Kiitos Rakas Mummo kaikesta! Elämänkokemuksen tuomista ohjeista, kannustuksesta, huomaavaisuudesta, hellyydestä, loistavasta huumorista, ymmärtäväisyydestä, avarakatseisuudesta ja paljon muusta. Nukuit pois perjantai-iltana 26.8. Onneksi et joutunut kärsimään, vaan lähdit rauhallisesti omien rakkaittesi ympäröimänä. Pari viikkoa aikaisemmin olimme syntymäpäivilläsi, täytit 94 vuotta. Siihen ikään mahtuu jo monenlaista, mutta jaksoit aina olla toisten rinnalla. Suru on suuri, mutta oma uskosi lieventää sitä. Toivoit itse jo pääseväsi täältä pois. Vielä kuolemaankin jaksoit suhtautua rauhallisesti, luottavaisesti ja huumorilla. Olet aina sydämessäni!
Kiitos Rakas Mummoni!
2
483
Vastaukset
- lapsenlapsi
Otan sydämestäni osaa suureen suruusi. Tiedän kuinka tärkeitä isovanhemmat voivat olla. Itse olen menettänyt toisen mummoni, mutta toinen elää vielä. Usein kun puhelin soi, pelkään että surun viesti kertoo että mummu on kuollut. Tavallaan työstän sitä etukäteen...
Ainoa lohtu tulee olemaan, että mummu itse odottaa kuolemaansa. "Kunpa saisi rauhassa nukkua pois omassa kotona, eikä joutua vanhainkotiin.."
Lohtua ja jaksamista sinulle toivon!!- madelane
tässä on runo jonka kirjoitin mummolleni pari päivää ennen hänen kuolemaansa, toivon sen tuovan sinulle lohtua ja voimaa.
Osaanottoni raskaan menetyksen johdosta.
Mulle tarinan sä kerran toit,
ja ruskeilla silmillä kuvia loit.
Kuvilla loit meille maailman,
ihanimman ja kauneimman.
Minä yksin en katua kulje,
vain sinä minut syliisi suljet.
Kun aurinko nyt laskee alle maan,
kerran vielä sut hyvästellä saan.
Kerta tää on nyt viimeinen,
mutta rakkaus, oi ikuinen.
ikuisesti kaivaten ja rakastaen,
21052001' / CSB
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23343Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001288
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 35742