Ei jaksa selata koko foorumia läpi, vaikka niin saattais vastaus löytyäkin.....eli mistä on lyhenne VTS ?
mitä tarkoittaa vts?
18
6972
Vastaukset
- c4 vts
oliskohan sporttimallin lyhenne koska vastaava karvalakkimalli on VTR.
- vts kuski
kyllä se tiedetään että vts on se "kireempi" malli.....tarkoitin että mistä sanoista VTS on lyhenne, vai onko mistään?
- vts
vts kuski kirjoitti:
kyllä se tiedetään että vts on se "kireempi" malli.....tarkoitin että mistä sanoista VTS on lyhenne, vai onko mistään?
Tuskin se mistään sanoista on peräisin...
- HAha mikä paska
VarsinTehotonSardiinipurkki
- vts kuski
Voi vittu mitä pällejä täällä oikein kirjottelee.....
- on lyhenne
sanoista "Vitesse Tres Sportif" ja tarkoittaa siis nopeaa ja erittäin urheilullista.
Tiedoksi nimimerkille "HAha mikä paska": karvanoppa-ooppelin perässä "Archloch" ei tarkoita autoa, vaan kuskia. on lyhenne kirjoitti:
sanoista "Vitesse Tres Sportif" ja tarkoittaa siis nopeaa ja erittäin urheilullista.
Tiedoksi nimimerkille "HAha mikä paska": karvanoppa-ooppelin perässä "Archloch" ei tarkoita autoa, vaan kuskia.Arschloch !
- olen kuullut
on lyhenne kirjoitti:
Tiedoksi nimimerkille "HAha mikä paska": karvanoppa-ooppelin perässä "Archloch" ei tarkoita autoa, vaan kuskia.mä olen kuullut version "voiture tres sportif".
- Silleesti
VTR = V***u, Tämä Rämisee
VTS = V***u, Tähän Sammu - Onhan noita
Ainahan lyhenteillä on hämätty ostajia. Tiedät varmaan mitä tarkoittaa D-4D? Sehän on tietysti Diesel for Dummies.
- liekkö näin
vts ymmärrykseni mukaan tarkoittaa: vuokratalosäätiö
ainakin meillä täällä tampereella - 00897
mikä motivoi vastaamaan 6v vanhaan ketjuun?
- 21
Veneeristä Tautia Sairastava = Ranskantauti
- Toyota- poikuli
Tuli semmoinen VTS takaluukkuun ,voi kikkelis kokkelis
- gfddfc
Entäs ku joillain c4 lukee pelkkä VT?
- Anonyymi
viitasaari.
- Anonyymi
ViTsi
- Anonyymi
viitasaari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994260Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743561065- 1861012
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64816
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10797Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796