Ei jaksa selata koko foorumia läpi, vaikka niin saattais vastaus löytyäkin.....eli mistä on lyhenne VTS ?
mitä tarkoittaa vts?
18
7595
Vastaukset
- c4 vts
oliskohan sporttimallin lyhenne koska vastaava karvalakkimalli on VTR.
- vts kuski
kyllä se tiedetään että vts on se "kireempi" malli.....tarkoitin että mistä sanoista VTS on lyhenne, vai onko mistään?
- vts
vts kuski kirjoitti:
kyllä se tiedetään että vts on se "kireempi" malli.....tarkoitin että mistä sanoista VTS on lyhenne, vai onko mistään?
Tuskin se mistään sanoista on peräisin...
- HAha mikä paska
VarsinTehotonSardiinipurkki
- vts kuski
Voi vittu mitä pällejä täällä oikein kirjottelee.....
- on lyhenne
sanoista "Vitesse Tres Sportif" ja tarkoittaa siis nopeaa ja erittäin urheilullista.
Tiedoksi nimimerkille "HAha mikä paska": karvanoppa-ooppelin perässä "Archloch" ei tarkoita autoa, vaan kuskia. on lyhenne kirjoitti:
sanoista "Vitesse Tres Sportif" ja tarkoittaa siis nopeaa ja erittäin urheilullista.
Tiedoksi nimimerkille "HAha mikä paska": karvanoppa-ooppelin perässä "Archloch" ei tarkoita autoa, vaan kuskia.Arschloch !
- olen kuullut
on lyhenne kirjoitti:
Tiedoksi nimimerkille "HAha mikä paska": karvanoppa-ooppelin perässä "Archloch" ei tarkoita autoa, vaan kuskia.mä olen kuullut version "voiture tres sportif".
- Silleesti
VTR = V***u, Tämä Rämisee
VTS = V***u, Tähän Sammu - Onhan noita
Ainahan lyhenteillä on hämätty ostajia. Tiedät varmaan mitä tarkoittaa D-4D? Sehän on tietysti Diesel for Dummies.
- liekkö näin
vts ymmärrykseni mukaan tarkoittaa: vuokratalosäätiö
ainakin meillä täällä tampereella - 00897
mikä motivoi vastaamaan 6v vanhaan ketjuun?
- 21
Veneeristä Tautia Sairastava = Ranskantauti
- Toyota- poikuli
Tuli semmoinen VTS takaluukkuun ,voi kikkelis kokkelis
- gfddfc
Entäs ku joillain c4 lukee pelkkä VT?
- Anonyymi
viitasaari.
- Anonyymi
ViTsi
- Anonyymi
viitasaari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041279
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60937
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681