Miehet vain spermavarastoja

en anna

Tämän päivän nettikalevasta:

"Tosi-tv-sarjojen klassikon Big Brotherin luoja, hollantilainen tv-tuottaja John de Mol on käynnistämässä uuden sarjan, jossa 30-vuotias nainen etsii sopivaa spermanluovuttajaa. De Molin uudella Talpa-kanavalla nähtävän ohjelman nimi on "Haluan lapsesi...enkä mitään muuta!"."


Kyllä yhteiskunta alkaa olla jo rasistinen miehiä kohtaan

9

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki-Irmeli Alapörhölä

      Äh, ei taas rasismi. Siinä on kyllä sana jota mielestäni käytetään jo vähän turhan monessa yhteydessä. Rasismia on se että suomalaiset pakotetaan hissuttelemaan omalla maallaan ja osallistumaan turvapaikkashoppailijoiden elatukseen.

      Ja sitten asiaan vaikka en olekaan keinosiementämisen asiantuntija.
      Mielenkiintoista tosiaan joidenkin naisten halu saada mahdollisesti oma pikkumies, mutta ei isää sille. Miksi haluta lapsi? En ymmärrä. Mitä seuraavaksi? Neitseellinen sikiäminen?
      Ehkä eniten ihmettelen että ketä kiinnostaa mokoma sarja?
      Ei sen puoleen, onhan niitä kohdunvuokraajiakin. En vain ymmärrä.
      Seuraava sarja tehdäänkin sitten 30-vuotiaasta miehestä joka etsii kohtua itselleen.
      "Haluan munasolusi...enkä mitään muuta!"

      • Minäkin olen huomannut rasismi-sanan tulleen muotiin ja viljeltävän milloin missäkin yhteydessä. Tässäkin aloituksessa väitetty syrjintä ei kuitenkaan tapahdu rodun perusteella:

        rasismi=rotusyrjintä
        seksismi=sukupuolinen syrjintä


    • (I)

      no mihinkäs ihmeeseen muuhun se akka sitä miestä tarvisi??

      Toisaalta, itse en kyllä yksinhuoltajaksi suostuisi/ryhtyisi suin surminkaan..

      eivät taida kaikki siskot ihan tajuta, mihinkä ryhtyvät..

    • elovana

      Linko toimii !!!!!!!!!!!!!!

    • Soh-vi

      Kun lukee tätäkin palstaa, tulee vakuuttuneeksi siitä, että pelottavan suurta osaa miehistä ei todellakaan pitäisi käyttää "spermavarastona", kuten asian ilmaiset. Päinvastoin. Jokaisen naisen tulisi huolella tutkituttaa, kenen sperma on sen verran kelvollista, että se kelpaa jatkojalostukseen.

      • en anna

        eli olemmeko me miehet mielestäsi tarvittaessa vain spermavarastoja ?!

        tässäkin moni nainen ajattelee vain omaa napaansa, eikä sitä että lapsi tarvitsee myös sen isän ja saattaapa myös sen halutakin!

        Mielestäni kohdun vuokraus sekä sperman luovutus pitäisi kieltää.

        Jos ei onnistu luonnossa niin ei huonoja geenejä pitäisi jatkaakaan. Muuten geeniperimä vain köyhtyy ja huononee. Jos ei halua miestä niin ei voi mitään, ei saa lastakaan. sama pätee miehillekin.

        Entä jos lapsesi saisi päättää että "empä haluakaan äitiäni, otan vain isäni" ... miltä tuntuisi?


        lapsia minulla itselläni ei ole enkä aio tehdäkään.


      • Soh-vi
        en anna kirjoitti:

        eli olemmeko me miehet mielestäsi tarvittaessa vain spermavarastoja ?!

        tässäkin moni nainen ajattelee vain omaa napaansa, eikä sitä että lapsi tarvitsee myös sen isän ja saattaapa myös sen halutakin!

        Mielestäni kohdun vuokraus sekä sperman luovutus pitäisi kieltää.

        Jos ei onnistu luonnossa niin ei huonoja geenejä pitäisi jatkaakaan. Muuten geeniperimä vain köyhtyy ja huononee. Jos ei halua miestä niin ei voi mitään, ei saa lastakaan. sama pätee miehillekin.

        Entä jos lapsesi saisi päättää että "empä haluakaan äitiäni, otan vain isäni" ... miltä tuntuisi?


        lapsia minulla itselläni ei ole enkä aio tehdäkään.

        Miehet eivät sovi yleisesti ottaen spermavarastoiksi. Kaikesta muusta olenkin eri mieltä.


      • Boss

        Nykytrendin mukaista pohdiskelua sanoisin. Tulisi varmaan mielenkiintoinen tilanne, sillä molemmilla puolilla on samat pariutumisvietit. Tässäkin tapauksessa rikkureita ilmaantuisi varmasti, kun useinmiten tuo homma ei ole sperman laadusta ollenkaan kiinni! Tämä aihe on kuitenkin niin teoreettista laatua, että ilman huumorin pilkettä juttua ei voi syntyä?


      • Soh-vi
        Boss kirjoitti:

        Nykytrendin mukaista pohdiskelua sanoisin. Tulisi varmaan mielenkiintoinen tilanne, sillä molemmilla puolilla on samat pariutumisvietit. Tässäkin tapauksessa rikkureita ilmaantuisi varmasti, kun useinmiten tuo homma ei ole sperman laadusta ollenkaan kiinni! Tämä aihe on kuitenkin niin teoreettista laatua, että ilman huumorin pilkettä juttua ei voi syntyä?

        Täyttä teoriaa. Ei edes sitä, kuten arvasit ;).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe