Ei jaksa selata koko foorumia läpi, vaikka niin saattais vastaus löytyäkin.....eli mistä on lyhenne VTS ?
mitä tarkoittaa vts?
18
7504
Vastaukset
- c4 vts
oliskohan sporttimallin lyhenne koska vastaava karvalakkimalli on VTR.
- vts kuski
kyllä se tiedetään että vts on se "kireempi" malli.....tarkoitin että mistä sanoista VTS on lyhenne, vai onko mistään?
- vts
vts kuski kirjoitti:
kyllä se tiedetään että vts on se "kireempi" malli.....tarkoitin että mistä sanoista VTS on lyhenne, vai onko mistään?
Tuskin se mistään sanoista on peräisin...
- HAha mikä paska
VarsinTehotonSardiinipurkki
- vts kuski
Voi vittu mitä pällejä täällä oikein kirjottelee.....
- on lyhenne
sanoista "Vitesse Tres Sportif" ja tarkoittaa siis nopeaa ja erittäin urheilullista.
Tiedoksi nimimerkille "HAha mikä paska": karvanoppa-ooppelin perässä "Archloch" ei tarkoita autoa, vaan kuskia. on lyhenne kirjoitti:
sanoista "Vitesse Tres Sportif" ja tarkoittaa siis nopeaa ja erittäin urheilullista.
Tiedoksi nimimerkille "HAha mikä paska": karvanoppa-ooppelin perässä "Archloch" ei tarkoita autoa, vaan kuskia.Arschloch !
- olen kuullut
on lyhenne kirjoitti:
Tiedoksi nimimerkille "HAha mikä paska": karvanoppa-ooppelin perässä "Archloch" ei tarkoita autoa, vaan kuskia.mä olen kuullut version "voiture tres sportif".
- Silleesti
VTR = V***u, Tämä Rämisee
VTS = V***u, Tähän Sammu - Onhan noita
Ainahan lyhenteillä on hämätty ostajia. Tiedät varmaan mitä tarkoittaa D-4D? Sehän on tietysti Diesel for Dummies.
- liekkö näin
vts ymmärrykseni mukaan tarkoittaa: vuokratalosäätiö
ainakin meillä täällä tampereella - 00897
mikä motivoi vastaamaan 6v vanhaan ketjuun?
- 21
Veneeristä Tautia Sairastava = Ranskantauti
- Toyota- poikuli
Tuli semmoinen VTS takaluukkuun ,voi kikkelis kokkelis
- gfddfc
Entäs ku joillain c4 lukee pelkkä VT?
- Anonyymi
viitasaari.
- Anonyymi
ViTsi
- Anonyymi
viitasaari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522834865Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003596Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293129Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672380Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022299TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941595Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281339- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761324- 69999