Kävin Pietarissa viime joulukuussa. Oheisessa linkissä kuvallinen kertomus asiasta:
http://www.kolumbus.fi/antti.vettenranta/pietari/
Pietarin katulapset
3
1382
Vastaukset
Rankan näköistä menoa. Ihme kun en oo telkassa koskaan nähnyt juttua. Tai sitten olen sokea. Olkaa iloisia kun teillä on koti.
- H_H
Venäläisten ongelma ???
- maija
Hei olen viimepäivinä miettinyt ihan tosissani lapsia ja heidän kohtaloita. On niin surullista ja järkyttävää kun lukee katulapsista, lapsikaupasta, seksiorjista tai "varaosakaupasta" jota varsikin vanhoissa itäblokin maissa käydään.
Tavallinen äitikin haluaisi auttaa heitä mutta ei aina rahallisesti pysty. Kerääkö kukaan vaatteita, leluja, kirjoja, lääkkeitä vai onko niiden vienti tosiaan niin kallista ettei se onnistu. Mistä näitä paikkoja voisi tiedustella etelä pohjanmaalla ?
Rahallistakin tukea antaisin jos tosiaan tietää että rahat menee suoraan perille eikä jää välikäsiin.
En ymmärrä miten me aikuiset voidaan olla niin julmia että käytämme niin väärin lapsia jossain päin maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792