Loitsuja!

Wigga

Moi!

Mäkin ajttelin tehdä oman semmosen varjojen kirjan.
Jos teillä on jotain hyvii loitsuja niin laittakaa niistä tänne!
Mä haluun paljon eri taikoja siihen kirjaan!

Onx täällä muita, jotka haluis alkaaa mun kans tekemään sitä?
Voitais perustaa ihan semmonen noitapiri niinkuin yhdessä leffassakin, ja harjotella voimii.

Semmonen taika olis tosi kiva jolla tulis hyvvää onnea, niin että vois vaikka löytää rahaa.
Tai sitt semmoinen loitsu jolla tulis tosi kauniiks!

jos tiedätte mitään semmoisia taikoja, niin mailatkaa!

107

29842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      on sellanen varjojen kirja sen nimi on tv ohjelmat

      • minun kirjani

        mulla on semmonen kirja mikä näkyy vaan telkkarissa kun siskoni on noita alkaa eli en siis itse voi käyttää sitä kun vaa ne noiat


    • minä

      moi! :)
      Minä haluaisin kyllä tehdä sellaisen.
      Sinne voi keksiä erilaisia taikoja.
      Siitä tulee varmaan hieno kiitos wigga kun annoit vinkkejä siitä.

    • wanda

      loitsu: kadonneet hetket vaivaavat liekö demonit meitä kiusaavat kyse tuskin pelkästä enteestä anna kuva päivästä menneestä.

      • Ainuzka

        Moippa-rallaa!!Nice loru..c(x
        Pistäiskö paremmaksi:Noidalle voimaa,älä mua soimaa.pahaa vastaan taisto käy,ei oikeasta tiestä pätkääkään näy.Nyt apua voimilta pyydän,tietoa minuun syydän.

        Rumuutta poistakaa,pyyntöäni kulkaa.kauneutta minuun valakaa,tahtooni mun alistukaa..x)


      • Lara
        Ainuzka kirjoitti:

        Moippa-rallaa!!Nice loru..c(x
        Pistäiskö paremmaksi:Noidalle voimaa,älä mua soimaa.pahaa vastaan taisto käy,ei oikeasta tiestä pätkääkään näy.Nyt apua voimilta pyydän,tietoa minuun syydän.

        Rumuutta poistakaa,pyyntöäni kulkaa.kauneutta minuun valakaa,tahtooni mun alistukaa..x)

        Liekö mikä vatsaani vaivaa, Pieruko peppuani painaa, pääsköön ilma pihalle, sanotaan hei ilmavaivalle!


      • Hezzaa

        olisi kiva osata tehdä taikoja :DDD


      • Emilia12345

        Jep mut mä en tiennyt että noitia on olemassa tai voisit itse olla noita 😮


      • Anonyymi
        Lara kirjoitti:

        Liekö mikä vatsaani vaivaa, Pieruko peppuani painaa, pääsköön ilma pihalle, sanotaan hei ilmavaivalle!

        Hahaha xDDD hyvä!


    • wicca

      oma etu!! kiva kun haluut tehä oman varjojen kirjan mut muista taikuuden hyväksi käyttö!!!!

      • Wigga

        Mut siis miten mä saan nää loitsut niiku toimimaan? Ei ne tee mitään jos ne vaan lausuu.
        Pitäiskö olla jokii pata ja yrttei tai jotain?
        Mulle on ihan sama noi seuraukset ja muut, mä en välitä niistä.
        Mä haluun käyttää niitä taikoja ihan omaan tarkotukseen ja että oisin nätti ja kaikkee ja saisin kivoja vaatteita.
        Ei mun tarvii olla mikään hyvä noita jos en haluu.
        Ja mä kiroon ja loitsin kaikki ne joista mä en tykkää ja jotka kiusaa mua.


      • Sydd
        Wigga kirjoitti:

        Mut siis miten mä saan nää loitsut niiku toimimaan? Ei ne tee mitään jos ne vaan lausuu.
        Pitäiskö olla jokii pata ja yrttei tai jotain?
        Mulle on ihan sama noi seuraukset ja muut, mä en välitä niistä.
        Mä haluun käyttää niitä taikoja ihan omaan tarkotukseen ja että oisin nätti ja kaikkee ja saisin kivoja vaatteita.
        Ei mun tarvii olla mikään hyvä noita jos en haluu.
        Ja mä kiroon ja loitsin kaikki ne joista mä en tykkää ja jotka kiusaa mua.

        MIE pistän loitsuissa paremmaks ku noi loitsut yhteensä ja kerrattuna 10 :llä !! Tos on sivun ossa jos on niit sikana xDDDDDD ! Haahaaaa !
        www.charmedfans.be/spells


      • Minä taas;)
        Wigga kirjoitti:

        Mut siis miten mä saan nää loitsut niiku toimimaan? Ei ne tee mitään jos ne vaan lausuu.
        Pitäiskö olla jokii pata ja yrttei tai jotain?
        Mulle on ihan sama noi seuraukset ja muut, mä en välitä niistä.
        Mä haluun käyttää niitä taikoja ihan omaan tarkotukseen ja että oisin nätti ja kaikkee ja saisin kivoja vaatteita.
        Ei mun tarvii olla mikään hyvä noita jos en haluu.
        Ja mä kiroon ja loitsin kaikki ne joista mä en tykkää ja jotka kiusaa mua.

        Wigga, Wigga. Älähän nyt. Et sinä voi ruveta kaikkia noitumaan jotka nokan eteen tupsahtavat. Kyselit sitä pata höskää, ei patoja ole pakko olla, mutta minulla on erään lainen timantti nauhassa kiinni ja sen avulla pystyn jopa ennustamaan.


      • polly
        Wigga kirjoitti:

        Mut siis miten mä saan nää loitsut niiku toimimaan? Ei ne tee mitään jos ne vaan lausuu.
        Pitäiskö olla jokii pata ja yrttei tai jotain?
        Mulle on ihan sama noi seuraukset ja muut, mä en välitä niistä.
        Mä haluun käyttää niitä taikoja ihan omaan tarkotukseen ja että oisin nätti ja kaikkee ja saisin kivoja vaatteita.
        Ei mun tarvii olla mikään hyvä noita jos en haluu.
        Ja mä kiroon ja loitsin kaikki ne joista mä en tykkää ja jotka kiusaa mua.

        Tässä olis yks toimva loitsu... Koitettu on ja toimii jonkun ajan kuluttua...

        "Minulle tuo onni suo
        tuo rakkauteni minun luo
        kolme kiveä, maa ja kuu
        kimellys järveen heijastuu
        huuma meidät ympäröi
        Sa ba na ni jol lei din fil cra suuuul"

        Tämä toim iioiksesti, kannattaa koettaa!!!
        Tämä loitsu saa sinut rakastumaan ja hänet rakastumaan sinuun ja muista sytyttäa syysruskea kynttilä ja keltaiset suitsukkeet.

        O n Nn e A


      • Cristél
        Minä taas;) kirjoitti:

        Wigga, Wigga. Älähän nyt. Et sinä voi ruveta kaikkia noitumaan jotka nokan eteen tupsahtavat. Kyselit sitä pata höskää, ei patoja ole pakko olla, mutta minulla on erään lainen timantti nauhassa kiinni ja sen avulla pystyn jopa ennustamaan.

        Turhaan ootte ihan kauhuissanne kun joku sanoo jotain loitsuista.Onhan juhannus taiatkin loitsuja.Niitähän on vaan mukava tehä, pienen jännityksen toivossa.Ja kuka nyt edes uskoo tosissaa mihinkään loitsuihin, kun ei ole mitään vedenpitävää todistettakaan niiden toimimisesta paitsi sattuma.Siinä kyllä olen samaa mieltä kun jotkut yrittävät vahingoittaa toisia näillä loitsuillaan, että päässä vähän viiraa vaikka ei ne lorut ja woodoonuket mitään koskaan toimikkaan.Että senkus noidutte vaan ihmiset,hyvänmaun rajoissa:)


      • joku
        Sydd kirjoitti:

        MIE pistän loitsuissa paremmaks ku noi loitsut yhteensä ja kerrattuna 10 :llä !! Tos on sivun ossa jos on niit sikana xDDDDDD ! Haahaaaa !
        www.charmedfans.be/spells

        milamossa,sarakossa,kammelooru lom,barbarossa tillin tallin tilulilulaa!!


      • juupa
        Minä taas;) kirjoitti:

        Wigga, Wigga. Älähän nyt. Et sinä voi ruveta kaikkia noitumaan jotka nokan eteen tupsahtavat. Kyselit sitä pata höskää, ei patoja ole pakko olla, mutta minulla on erään lainen timantti nauhassa kiinni ja sen avulla pystyn jopa ennustamaan.

        ensinnäkin se ei ole wigga vaan Wicca ja kuinka vanha se sinun korusi on, koska olen itse ollut Wiccalainen jo puolivuotta.....


      • emo-gootti-roskaprinsessa
        Cristél kirjoitti:

        Turhaan ootte ihan kauhuissanne kun joku sanoo jotain loitsuista.Onhan juhannus taiatkin loitsuja.Niitähän on vaan mukava tehä, pienen jännityksen toivossa.Ja kuka nyt edes uskoo tosissaa mihinkään loitsuihin, kun ei ole mitään vedenpitävää todistettakaan niiden toimimisesta paitsi sattuma.Siinä kyllä olen samaa mieltä kun jotkut yrittävät vahingoittaa toisia näillä loitsuillaan, että päässä vähän viiraa vaikka ei ne lorut ja woodoonuket mitään koskaan toimikkaan.Että senkus noidutte vaan ihmiset,hyvänmaun rajoissa:)

        (sorry ny ekakski näi myöhäinen kommentointi)
        Loitsut on ihan mukavia, olen samaa mieltä. Ja on totta että ei ole pitäviä todisteita niiden olemassa olosta.. Mutta ei ole kyllä siitäkään ettei niitä olisi olemassa!
        Itse olenb erittäin taikauskoinen ja monesti kokenut enneunia ja loitsuni ovat käyneet toteen. Tavalla tai toisella. Minusta on ihanaa uskoa siihen että täällä maassa olisi jotain niin kiehtovaa, eikä vain käpertyä siihen 'todellisuuteen'. Kaikki uskoo mihin haluaa. Olen erittäin tyypillinen vesimies, ja myös siksi avaramielinen.. kiinnostunut kaikesta noituuteen liittyvästä :)


      • Vanera
        Wigga kirjoitti:

        Mut siis miten mä saan nää loitsut niiku toimimaan? Ei ne tee mitään jos ne vaan lausuu.
        Pitäiskö olla jokii pata ja yrttei tai jotain?
        Mulle on ihan sama noi seuraukset ja muut, mä en välitä niistä.
        Mä haluun käyttää niitä taikoja ihan omaan tarkotukseen ja että oisin nätti ja kaikkee ja saisin kivoja vaatteita.
        Ei mun tarvii olla mikään hyvä noita jos en haluu.
        Ja mä kiroon ja loitsin kaikki ne joista mä en tykkää ja jotka kiusaa mua.

        Ei kannata ruveta. Perjaatteet eivät ole oikeat. Käänny enkeleiden puoleen, älä noitumiseen!


      • m
        Cristél kirjoitti:

        Turhaan ootte ihan kauhuissanne kun joku sanoo jotain loitsuista.Onhan juhannus taiatkin loitsuja.Niitähän on vaan mukava tehä, pienen jännityksen toivossa.Ja kuka nyt edes uskoo tosissaa mihinkään loitsuihin, kun ei ole mitään vedenpitävää todistettakaan niiden toimimisesta paitsi sattuma.Siinä kyllä olen samaa mieltä kun jotkut yrittävät vahingoittaa toisia näillä loitsuillaan, että päässä vähän viiraa vaikka ei ne lorut ja woodoonuket mitään koskaan toimikkaan.Että senkus noidutte vaan ihmiset,hyvänmaun rajoissa:)

        mulla on monen vuoden kokemus taikomisesta ja mun taijat on aina toiminut kunhan taikasauva saa täydenkuun voimat ja maan veden ilman ja tulen aineet jotka sekotetaan yhteen astiaan


      • jokulol >_<

        Osaatko tehä taikoja ja jos osaat niin ootko hyväki siinä ja ootko WICCA??!


      • Joku...
        m kirjoitti:

        mulla on monen vuoden kokemus taikomisesta ja mun taijat on aina toiminut kunhan taikasauva saa täydenkuun voimat ja maan veden ilman ja tulen aineet jotka sekotetaan yhteen astiaan

        Ei kannata tehdä taikoja täysikuulla. Se on merkki että tavalla pillkkaa jumalia.


      • potc-fani LOL :P
        joku kirjoitti:

        milamossa,sarakossa,kammelooru lom,barbarossa tillin tallin tilulilulaa!!

        sehän oli milamossa, sarakossa, kammelooru lom, jack sparrow tillin tallin tilulilulaa!


      • polly kirjoitti:

        Tässä olis yks toimva loitsu... Koitettu on ja toimii jonkun ajan kuluttua...

        "Minulle tuo onni suo
        tuo rakkauteni minun luo
        kolme kiveä, maa ja kuu
        kimellys järveen heijastuu
        huuma meidät ympäröi
        Sa ba na ni jol lei din fil cra suuuul"

        Tämä toim iioiksesti, kannattaa koettaa!!!
        Tämä loitsu saa sinut rakastumaan ja hänet rakastumaan sinuun ja muista sytyttäa syysruskea kynttilä ja keltaiset suitsukkeet.

        O n Nn e A

        Pitääkö siinä käyttää jotain sauvaa ja miten sitä heilutetaan


      • Anonyymi
        Wigga kirjoitti:

        Mut siis miten mä saan nää loitsut niiku toimimaan? Ei ne tee mitään jos ne vaan lausuu.
        Pitäiskö olla jokii pata ja yrttei tai jotain?
        Mulle on ihan sama noi seuraukset ja muut, mä en välitä niistä.
        Mä haluun käyttää niitä taikoja ihan omaan tarkotukseen ja että oisin nätti ja kaikkee ja saisin kivoja vaatteita.
        Ei mun tarvii olla mikään hyvä noita jos en haluu.
        Ja mä kiroon ja loitsin kaikki ne joista mä en tykkää ja jotka kiusaa mua.

        Oikeesti??? Ei taikoja mihinkään mekkoihin ja korkokenkiin käytetä🤭😂
        Ja toisekseen.... Miten sä aattelit toisen kirota, en siis tee pilkkaa mutta nyt sentään tiedät🧙‍♀️😉


      • Anonyymi
        Wigga kirjoitti:

        Mut siis miten mä saan nää loitsut niiku toimimaan? Ei ne tee mitään jos ne vaan lausuu.
        Pitäiskö olla jokii pata ja yrttei tai jotain?
        Mulle on ihan sama noi seuraukset ja muut, mä en välitä niistä.
        Mä haluun käyttää niitä taikoja ihan omaan tarkotukseen ja että oisin nätti ja kaikkee ja saisin kivoja vaatteita.
        Ei mun tarvii olla mikään hyvä noita jos en haluu.
        Ja mä kiroon ja loitsin kaikki ne joista mä en tykkää ja jotka kiusaa mua.

        Jos ne pahat loitsut toimii niin mäki aijon ehkä koittaa koska ois pari tyyppii joilta haluun katkasta jalan


      • Anonyymi
        Wigga kirjoitti:

        Mut siis miten mä saan nää loitsut niiku toimimaan? Ei ne tee mitään jos ne vaan lausuu.
        Pitäiskö olla jokii pata ja yrttei tai jotain?
        Mulle on ihan sama noi seuraukset ja muut, mä en välitä niistä.
        Mä haluun käyttää niitä taikoja ihan omaan tarkotukseen ja että oisin nätti ja kaikkee ja saisin kivoja vaatteita.
        Ei mun tarvii olla mikään hyvä noita jos en haluu.
        Ja mä kiroon ja loitsin kaikki ne joista mä en tykkää ja jotka kiusaa mua.

        Älä pieni kiltti käytä taikuutta pahaan. Se tulee aina takasinin. :(


    • MERTSI

      ELKÄÄ HYVÄNEN AIKA RUVETKO LEIKKIMÄÄN TUOLLAISILLA ASIOLLA ETTEKÖ TIEDÄ ETTÄ ON OLEMASSA HYVÄ JA PAHA.
      JA KUN LEIKITTELETTE TUOLLAISILL ASIOILLA NIIN OLETTE SUORAAN TEKEMISISSÄ
      TUONELAN HERRAN KANSA ELI ITSE
      PAHAN !!!!!
      LUKEKAAPA RIKU RINTEEN KIRJOJA SILÄ ON MONTA KIRJAA MUTTA OLEN YHDEN LUKENUT MISSÄ ENTINEN SAATANAN PALVOJA KEROO ELÄMÄSÄ TARINAN,
      KUINKA HÄN AJAUTUI TUOMMOSIIN JUTTUIHIN JA PIIREIHIN MUKAAN.
      ALUKSI SE OLI VIATONTA LEIKIÄ JA HUPIA MUTTA SE MUUTUU AIVAN TOISENLAISEKSI lOPUKSI SIITÄ EI OLE ULOS PÄÄSYÄ POIS VAIKKA KUINKA HALUASI NÄIN SE ON ALKANUT MONELLA IHMISELLÄ
      LEIKISTÄ MUTTA SE EI OLE JÄÄNYT LEIKIKSI !! ELI ASOILLA EI KANNATA EDES LEIKKIÄ!!!!!!!!!!!!

      KIRJASSA ON MONIEN IHMISTEN KIRJEITYÄ JNEN.. KYSEINEN IHMINEN KERTOO AIKA TARKASTI KAIKKIA ASOITA!!

      SUOSITTELEN LUKEMAAN TAI TUTUSTUMAAN KAIKKIA ASOITA!!

      • lintunen

        Viestiäsi olisi huomattavasti mukavampi lukea, jos et "huutaisi" kokoajan, eli kirjoittaisi isoilla kirjaimilla. Ja sitä huutomerkkienkin määrää voisi rajoittaa. Fiksun ja aikuisen kirjoitajan tunnistaa asiallisesta tekstistä, ja silloin kirjoittajaan voi suhtautua tosissaan.

        Mutta turhaan sinä näille teineille täällä yrität opettaa. Ne ovat nyt päättäneet leikkiä noitaa. Eivät ne mitään saa muutamalla runolla aikaiseksi, anna niiden leikkiä. Kyllä ne sitten löytävät tai olevat löytämättä Jeesuksen ajallaan. Nyt vielä ne eivät osaa pohtia niin vaikeita asioita kun uskonasiat. Anna niiden leikkiä.


      • source..
        lintunen kirjoitti:

        Viestiäsi olisi huomattavasti mukavampi lukea, jos et "huutaisi" kokoajan, eli kirjoittaisi isoilla kirjaimilla. Ja sitä huutomerkkienkin määrää voisi rajoittaa. Fiksun ja aikuisen kirjoitajan tunnistaa asiallisesta tekstistä, ja silloin kirjoittajaan voi suhtautua tosissaan.

        Mutta turhaan sinä näille teineille täällä yrität opettaa. Ne ovat nyt päättäneet leikkiä noitaa. Eivät ne mitään saa muutamalla runolla aikaiseksi, anna niiden leikkiä. Kyllä ne sitten löytävät tai olevat löytämättä Jeesuksen ajallaan. Nyt vielä ne eivät osaa pohtia niin vaikeita asioita kun uskonasiat. Anna niiden leikkiä.

        Vai taas niitä uskonasioiota ja jeesuksia alkaa putkahdella silmille ovista ja ikkunoista?!

        Antakaa kuule uskikset eidän täällä lennellä luudillamme ja laitaa vaikka pääakalloja pataan jos sille tuntuu!
        Me saadaan leikkiä noitia, ja te saatte iahn rauhassa leikkiä raamatullanne ja ristillänne yösnousemus horinaa.

        Pysytäänkö omilla hiekkalaatikoillamme?


      • Kiba-

        TAIKUUS EI OO PAHAA EILLE SITÄ KÄYTÄ PAHAAN! Älä sä tuu yhtää sekaantuu muitte elämää..


      • anzuka

        miksi ihmisen pitäisi varoa tekemästä loitsuja koska taikutta ei ole maan päällä!!!!
        minä en usko siihen mutta se on ihan kivaa
        leikkiä osaavansa loitsuja... :)


      • haha

        toi on lapsellista


      • Eva-Marie
        source.. kirjoitti:

        Vai taas niitä uskonasioiota ja jeesuksia alkaa putkahdella silmille ovista ja ikkunoista?!

        Antakaa kuule uskikset eidän täällä lennellä luudillamme ja laitaa vaikka pääakalloja pataan jos sille tuntuu!
        Me saadaan leikkiä noitia, ja te saatte iahn rauhassa leikkiä raamatullanne ja ristillänne yösnousemus horinaa.

        Pysytäänkö omilla hiekkalaatikoillamme?

        Jumala suojelee & enkelit. Noita leikit ovat typeriä, kyllä ne varmaan toimivat mutta seuraukset voivat olla kohtalokkaat...


      • m2
        lintunen kirjoitti:

        Viestiäsi olisi huomattavasti mukavampi lukea, jos et "huutaisi" kokoajan, eli kirjoittaisi isoilla kirjaimilla. Ja sitä huutomerkkienkin määrää voisi rajoittaa. Fiksun ja aikuisen kirjoitajan tunnistaa asiallisesta tekstistä, ja silloin kirjoittajaan voi suhtautua tosissaan.

        Mutta turhaan sinä näille teineille täällä yrität opettaa. Ne ovat nyt päättäneet leikkiä noitaa. Eivät ne mitään saa muutamalla runolla aikaiseksi, anna niiden leikkiä. Kyllä ne sitten löytävät tai olevat löytämättä Jeesuksen ajallaan. Nyt vielä ne eivät osaa pohtia niin vaikeita asioita kun uskonasiat. Anna niiden leikkiä.

        mä harrastan mustaa magiaa ja valoisaa magiaa mul on myös vaarallisia loitsuja mitkä aiheuttaa harmia esim: loitsut sieluja tamagotchi-kuolee pyhä-demonisotilas näkymättömyys


      • uniwicca

        Wicoilla ei ole mitään tekemistä pahan tai saatanan kanssa. Wiccalaisuus on elämäntapa, jossa pyritään olemaan yhteydessä luontoon ja ymmärtämään, että kaikki elämä on tasa-arvoista. Erilaiset loitsut ovat osana rituaaleja, jotka eivät ole yksinkertaisia. Näillä loitsuilla kunnioitetaan jumalia, kuten gaia=maan emo, eli jumalatar joka on yhteydessä kaikkeen ja josta kaikki on lähtöisin. Joten olisi toivottavaa että et tulisi soimaamaan muiden elämäntapoja, asioita joista et mitään ymmärrä.


      • Wicca Tytöt
        m2 kirjoitti:

        mä harrastan mustaa magiaa ja valoisaa magiaa mul on myös vaarallisia loitsuja mitkä aiheuttaa harmia esim: loitsut sieluja tamagotchi-kuolee pyhä-demonisotilas näkymättömyys

        Olen Wicca ja Haluaisin kuulla lisää noista loitsuistasi!Esim. Lähettäisitkö näkymättömyys, Suojaloitsuja, Ja kaikkea tarpeellista noidalle.


      • --
        m2 kirjoitti:

        mä harrastan mustaa magiaa ja valoisaa magiaa mul on myös vaarallisia loitsuja mitkä aiheuttaa harmia esim: loitsut sieluja tamagotchi-kuolee pyhä-demonisotilas näkymättömyys

        keroo paljon kun esimerkkinä on tamagotchin kuolema..


      • MaggiCatfani
        source.. kirjoitti:

        Vai taas niitä uskonasioiota ja jeesuksia alkaa putkahdella silmille ovista ja ikkunoista?!

        Antakaa kuule uskikset eidän täällä lennellä luudillamme ja laitaa vaikka pääakalloja pataan jos sille tuntuu!
        Me saadaan leikkiä noitia, ja te saatte iahn rauhassa leikkiä raamatullanne ja ristillänne yösnousemus horinaa.

        Pysytäänkö omilla hiekkalaatikoillamme?

        Hyvä source mahtavasti sanottu JUHUUU tuo piristi päivääni ja vaikka olen 13 en ole ikinä uskonut "TUOHON"jeesukseen!


      • Anonyymi
        lintunen kirjoitti:

        Viestiäsi olisi huomattavasti mukavampi lukea, jos et "huutaisi" kokoajan, eli kirjoittaisi isoilla kirjaimilla. Ja sitä huutomerkkienkin määrää voisi rajoittaa. Fiksun ja aikuisen kirjoitajan tunnistaa asiallisesta tekstistä, ja silloin kirjoittajaan voi suhtautua tosissaan.

        Mutta turhaan sinä näille teineille täällä yrität opettaa. Ne ovat nyt päättäneet leikkiä noitaa. Eivät ne mitään saa muutamalla runolla aikaiseksi, anna niiden leikkiä. Kyllä ne sitten löytävät tai olevat löytämättä Jeesuksen ajallaan. Nyt vielä ne eivät osaa pohtia niin vaikeita asioita kun uskonasiat. Anna niiden leikkiä.

        Jaahas... Sori myöhäinen vastaus mutta ensinnäkin kukaan ei halua ylimäärästä ussan tuntia. Toisekseen jos et usko noitiin niin revi tästä... EI OO MITÄÄ TODISTEITA ETT JEESUS OIS OLEMASSA! Raamattu on näköjää sun kiva ystävä


      • Anonyymi
        haha kirjoitti:

        toi on lapsellista

        Ei ole lapsellista😡😡!!


    • velhofani

      Mulla on monta sataa loitsua mun itsetekemässä varjojenkirjassa.se painaa noin 3 kiloa.. Laitan sinne joitakin demonin kuvia jotka itse piirrän ja sit mä oon itse keksinyt rohtoja ja loitsuja..Mut en nyt oikeen keksi minkä loitsun antaisin..

      • hppi

        tässä olis teijän loitsukirjoihinne yksi loitsu se kuuluu näin:sielut nouskaa haudasta pimeyteen voimasta aina kun loistaa täysi kuu teijän voimanne voimistuu


      • Elänyt ja kokenut
        hppi kirjoitti:

        tässä olis teijän loitsukirjoihinne yksi loitsu se kuuluu näin:sielut nouskaa haudasta pimeyteen voimasta aina kun loistaa täysi kuu teijän voimanne voimistuu

        Yhtä ja samaa...menkää nyt lapsenmieliset tyttäret itseenne. Hoh-hoijaa.
        Ihan ihmettelen miksi jaksoin lukea tätä luetteloa jopa tähän asti? Tahdoin tietysti tarkistaa käsitykseni asiasta, joka myös tapahtui.

        Herätkää nyt hyvän sään aikana tuhlaamasta aikaanne mokomaan. Koska kyseinen tv -sarja on fiktiota siinä missä muumipeikotkin.

        Noituus ja taikuus ovat nekin ihan haihatuksia asioiden hallitsemiseksi. On silkkaa typeryyttä ja laiskuutta turvautua itsepetolliseen ajatusmalliin, että mitä en ole elämässä muuten ansainnut, se hankitaan taikomalla. Sivistys on aina ollut maailmojen ainoa todellinen hallitsemistapa, elämänkokemus taas henkilökohtaisella tasolla. Kaikenmaailman riitit, loitsut ja noitumiset vaikuttavat pelkästään päinvastaiselta ilmiöltä. Niitä ei mikään akateeminen tiede vahvista todeksi. Tarinat ja uskomukset perustuvat enintään muinaisiin myytteihin, jolloin ihmisen sivistystaso oli todella olematon, aikaan jolloin outona pidettyjä ihmisiä (jopa omia sukulaisia) poltettiin elävältä, noitia vainottiin ja sitä ennenkin pidettiin omituisina. Mielikuvitusta näiltä kirjoittajilta ei tosin puutu. Olen lähinnä huolissani Mertsin tapaan siitä, mitä muuta he saavat päähänsä. Tämänpäivän todellinen vastike menneiden aikojen samaaneille ovat huumeaddiktit ympäri maailmaa. Hekin pystyvät käyttämään myrkyllisiä kasveja ja rituaaleja päästäkseen "transsiin". Entä sitten nämä seksuaaliriitit ja -juhlat. Manipuloitavia, vaikutteille alttiita ja vielä itsepäisiä typeryksiä kaikki tyynni.

        Koko lääketieteen parannuskeinot perustuvat yleisesti kasveihin ja niiden käyttöön. Kasvien tehoaineet saadaan paremmin säilyviksi ja tehokkaammiksi tietyillä käsittelytavoilla, mutta ei siihenkään mitään taikuutta tarvita. Kyllä ihminen osaa toisensa kirota ilman loitsujakin.

        Todelliset wiccat edesauttavat maailman hyvvyyttä ja puhtautta, eivätkä harrasta mustaa magiaa. Mitä loitsujen tehoamiseen tulee, onko kellään käynyt mielessä pyhä sattumus ja moukan tuuri? Jos joku todella omaa paranormaaleja taitoja (ihan aikuisten oikeasti), niistä ollaan tavallisesti hyvin hiljaa.


      • Kakkajj
        hppi kirjoitti:

        tässä olis teijän loitsukirjoihinne yksi loitsu se kuuluu näin:sielut nouskaa haudasta pimeyteen voimasta aina kun loistaa täysi kuu teijän voimanne voimistuu

        Mitä tosta pitäis tapahtua ja voisikko pistää enemmän loitsuja.tarviiko näissä olla joku sauva


    • velhofanittaja

      Taikaa ja Loitsuja ei käytetä hienojen vaatteitten hankkimiseen,Sitä käytetään joko toisen kiroomiseen tai pahaa vastaan..ei sitä mitenkää vaattteitten hankkimiseen käytetä et ihan tiedoks..Joo sama kysymys kun Wiggalla miks ne loitsut ei toimi kun ne lausuu???Mulla on kyllä yks loitsu toiminut :)

      • Voi teitä

        Sain taas hymyilemisen aihetta moneksi päiväksi.


      • ###

        "Taikaa ja Loitsuja ei käytetä hienojen vaatteitten hankkimiseen,Sitä käytetään joko toisen kiroomiseen tai pahaa vastaan.."

        Ja tuon tietosi olet saanut Siskoni on noidasta..?

        "Taikuus", joksi sinä sitä nimität, ei ole yksinkertainen käsite.

        Loitsu ei toimi koska loitsu on kasa sanoja vailla merkitystä.

        Jatkakaa vain leikkejänne, vielä kun olette nuoria.


      • Halpis

        Ne loitsut ei toimi, koska Ette Vain Osaa.
        Pitää olla halua ja tahtoa taivuttaa maailmankaikkeutta oman tahdon mukaiseksi.
        Niitä hienoja vaatteita saa helpommin ruinaamalla vanhemmilta rahaa... Tai menemällä töihin ja tienaamalla itte!
        Mihin on maailma menossa kun lapset haluu saada kaiken heti valmiina ja jos ei tuu niin pistetään kirousta tulemaan XDDDXDDXDD
        Ottakaa ne äiteen vanhat barbit esille, ja käyttäkää vapaasti mielikuvitusta.


    • ........

      Ohhoh. Kiitos hyvistä nauruista taas tällekin päivälle! Jos on surullinen tai vihainen olo niin ei tarvi, kun tämmöstä lukea ja taas hymyilyttää!

      Lapset, lapset. Toivottavasti teillä on mukavaa leikeissänne, mutta pitäkää tämä mielellään täällä netissä. IRL on paljon ihmisiä, jotka esittävät jotain muuta kuin mitä ovat.

      • punkkis

        juu. leikitään nyt sitten wiqqoja täällä netissä ja leikitään kans että magiaa käytetään vaan kuteiden hommaamiseen tai ihmisten kiroamiseen ^^

        sitten ku leikki loppuu, niin kertokaa nii voidaan ihan aikuistenoikeesti puhua magiasta sellaisena kuin se on.


      • mä vaan
        punkkis kirjoitti:

        juu. leikitään nyt sitten wiqqoja täällä netissä ja leikitään kans että magiaa käytetään vaan kuteiden hommaamiseen tai ihmisten kiroamiseen ^^

        sitten ku leikki loppuu, niin kertokaa nii voidaan ihan aikuistenoikeesti puhua magiasta sellaisena kuin se on.

        punkkis on oikeessa leikkiminen tälläsellä asialla on lapsellista, mutta sitähän te olette.
        pelkkä simsalabim ei riitä. ja sitten kun oikeasti ymmärrätte mitä teette niin ties vaikka se simsalabim toimisikin, loitsiminen ei ole sanoista kiinni.

        leikkikää lapsoset, leikkikää


      • Jumalattaren tytär
        punkkis kirjoitti:

        juu. leikitään nyt sitten wiqqoja täällä netissä ja leikitään kans että magiaa käytetään vaan kuteiden hommaamiseen tai ihmisten kiroamiseen ^^

        sitten ku leikki loppuu, niin kertokaa nii voidaan ihan aikuistenoikeesti puhua magiasta sellaisena kuin se on.

        Leikikkää rauhassa, mutta muistakaa älkää valittako kun loitsunne eivät välttämättä toimi kun te sanotyte vain sanoja jotka on tullut Siskoni On Noidasta ettekä keskity yhtään.


    • jääkristalli

      wicca = luonnon uskonto... wicat tekevät "taikoja" erinäisten kynttilöiden ja yrttien kera... heidän vuotensa perustuu moneen eri sapaattiin joita he juhlivat yhdessä tai yksin... eikä wiccat ole saatnanpalvojia tai satanisteja... pakanoita kylläkin... jotkut wiccat kutsuvat itseään noidiksi..

      "kaikki mitä teet palautuu kolminkertaisena taksin itsellesi"

    • wiccalainen

      Huomaan, että Tv-maailma on selvästi saanut ihmiset sekoilemaan noituusasioissa. Kuten Siskoni on Noita ja Sabrina Teininoita ja nyt tämä uusin villitys...Harry Potter...
      Wiccaa ei saa käyttää henkilökohtaisiin tarpeisiin, vaan sillä suojellaan luontoa ja maailman hyvinvointia.
      Eli sillä ei pysty tekemään niin että sanoo jonkun loitsun jolla saa itsensä täydellisen näköiseksi. Olettekos huomannu, että tuonkin asian pystyisi tekemään toisella tavalla ;) tehdä loitsu jolla saada itseluottamus kohentumaan eli siis hyväksyy itsensä! sekin antaa jo itselleen nätin olemuksen :)

      Mutta, ymmärrän että tällainen aikakausi on nuorilla ja lapsilla menossa, mutta muistakaa että ne eivät todellakaan välttämättä oikein toimi jos ette muokkaa tarkoitusta.
      Mie itse joskus nuorempana olin kanssa tollainen noituuden höperö, mutta sitten kun tajusin ettei se olekkaan nii toimivaa mitä sen piti olla niin muutin tapani täysin ja sattumalta löysin ihan oikean suunnan ILMAN television fiktiota.. :)

    • Wheaty

      No.. mun mielestä tv on oikeasti sekottanu tuon wicca jutun perusteellisesti, ja ei kaikkia noin vaan saa kirota. kaikki ei oo mahollista. mutta hyviä loitsuja ja muuta löydät täältä: www.varjojenkirja.fi varmana käynytkin oot jo tuolla. Muuten. Ilmottelisikko kui vanha sä oot, koska ite en vielä kovin vanah oo, voitas perustaa yhessä wicca piiri. tai oli mikä oli. mailaa: [email protected]

    • HeNNzz

      Moi!
      Olisi ihan sairaan hauskaa tehdä taikoja! Onko kellään mitään hyvää oikeaa taikaa? Mikä siis se kirja on mitä vois tehä? :) Mut taijat on ihan sika hauskoja!! Vastatkaa mun sähkikseen: [email protected]

      :)

    • Noitsa

      Mullla on ainakin kaikkia loitsuja joita oon löytäny hei eihän kukaan luule että ne toimii?Mä vaan ajattelen että Muka tapahtuis jotain!

    • jumalan-poika

      Monet ajattelevat että olisi "kiva" jos osaisi tehdä loitsuja, ja pian jo pyytävät minua "siivoamaan" sotkunsa jotka ovat seuraus varomattomasta loitsujen käytöstä.
      En sano ettet saisi loitsuja kerätä saati sitten tehdä niitä, päin vastoin, mutta lupaa että olet varovainen ja luet loitsun ensin huolella läpi ja ymmärrät mitä se saa aikaan.

      • WICCALAINEN

        loitsuissa ei ole mitään pahaa varsinkaan jos ne ovat Wiccijen loitsuja, itse olen ollut Wicca jo puolivuotta ja tehnyt loitsuja..yllätys ne toimivat niihin täytyy vain uskoa.


      • WICCALAINEN

        loitsuissa ei ole mitään pahaa varsinkaan jos ne ovat Wiccijen loitsuja, itse olen ollut Wicca jo puolivuotta ja tehnyt loitsuja..yllätys ne toimivat niihin täytyy vain uskoa.


      • juha2324
        WICCALAINEN kirjoitti:

        loitsuissa ei ole mitään pahaa varsinkaan jos ne ovat Wiccijen loitsuja, itse olen ollut Wicca jo puolivuotta ja tehnyt loitsuja..yllätys ne toimivat niihin täytyy vain uskoa.

        vastaan aurinko vastaan kuu käyn vasemman käden polkua nousethan leviatan haudasta kitasi suuri valosi kirkkain


    • _MangaNoita_

      Tässä ois pari loitsuu... :
      Nimi
      Kauneuseliksiiri

      Päämäärä
      Unkarilainen kauneuseliksiiri, joka saa hiukset kiiltämään ja antaa uutta intoa elämään.

      Tarvittavat ainekset
      Rosmariini

      Tarvittavat kynttilät
      Ei kynttilöitä

      Tarvittavat esineet
      Malja

      Loitsun suoritusriitti
      Liuota 5 tippaa rosmariiniöljyä 25 ml:aan auringonkukkaöljyä. Hiero öljyseos hiuksiin aina latvoihin asti. Sulje silmät ja hengitä syvään öljyn ihanaa tuoksua. Kirjoita nimesi palalle paperia punaisella musteella, kasta sitten rosmariininoksa lähdevesimaljaan ja lausu:

      "Oi, usva meren, voimista taikuutein,
      jotta rakkautta ja ystäviä saisin yksintein."

      Pane paperinpala vesimaljaan, jotta symbolinen sinäsi hajoaisi, ja ota paperi maljasta, kun muste on liuennut pois. Pese öljy hiuksistasi ja huuhtele ne lopuksi lähdevedellä. Kanna rosmariininoksaa mukanasi loppupäivän ajan loitsun vahvistukseksi.

      -Nicola de Pulfordin kirjasta-

      Nimi
      Loitsu varakuudelle

      Laatinut


      Päämäärä
      tuo vaurautta

      Tarvittavat ainekset
      Ei yrttejä

      Tarvittavat kynttilät
      Vihreä

      Tarvittavat esineet
      Ei esineitä

      Loitsun suoritusriitti
      aseta vihreä kynttilä pieneen lasiin ja aseta lasi pieneen kulhoon. aseta kolikoita lasin ympärille, kulhoon. uudet kiiltävät kolikot ovat parhaita. sytytä kynttilä ja sano "raha virtaa, raha kasvaa, raha kiiltää, raha minun" kolmesti, ja anna kynttilän palaa loppuun.

      Siinä... :D

    • _MangaNoita_

      Minä ja kamuni tehää sellaset varjojen kirjat...
      :D en luule vaan TIEDÄN että ne toimii...

      • 159

        mull on sellanen kirja jossa on loitsuja meet www.antikvaari.fi siel panet haku palkkiin suuri taikakirja sielt voi ostaa tai en oo koskaan ostanu mut kai sielt voi


      • 150
        159 kirjoitti:

        mull on sellanen kirja jossa on loitsuja meet www.antikvaari.fi siel panet haku palkkiin suuri taikakirja sielt voi ostaa tai en oo koskaan ostanu mut kai sielt voi

        vielä ton antikvaarin lisäksi kannattaa mennä osoitteeseen www.karvaturri.com sieltä mee valkoisen noidan nettipuotiin jossa on kaikki noitatarvikkeet esim: ennustuspallo


      • m3

        se on totta mul on loitsukirja nimeltä taijan-maailma siel on mun loitsut


    • ^^^^

      Tää tehään täysikuun aikana. Asetu ulos tai ikkunan ääreen silleen että kuu "näkee" sen syylän. Sitten hoetaan yhdeksän kertaa ääneen: kuu kuu syö mun syylät, mutta älä syylän kantajaa. Ton jälkeen ainakaan kuukauteen ei sais paljoo miettii sitä syylää...muuten se loitsu ei tehoo.

      Oon kuullu ton loitsun mun mummilta.:D Ja mulla toi on ainaki tehonnu ^^

      • miikkaa

        toi syylä taika toimii sä oot hyvä kun mulla oli syylä mikä on ollu monta vuotta tosta sun taijasta nyt se on lähtenyt pois kiitos paljon


    • faniii

      mulla on yks(tai oikeestaa olis kolme sivuu mut anna yhen):Nouskoon noitien mahti,
      Nouskoon noitien mahti,
      Tule luoksemme,kun kutsumme sinulle tarjoamme kotimme. (Veri verta kutsuu, palaa luokseni.)

      • letitha

        loitsut ovat henkilökohtaisia ja siksi kaikilla wiccoilla on omat henkilökohtaiset varjojen kirjansa. Kun annat käyttämäsi loitsun toiselle, joka myös käyttää sitä, jaat hänen kanssaan vastuun ja karman joka siitä tulee. Toinen henkilö saattaa käyttää antamaasi loitsua pahaan eli siitä tulee itsellesikin sama kolminkertainen huono karma. Olen tehnyt loitsuni itse ja toimineet ovat. Esimerkiksi sanoja muuttamalla hiukan voit välttyä tältä karmalta.

        Ja tosiaan lapset, älkää pilkatko wiccoja ja wiccalaisuutta leikeillänne. Tämä ei ole leikin asia eikä tapahdu kuten harry potterissa.


      • m

        mull on yksi näkymättömyys loitsu se ei aina toimi joskus toimii se kuuluu näin: kukaan ei minua nähä voi kun minä näkymättömyyteen karkeloin jotenkin tolleen en muista ja sit toinen tapa olla näkymätön hiivit kun murtovaras tai sillee jänskäst hiivit nii oot näkymätön.


      • First class wizard
        m kirjoitti:

        mull on yksi näkymättömyys loitsu se ei aina toimi joskus toimii se kuuluu näin: kukaan ei minua nähä voi kun minä näkymättömyyteen karkeloin jotenkin tolleen en muista ja sit toinen tapa olla näkymätön hiivit kun murtovaras tai sillee jänskäst hiivit nii oot näkymätön.

        Useimmat wiccat haluavat käyttää rituaaleissaan kaapua tai muuta erityisesti rituaalia varten varattua vaatetta. Toiset traditiot taas haluavat työskennellä kehässä alasti vedoten Charge of the Goddessiin eli Jumalattaren kutsuun, jossa sanotaan: " Te tulette olemaan vapaat orjuudesta, ja merkkinä vapaudestanne tulee teidän olla alastomat riiteissänne."

        Em. kohta on mielestäni väärin ymmäretty, mielestäni se tarkoittaa sitä että tulisi olla puhdas, ajatuksissaan, teoissaan, "sydämmeltään".

        Niin tokihan sitä kukin voi olla pukeutumatta, kuten haluaa, riiteissään.


      • real wiccan
        First class wizard kirjoitti:

        Useimmat wiccat haluavat käyttää rituaaleissaan kaapua tai muuta erityisesti rituaalia varten varattua vaatetta. Toiset traditiot taas haluavat työskennellä kehässä alasti vedoten Charge of the Goddessiin eli Jumalattaren kutsuun, jossa sanotaan: " Te tulette olemaan vapaat orjuudesta, ja merkkinä vapaudestanne tulee teidän olla alastomat riiteissänne."

        Em. kohta on mielestäni väärin ymmäretty, mielestäni se tarkoittaa sitä että tulisi olla puhdas, ajatuksissaan, teoissaan, "sydämmeltään".

        Niin tokihan sitä kukin voi olla pukeutumatta, kuten haluaa, riiteissään.

        *nauraa naama punaisena näille wiggoille ja nkymättömyysloitsuille*

        Näkymättömyys- ja kauneuuskoitusjen teko ei ole mitään oikeaa wiccaa.

        Suosittelen lukemaan wiccasta vähän enemmän ennen kuin rupeaa tekemään taigoja.


      • ddds
        m kirjoitti:

        mull on yksi näkymättömyys loitsu se ei aina toimi joskus toimii se kuuluu näin: kukaan ei minua nähä voi kun minä näkymättömyyteen karkeloin jotenkin tolleen en muista ja sit toinen tapa olla näkymätön hiivit kun murtovaras tai sillee jänskäst hiivit nii oot näkymätön.

        mä kokeilin tota sun näkymättömyys loitsua niin mä olin 3 sec läpinäkyvä!


      • real wiccan kirjoitti:

        *nauraa naama punaisena näille wiggoille ja nkymättömyysloitsuille*

        Näkymättömyys- ja kauneuuskoitusjen teko ei ole mitään oikeaa wiccaa.

        Suosittelen lukemaan wiccasta vähän enemmän ennen kuin rupeaa tekemään taigoja.

        Mä suosittelen sulle pitää suus kii. Me tehdään mitä halutaan ja jos se ei sulle kelpaa nii hus täältä ennen kuin täräytän sua luudalla!


    • phoebexoxo

      Mullapa on oma varjojenkirja :D sellanen iso painava vihree :D siellä on loitsuja ja rohtoja ja tietoo ihan sikana ;P

      • LÄPPÄÄJÄ

        Onx täällä muita, jotka haluis alkaaa mun kans tekemään sitä? tajuatteko mitä toi sano Onx täällä muita, jotka haluis alkaaa mun kans tekemään sitä? HAHAHAHAAAAA MIKÄ LÄPPÄ!


    • jk

      ei ole

    • jk

      enn mailaa

    • Opiskelkaa eka :)

      Antakaa lasten leikkiä... Ei niille mitää tapahu ku ei ne osaa mitää. Kyllähän minäki niitä kersana tein ja luulin oikeesti et ne toimii... Opiskelkaa eka vähä :)) miettikää sitte parikymppisenä uudestaa haluutteks viel tehä niit loitsui jotka oli pentuna / teininä niin siistejä :DD

    • wiccalover

      joo haluisin löytää joitaki loitsuja jotka ihan oikeesti toimii :). oon tosi kiinnostunu loitsuista ja oon lukenu niistä paljon, ja olen jopa nähnyt enneunia. et ettisin loitsui jotka ihan oikeesti toimiis, ja joihin ei tarvittais paljon apuvälineitä. helppii?

    • Memuliiniw:3

      etsin eläinten parantamis loitsua,näkymättömyys loitsua,nopeus loitsua,muutu joksikin eläimeksi loitsua ja joitain muita loitsuja:)vastauksia tänne:[email protected]

    • Moon

      Tiedän, että te ette usko, sillä kukapa minua uskoisi, mutta puhun hengille. En kaikille, vaan tietynlaisille, tätini opetti sen minulle, kun olin nuorempi..... :)

      • arvaluttaa

        Miten teet sen? Onko se pelottavaa? :o


      • Anonyymi

        Miten teet sen?
        Tarviiko siihen mitään esinettä vai teetkö sen vaan ite?
        Ja siis joo 5v myöhässä :D


      • Anonyymi

        Mä uskon.. mä puhun eläimille ja ymmärrän niitten ns. "kieltä" ja kaikki on silleen et "miten sä ton teit" tai sit ne sanoo et "toi on pelkkä illuusio et sä oikeesti mitään osaa" ja se on aika ärsyttävää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä uskon.. mä puhun eläimille ja ymmärrän niitten ns. "kieltä" ja kaikki on silleen et "miten sä ton teit" tai sit ne sanoo et "toi on pelkkä illuusio et sä oikeesti mitään osaa" ja se on aika ärsyttävää..

        Okei oon vähän myöhässä mutta onko siihen joku loitsu miten voi puhua eläimille et varmaan nää tätä mutta kysyn kuitenkin.
        Ja minusta ihmiset saa uskoa mihin haluaa jos jotkut haluavat tehdä taikoja niin se on ihan ok jotkut taas uskovat henkeen ja vereen Raamattuun. Itse en usko Jumalaan en pidä sitä totena mutta loitsut ja noidat ovat ihan pikku lapsesta asti kiinnostaneet ja nyt isompana aionkin tehdä itselleni "muisti kirjan" jonne kirjoitan toimia loitsuja


    • kertokaaaa

      Miten taikoja tehdään?

      • Kkioyrru

        Mää en oo Wigga


    • Wigga

      Mun isomummu on ollu taika koulussa niin sillä on esim. Hyvän onnen taika, toivomus taika ja kipu taika toi ekan kaikki varmaan tietää toivomus taika on semmonen et voi toivoi jotain ja kipu taika esim jos on jalka kipee niin sit se yleensä toimii (yleensä) ja sit mä itekkin osaan 5 aika hienoo taikaa mut jos haluaa et opetan pistäkää instassa yksityis viestiä mun nimi on maijanur12 ja niin ei oo pakko pistää viestii😉

    • dlkdösdölfm

      tässäkin jo näkee yhden saatanan villityksen mennään opettelemaan loitsuja ja joudutaa pahojen henkienkaa tekemisiin ja sitten itketään ku alkaa tapahtumaan asioita. vaarallista touhua on kaksi voimaa hyvä ja paha jumala ja saatana ja kaikki loitsuista rituaaleista jne tulevat voimat ovat saatanasta. ja sinä joka sanot raamattua lorinaksi lue se ja ota selvää asioista ennekö sanot mitään. voin sanoa ett mulla on kokemusta yliluonnollisesta voimasta jumalan kyllä jeesuksen voimasta. loitsut toimii ja totta ne pitää tehä oikeen mutt ei kannate alkaa leikkimään asialla joka on vaaraksi itselle ja muille ne voimat tulevat pimeyden valtakunnasta. on syy miksi raamattu kieltää loitsut.

      • taikauskonnoton

        Jumala on Saatanasta. Vai oliko se toisinpäin.
        Joka tapauksessa ilman Jumalaa ei voi olla Saatanaakaan.

        Siispä en usko kumpaankaan (lähinnä siksi ettei ole mitään syytä uskoa kumpaankaan).
        Silti "Jumalan nimeen" on saatu ihan saatanasti pahaa aikaan.

        Musta tuo sarja oli silti varsin mainio. Ei sitä tietenkään liian vakavasti pidä ottaa, viihdettähän se vain on.
        (Ei Raamattuakaan liian vakavasti pidä ottaa, kuten ei Kalevalaakaan. Molemmat ovat silti mielenkiintoisia kansalliseepoksia. Mielenkiinnosta olen lukenut myös paljon intialaista tarustoa.)


    • Loitsujenhallitsija

      Oon kiinnostunut oon 10 vuotta mut et varmaa enää usko taikuuteen

    • VEL.o

      Azazazu ginez thoor

    • Anonyymi

      Mä olen velho. Mulla on taikasauva joka toimii!

    • Anonyymi

      Jokaisen noidan loitsut ovat henkilökohtaisia. Et oikein voi kysyä muiden loitsuja. Ne eivät välttämättä toimi sinulla

    • Anonyymi

      Moi!
      Hauluaisin tohon juttuun mukaan!
      Olen harjoitellut taikuutta kaks vuotta ja olen kyllä oppinut paljon!

    • Anonyymi

      Se riippuu sinusta. Haluatko oikeasti et löydä sitä netistä mutta olen opiskellut monta vuotta : Această natură bună pentru tine este buna ta credință.

    • Anonyymi

      Olisiko mitenkään mahdollista että joku kertoisi minulle loitsuja?

    • Anonyymi

      en kyllä jaksa sitä että ihmiset leikkii noituudella joo harry potter tylypahkaa ei ole mutta noituus on oikea asia!!!!@

    • Anonyymi

      Moi niin miten voi tehdä näkymättömyys loitsun

    • Anonyymi

      Laita tää :


      Käsilläni taijan teen joten hymylläni teidät hyväst
      elen

    • Anonyymi

      Minä olen noita jos kiinnostaa snäp mikisiira22

    • Anonyymi

      Siistii mut oon lapsi😔

    • Anonyymi

      Toivotaan Että Kristiina Niskanen, Minna Mikkola lääkärit olistuu rinki pyörii soitteli kisaan loitsut , litterointi shmpania Kauppi leikkaus ei onnistu lääkäri ei osaa .
      Milloin osaa Eero Kyllönen seuranta saanut?

    • Anonyymi

      Moikka onko täällä joku joka haluis perustaa mun Kaa semmosen noita piirin jossa voi esmin harjoittaa magiaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe