Ongelmani on suhteessani yksipuolinen suuseksi.. Mieheni haluaa, että otan häneltä suihin ainakin kerran päivässä usein kuitenkin 2-3 kertaa.
No sehän ei ole ongelma minulle, nautin katsella kuinka suunnatonta mielihyvää suihinotto miehelleni tekee..Ja hänen sanojen mukaan ei ole kuulemma parempaa suihinottajaa tavannut..=)
No ongelma on siinä, että mies ei kuitenkaan nuole minua, ei koskaan.. Tuskin maistunkaan erityisen pahalle kun suihkussa käyn juuri ennen seksiä ja kyllä aikaisemmat partenerini ovat minua nuolleet vaikka kuinka paljon.. ja kun se on niin ihanaa..
Kuitenkaan en kehtaa sanoa tästä miehelleni..outoa sinänsä mutta hän tuntuu olevan maailman itsekkäin ihminen sängyssä ja jos hän ei siihen suostuisikaan niin ärsyttäisi entistä enemmän..
Muuten seksi on hyvää hänen kanssaan, mutta kertokaas nyt erityisesti te hyvät miehet, mikä tässä hommassa oikein mättää..
Miksi meillä suuseksi yksipuolista?
14
4993
Vastaukset
- Ano Nyymi
Meillä tuo toimii (tai ei toimi) toisinpäin. Tykkään nuolla vaimoa, mutta hän ei ota minulta suihin, ei edes nuole...
Sinun kannattaisi kuitenkin kysäistä mieheltäsi tekisikö hänen mieli nuolla sinua... kun sinäkin tykkäisit. Silläkin uhalla, että ärsyttäisi enemmän. Seksi on kuitenkin aina kahden kauppa, molempien pitää saada siitä tyydytystä. - naatiskelija
On toi suuseksi yks puolista. Minä kyllä nautin kovasti kun naiseni voihkii ja huohottaa nautinnosta kun nuolen. Mutta vastapalvelusta ihan turha odottaa. Joskus kauan sitten kyl hän otti suuhun mutta se jäi yhtä äkkiä pois, vaikka hän nautti ennen kun sai ottaa suuhun. Ollaan puhuttu asiasta mutta.........Lupauksia kyl olen saanut en muuta.
Kyllä seksi parisuhteessa on kahden ihmisen välinen juttu ja kun saa niin pitäis myös antaa.
Jospa teillä puhuminen asiasta auttaisi, ainakin toivon niin.
Tai sitten heitä ukkos pihalle niin minä heitän eukon ja muutetaan yhteen=) VITSI VITSI- ahertaja
sama virsi meiläkin. saan olla jatkuvasti nuolemassa vaimoani, mutta hän ei suostu siihen tai sit tosi harvoin. 2-3 kertaa vuodessa tosi harvoin siis
- -K-
Paljosta jäät paitsi, lyö ukkos selälleen punkkaan ja paina pinippi suuhun =)
- Tuulia
Kiitos kaikille vastauksista.. tosiaankin joo alkaa tuntua sille että menee mies vaihtoon..
Ymmärrätte hyvät miehet sen tosiasian että naista täytyy lämmitellä yleensä huomattavasti enemmän kuin miestä ennen seksiä ja näin ollen naisen nuoleminen on monesti hyvin tärkeää (jottei tule paikat kipeeksi)..
Ja kuten monen kommentti tuntui olevan, että miehet nuolee naisia ja naiset ei taas miehiää. Tätäkään en ymmärrä.. en ymmärrä niin itsekkäitä naisia..mutta kuten aiemmin kerroinkin homma meillä toisinpäin.. Viimeksi just eilen meni hermot niin täysin tän itserakkaan paskiaisen kanssa..juma otat siltä suihin kaksi kertaa ja ekan kerran jälkeen minä sain jopa vähän seksiä..tavallista seksiä ei todellakaan suuseksiä.. no mies taas ennen kun ehdin laueta jo sanookin että otapas suihin..
Nyt on tullut mitta täyteen.. Olen mietiskellyt asiaa ja päätin että ehdotan seuraavan kerran hänelle että nuolisi minua.. Ja juma jos ei suostu niin saa mies kyytiä.. Oikeesti ei voi olla niin itserakasta miestä joka haluaa itse saada monta kertaa mutta ei soisi mulle mitään nautintoa..
Kai tässä maassa riittää vielä niitäkin VAPAITA miehiä jotka välittää myös naisen nautinnosta??
toivottavasti.. niin voin alkaa katselemaan uutta miesehdokasta..=)- Nainen24v
Itsekin aikoinaan jouduin laittamaan suhteen poikki samasta syystä, mies ei antanut minulle suuseksiä vaikka itse sitä kyllä halusikin, toiset voivat tehdä kompromisseja, itselleni se oli liian tärkeä asia. Sitten tapasin miehen, joka nautti nuolemisesta yli kaiken ja opetti minuakin nauttimaan siitä ja unohtamaan kaikki häpeän ja pahanolon tunteet, mitä entinen mieeni oli käytöksellään aiheuttanut! Kyllä niitä hyviä miehiä, jotka oikeasti haluavat antaa naiselle nautintoa löytyy, etsimään, etsimään vaan!
- Mika
Kyllä kelpaisi minullekin nainen joka tykkäisi suuseksistä saavana osapuolena. Meillä asia on pikemminkin toisinpäin. Pimppaa on ihan turha kuvitellakaan kutiteltavan kielellä. Itseäni puolestaan kiihottaan suuseksin antaminen enemmän kuin saaminen, joten tilanne onkin kieltämättä varsin turhauttava.
- mies
joo kun lukee noita sun juttujasi ja vertaa niitä meidän juttuihin niin tulee ihan iho kananlihalle. nimittäin nainen pystyy saamaan paljon miestä enemmän orkkuja ja niin se on tarkoitettukin. ja myöskin nainen tarvii hellyyttä paljon paljon enemmän kuin mies, koska miehen rooli on antaa sitä hellyyttä,silloin se sitä saa itsekin niinpaljon kun haluu. ja eikö miehen suurin asia ole juuri se että nainen on tyytyväinen. toihan on niinkuin naisen alistamista, ja siitä ei voi seurata muuta kuin epätasa-arvo joka tuhuaa koko suhteen. en mä ainakaan alistuisi tollaiseen, se nimittäin on totaalisesti väärin. mies tässä tapauksessa ei tiedä asioista yhtään mitään, vaan seksi on sille mekaanista, se on paljon muutakin.
- mies 48
ja tervetuloa turkuun
- Amanda
toi oli aivan kun mun päiväkirjasta! jätkältä saa kyllä ottaa suihin, ja sitä saa kyllä tyydyttää vaikka kokoajan...mutta mitään ei kyllä tuu takasin. mä nautin kans ite ottaa suihin, ja kattoo miten se jätkä nauttii, mut tohon ongelmaan auttaa vaan yks juttu...
et ota enää suihin. Et vaikka pyytäis...
jos se siitä alkaa valittamaan, ni sillon voit ottaa esille, ettei sullekkaan pahemmin tuu mitään kicksei vaan kattoo ku se nauttii, ja ite saada ittensä sängys ainoastaan pahalle tuulelle.
Tuskin se siitä johtuu että se sitä ällöttäis...
toi on mun mielestä samaa tyyppiä kun mun ex, mikään muu ku oma nautinto ei oo tärkeetä...
sen mielestä naiset oli vissiin vaan tyydyttämistä varten... - nuoleskelijanainen
Minä taas haluaisin nuolla miestäni enemmän....imeä, nuoleskella, laukaista hänet kasvoilleni....mutta saan tähän tilaisuuden aivan liian harvoin...hän pitää siitä...mutta:(...minä haluaisin olle imemässä joka välissä....
- mies33v
Itse nautin kovasti nuolemisesta mutta jos karvotus on runsasta niin se ei silloin ole sitä parasta.
Naapurin leskirouva 58v on aika tuuhea alapäästä mutta on sitä vain ihana nuolla ja katsoa siitä kun hän nauttii.- sixtynine
Olemme pariskunta ja mies viimeks tänään antoi minulle suuren nautinnon suuseksillä;)) Hän haluaisi tehdä sitä useamminkin, mutta minä pidän suuremmasta vaihtelusta seksin saralla. Olemme molemmat hyvin aktiivisia ja huumori on mukana seksissäkin;))
Mutta ukon kommenttina: SE MIES EI TIEDÄ MITÄ SE MENETTÄÄ KUN KIELTÄYTYY ANTAMASTA NAUTINTOA NAISELLEEN SUUSEKSILLÄ!!
Koska samalla voi saada molemmat enemmän..
- rakastunut
tota sun miehes ei vielä ymmärrä seksistä mitään vaan on itsekeskeinen.vaikeeta tulee sulla olee. nimittäin yksi tärkeimpiä asioita parisuhteessa on se että molemmat ottaa toisensa huomiooon. ja pillun nuoleminen on kaikinpuolista hyväksyntää, joka taasen on koko suhteen merkitys ja tasa-arvo.muutenkin jos sä otat suihin niin että mieheltäsi tulee, niin miten se jaksaa muka sitten sun kanssas täyspainoisesti viedä hommat loppuun asti, epäilen tosissaan tota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277- 1341147
- 79937
- 85881
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736