lausui viisaasti akoinaan malemukkitietäjä ennustaessaan kananpaskasta menneisyyttä.
eli "tätä minun uneni tiesi".
mistäköhän merkillisen teutoonisesta martanlyönnistä olen jäänyt vajaaksi kaivettuani viikon ka(a)peliojaa touhulan kivisten mantujen halki, poikki ja pinoon.
ja nyt kun olen saanut savumerkkilaitteen kuntoon ja ukkosen polttamat piuhat ja proput on vaihdettu, havaitsen, että täällä on jupistu kiihkeästi.
niin, että hän, joka istuu voiman oikealla puolen, on vetäissyt kettingistä parhaimmat paskat katolle.
onko joku syyläkyyslä vihtuillut täällä kanssaloisijalleen ja saanut sefun luudasta. voi voi ja minä kun en saanut olla mäkätyksessä mukana.
vaaan nyt on touhulan datsalla laajat baanat bylsiä platoonisesti hampaankoloon tai korvan taa ketä vaan.
ps. kalkkarokäärmeet eivät vaivu talvihorrokseen ja ketunloukku on ihan eri asia kuin kutunloukku.
suert itkot amushe
11
772
Vastaukset
- tähtitoimittaja ejk
hakkuuväen touhua tämä. Umpikumipää kävi vähän esiintymässä, tuo vanha tuttumme.
Kyllä sitä nyt kehuskellaan laajoilla kaistoilla, odotas kun minä viikon päästä pistän piuhat ja romput kiinni niin menen ohi!- tukkusutija
sitähän minäkin, muda valkosipulin kynnet on teroitettu.
pistä vaikka piikillä omppua. jalkaa eteen ja karkuun.
- Marion.T
Vaikka en ymmärtänytkään hölökäsen pöläystä :DDD
- taikanainen
pukkaa taas taattuun tukkiksen tyyliin...
Kestä poika, kestä, vaikket päässyt mälkyttämään. vielä se aurinko paistaa katajapensaaseenkin :))- tukkusutija
aurinkoni. kestän, estän vaik´ en poikanen enää olekkaan, krömmmm valitettavasti.
ma pensaast katakkaisen kurgisdelen neitseellist nisääs salaa ihaillen.
- BelleN
jotta "kuis huiskii" :D
(*.*)
™cuccuu™- tukkusutija
sellen, sipuli saa
pidä pintasi, pistaasi on hintasi väärti.
vaikk mäen ain kässää sun truideis, nin kummosempiigi gagei ei vältel tarvis.
meil huiskii - BelleN
tukkusutija kirjoitti:
sellen, sipuli saa
pidä pintasi, pistaasi on hintasi väärti.
vaikk mäen ain kässää sun truideis, nin kummosempiigi gagei ei vältel tarvis.
meil huiskiiTieto on waltaa, enkä halua tulla tietoiseksi wallasta. Olen Suomi24:fi/sivuilla viihtyäkseni. Pitää siitä ihmiset tai ei, ymmärtävät tai ei.
Katson sen oikeudekseni Internetissä.
Kaiken Maailman Väärinkäsitykset saawat minut vain ärsyyntymään turhan herkästi, sitä pyydän anteeksi. Olen hyvin intohimoinen ihminen suomeni kanssa.
Ihmiset ymmärtävät suomea niin erilailla. Se on jännää; eikä kuitenkaan ole yhtä SuoMea, mitä pitäisi ymmärtää. Ei ole klikkejä, eikä ryhmiä, joiden kieli olisi parempaa kuin toisten. Toisten Ymmärrys tai ymmärtämättömyys ei huiski sen enempää kuin toisTenkaan, Etenkään netissä :D
Jollekin teksti on puppua, joillekin täyttä hepreaa, toisille asiallista, eräille asiatonta.
Joku toinen taas tietää mistä puhutaan, toinen lukija taas katsoo ihmetellen mitä helwataa noi sössöttää... ;D
Kuten sinun tekstisi ja aloituksesi, SE on siinä luettawissa. Meidän tehtävämme on kommentoida sitä ;D Wain Minä vastaan nyt tällä hetkellä siitä, miten Vastaan sinulle ;D Vaikken ehkä ymmärtänyt mitä sanoit (enkä muuten ymmärtänytkään ;D )).. Käytit sellaista kieltä, josta vain oletin suurimman osan :D (((sutii-tyhjää ja pitkään-jos et selvennä stn)))
Asiat jotka ovat keskustelupalstalla, ovat virtuaalia. Siksi tämä on aina jännää kirjoittaa anonyymille ihmisille .. sinne jonnekin ;D
WuoroWaikutus ja Kommunikaatio toimi.
*Keskustelemme*
*huihai*Sutija ;D
(*.*)
™cuccuu™
Love,
ElleN - tukkusutija
BelleN kirjoitti:
Tieto on waltaa, enkä halua tulla tietoiseksi wallasta. Olen Suomi24:fi/sivuilla viihtyäkseni. Pitää siitä ihmiset tai ei, ymmärtävät tai ei.
Katson sen oikeudekseni Internetissä.
Kaiken Maailman Väärinkäsitykset saawat minut vain ärsyyntymään turhan herkästi, sitä pyydän anteeksi. Olen hyvin intohimoinen ihminen suomeni kanssa.
Ihmiset ymmärtävät suomea niin erilailla. Se on jännää; eikä kuitenkaan ole yhtä SuoMea, mitä pitäisi ymmärtää. Ei ole klikkejä, eikä ryhmiä, joiden kieli olisi parempaa kuin toisten. Toisten Ymmärrys tai ymmärtämättömyys ei huiski sen enempää kuin toisTenkaan, Etenkään netissä :D
Jollekin teksti on puppua, joillekin täyttä hepreaa, toisille asiallista, eräille asiatonta.
Joku toinen taas tietää mistä puhutaan, toinen lukija taas katsoo ihmetellen mitä helwataa noi sössöttää... ;D
Kuten sinun tekstisi ja aloituksesi, SE on siinä luettawissa. Meidän tehtävämme on kommentoida sitä ;D Wain Minä vastaan nyt tällä hetkellä siitä, miten Vastaan sinulle ;D Vaikken ehkä ymmärtänyt mitä sanoit (enkä muuten ymmärtänytkään ;D )).. Käytit sellaista kieltä, josta vain oletin suurimman osan :D (((sutii-tyhjää ja pitkään-jos et selvennä stn)))
Asiat jotka ovat keskustelupalstalla, ovat virtuaalia. Siksi tämä on aina jännää kirjoittaa anonyymille ihmisille .. sinne jonnekin ;D
WuoroWaikutus ja Kommunikaatio toimi.
*Keskustelemme*
*huihai*Sutija ;D
(*.*)
™cuccuu™
Love,
ElleNisäni opetti minulle kiinan kieltä jotenkin näin: "yksi tammi on tam, kaksi tammea tamtam, tammimetsä on tamptratatmptratatamtamtam."
ja mainiosti olen kiimalaisten kera toimeen tullut.
sutimisiin - BelleN
tukkusutija kirjoitti:
isäni opetti minulle kiinan kieltä jotenkin näin: "yksi tammi on tam, kaksi tammea tamtam, tammimetsä on tamptratatmptratatamtamtam."
ja mainiosti olen kiimalaisten kera toimeen tullut.
sutimisiin*olipa puita isäsi metsässä*
Kuulosti hyvältä :D
tamptratatmptratatamtamtam
pakko toistaa ;D
tamptratatmptratatamtamtam
(*.*)
cuccumisiin ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683