kun yritin jotain kysellä (hänhän on myös käytösneuvoja).. soitin sit kurikkaan hissalle,joka oli tosi mukava ja auttoi paljon. päätin siinä samas että en koskentalolle enää mee jos ei oo pakko.
samoin olin kaverin kans leikkauttamas hänen poikakissaansa takalan samilla, ei laittanu kissan silmiin edes sitä kostutusainetta (mitä onkaan,ettei kuiva silmät nukutuksen aikana) ja muutenki näytti aika likaselta homma...
jälkeenpäin kissalla on kivekset kasvanu uudelleen, eihän niiden niin pitäisi?! - soitit...
ninni kirjoitti:
mä en ainakaan tuosta koskentalosta tykkää,soitin sille kerran ja tiuski tylysti puhelimeen kun yritin jotain kysellä (hänhän on myös käytösneuvoja).. soitin sit kurikkaan hissalle,joka oli tosi mukava ja auttoi paljon. päätin siinä samas että en koskentalolle enää mee jos ei oo pakko.
samoin olin kaverin kans leikkauttamas hänen poikakissaansa takalan samilla, ei laittanu kissan silmiin edes sitä kostutusainetta (mitä onkaan,ettei kuiva silmät nukutuksen aikana) ja muutenki näytti aika likaselta homma...
jälkeenpäin kissalla on kivekset kasvanu uudelleen, eihän niiden niin pitäisi?!huonoon aikaan,kesken jotain hommaa ja ei sun kanssasi ehtinyt jaarittaa.
Jos mun pitää valita kohteliaan tumpelon ja tylyn pätevän välillä kun on eläinteni parhaasta kyse niin aika selvä mun päätökseni on.
Kun se koira makaa leikkauspöydällä suolet paljaana niin ei se vaikuta lopputulokseen vaikka lääkäri aikansa kuluksi mulle haistattelis yhtä sun toista,toki niin ei oo käynyt.Oon kyllä kuullut että jos reilusti väärin hoidetun ,pitkään sairaana pidetyn koiran sinne on vienyt niin saattaa aika tiukasti nuhdella,siinä ehkä syy siihen miksi jotkut mustamaalaavat yhtä maan parhaista lääkäreistä. - hah!
ninni kirjoitti:
jälkeenpäin kissalla on kivekset kasvanu uudelleen, eihän niiden niin pitäisi?!Ninni: kerro kaverillesi, että sami leikkaa sen kissan kivekset takuuseen uudestaan!!! Hei HALOOO voisko sen kissan nähdä!!!! taivas mitä tampioita täälä kirjottelee!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088