suert itkot amushe

tukkusutija

lausui viisaasti akoinaan malemukkitietäjä ennustaessaan kananpaskasta menneisyyttä.
eli "tätä minun uneni tiesi".

mistäköhän merkillisen teutoonisesta martanlyönnistä olen jäänyt vajaaksi kaivettuani viikon ka(a)peliojaa touhulan kivisten mantujen halki, poikki ja pinoon.

ja nyt kun olen saanut savumerkkilaitteen kuntoon ja ukkosen polttamat piuhat ja proput on vaihdettu, havaitsen, että täällä on jupistu kiihkeästi.

niin, että hän, joka istuu voiman oikealla puolen, on vetäissyt kettingistä parhaimmat paskat katolle.

onko joku syyläkyyslä vihtuillut täällä kanssaloisijalleen ja saanut sefun luudasta. voi voi ja minä kun en saanut olla mäkätyksessä mukana.

vaaan nyt on touhulan datsalla laajat baanat bylsiä platoonisesti hampaankoloon tai korvan taa ketä vaan.

ps. kalkkarokäärmeet eivät vaivu talvihorrokseen ja ketunloukku on ihan eri asia kuin kutunloukku.

11

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtitoimittaja ejk

      hakkuuväen touhua tämä. Umpikumipää kävi vähän esiintymässä, tuo vanha tuttumme.

      Kyllä sitä nyt kehuskellaan laajoilla kaistoilla, odotas kun minä viikon päästä pistän piuhat ja romput kiinni niin menen ohi!

      • tukkusutija

        sitähän minäkin, muda valkosipulin kynnet on teroitettu.

        pistä vaikka piikillä omppua. jalkaa eteen ja karkuun.


    • Marion.T

      Vaikka en ymmärtänytkään hölökäsen pöläystä :DDD

      • Se pitikin lukea takaperin:) Joko avautuu?


    • taikanainen

      pukkaa taas taattuun tukkiksen tyyliin...
      Kestä poika, kestä, vaikket päässyt mälkyttämään. vielä se aurinko paistaa katajapensaaseenkin :))

      • tukkusutija

        aurinkoni. kestän, estän vaik´ en poikanen enää olekkaan, krömmmm valitettavasti.

        ma pensaast katakkaisen kurgisdelen neitseellist nisääs salaa ihaillen.


    • BelleN

      jotta "kuis huiskii" :D

      (*.*)
      ™cuccuu™

      • tukkusutija

        sellen, sipuli saa

        pidä pintasi, pistaasi on hintasi väärti.

        vaikk mäen ain kässää sun truideis, nin kummosempiigi gagei ei vältel tarvis.

        meil huiskii


      • BelleN
        tukkusutija kirjoitti:

        sellen, sipuli saa

        pidä pintasi, pistaasi on hintasi väärti.

        vaikk mäen ain kässää sun truideis, nin kummosempiigi gagei ei vältel tarvis.

        meil huiskii

        Tieto on waltaa, enkä halua tulla tietoiseksi wallasta. Olen Suomi24:fi/sivuilla viihtyäkseni. Pitää siitä ihmiset tai ei, ymmärtävät tai ei.

        Katson sen oikeudekseni Internetissä.

        Kaiken Maailman Väärinkäsitykset saawat minut vain ärsyyntymään turhan herkästi, sitä pyydän anteeksi. Olen hyvin intohimoinen ihminen suomeni kanssa.

        Ihmiset ymmärtävät suomea niin erilailla. Se on jännää; eikä kuitenkaan ole yhtä SuoMea, mitä pitäisi ymmärtää. Ei ole klikkejä, eikä ryhmiä, joiden kieli olisi parempaa kuin toisten. Toisten Ymmärrys tai ymmärtämättömyys ei huiski sen enempää kuin toisTenkaan, Etenkään netissä :D

        Jollekin teksti on puppua, joillekin täyttä hepreaa, toisille asiallista, eräille asiatonta.
        Joku toinen taas tietää mistä puhutaan, toinen lukija taas katsoo ihmetellen mitä helwataa noi sössöttää... ;D

        Kuten sinun tekstisi ja aloituksesi, SE on siinä luettawissa. Meidän tehtävämme on kommentoida sitä ;D Wain Minä vastaan nyt tällä hetkellä siitä, miten Vastaan sinulle ;D Vaikken ehkä ymmärtänyt mitä sanoit (enkä muuten ymmärtänytkään ;D )).. Käytit sellaista kieltä, josta vain oletin suurimman osan :D (((sutii-tyhjää ja pitkään-jos et selvennä stn)))

        Asiat jotka ovat keskustelupalstalla, ovat virtuaalia. Siksi tämä on aina jännää kirjoittaa anonyymille ihmisille .. sinne jonnekin ;D

        WuoroWaikutus ja Kommunikaatio toimi.
        *Keskustelemme*

        *huihai*Sutija ;D

        (*.*)
        ™cuccuu™

        Love,
        ElleN


      • tukkusutija
        BelleN kirjoitti:

        Tieto on waltaa, enkä halua tulla tietoiseksi wallasta. Olen Suomi24:fi/sivuilla viihtyäkseni. Pitää siitä ihmiset tai ei, ymmärtävät tai ei.

        Katson sen oikeudekseni Internetissä.

        Kaiken Maailman Väärinkäsitykset saawat minut vain ärsyyntymään turhan herkästi, sitä pyydän anteeksi. Olen hyvin intohimoinen ihminen suomeni kanssa.

        Ihmiset ymmärtävät suomea niin erilailla. Se on jännää; eikä kuitenkaan ole yhtä SuoMea, mitä pitäisi ymmärtää. Ei ole klikkejä, eikä ryhmiä, joiden kieli olisi parempaa kuin toisten. Toisten Ymmärrys tai ymmärtämättömyys ei huiski sen enempää kuin toisTenkaan, Etenkään netissä :D

        Jollekin teksti on puppua, joillekin täyttä hepreaa, toisille asiallista, eräille asiatonta.
        Joku toinen taas tietää mistä puhutaan, toinen lukija taas katsoo ihmetellen mitä helwataa noi sössöttää... ;D

        Kuten sinun tekstisi ja aloituksesi, SE on siinä luettawissa. Meidän tehtävämme on kommentoida sitä ;D Wain Minä vastaan nyt tällä hetkellä siitä, miten Vastaan sinulle ;D Vaikken ehkä ymmärtänyt mitä sanoit (enkä muuten ymmärtänytkään ;D )).. Käytit sellaista kieltä, josta vain oletin suurimman osan :D (((sutii-tyhjää ja pitkään-jos et selvennä stn)))

        Asiat jotka ovat keskustelupalstalla, ovat virtuaalia. Siksi tämä on aina jännää kirjoittaa anonyymille ihmisille .. sinne jonnekin ;D

        WuoroWaikutus ja Kommunikaatio toimi.
        *Keskustelemme*

        *huihai*Sutija ;D

        (*.*)
        ™cuccuu™

        Love,
        ElleN

        isäni opetti minulle kiinan kieltä jotenkin näin: "yksi tammi on tam, kaksi tammea tamtam, tammimetsä on tamptratatmptratatamtamtam."

        ja mainiosti olen kiimalaisten kera toimeen tullut.

        sutimisiin


      • BelleN
        tukkusutija kirjoitti:

        isäni opetti minulle kiinan kieltä jotenkin näin: "yksi tammi on tam, kaksi tammea tamtam, tammimetsä on tamptratatmptratatamtamtam."

        ja mainiosti olen kiimalaisten kera toimeen tullut.

        sutimisiin

        *olipa puita isäsi metsässä*

        Kuulosti hyvältä :D

        tamptratatmptratatamtamtam

        pakko toistaa ;D

        tamptratatmptratatamtamtam

        (*.*)
        cuccumisiin ;D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe