Komnl toiminta kieltoon

Antiterroristi

Komnl tulisi julistaa toimintakieltoon sen antamasta tuesta terroristeille. Kivipuro internoitava eli pidätettävä määräämättömäksi ajaksi.

19

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gert Pöck

      Minun mielestäni tuella tarkoitetaan materiaali- ja rahallista apua, eikä ilmaan hajoavia sanoja.

      Vieläkös Suomessa on vireillä varainkeruu tshetsheeniterroristien hyväksi?

    • Politbyroo

      Toinen mielenkiintoinen kysymys on se että pitäisikö niitä kommunisteja jotka syyllistyvät räikeimpiin ylilyönteihin syyttää kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Viittaan nyt tähän kommunistien vihaan porvaristoa kohtaan ja sen kirjallisiin ja suullisiin ilmauksiin.

      • hmhmhm

        olevan molemminpuolista, ainakin nettipalstoilla.


    • Suomen kommunistinen puolue ja sen nuorisoliitto eivät ole mitään terroristijärjestöjä, eikä heillä ole minkäänlaisia yhteyksiä terrorismiin.

      Tuolla periaatteella ajateltuna myös perussuomalaiset pitäisi laittaa toimintakieltoon, koska heidän mielipiteet ovat rasistisia, militaristisia ja muukalaisvastaisia.

    • che

      en tiedä mistä tuollainen tieto on tullut, mutta se on täysin järjetön. miestäni mielummin pitäisi kieltää suomi - isänmaa puolue jota jotaa edesmeneen natsin pekka siitoisen hyvä ystävä.

      • Nämä natsipuolueet ovat todellakin se kaikkein suurin uhka suomalaiselle yhteiskunnalle ja sen vuoksi ne pitäisi kieltää kokonaan jo ihan lain mukaan. Näitä suomi-isänmaa ym. äärioikeistolaisia puolueita ja ryhmiä on suomessa jo ihan riittävästi ja kaikki ovat vaan uhkana yhteiskunnalle.


      • Kalle
        DarkFear kirjoitti:

        Nämä natsipuolueet ovat todellakin se kaikkein suurin uhka suomalaiselle yhteiskunnalle ja sen vuoksi ne pitäisi kieltää kokonaan jo ihan lain mukaan. Näitä suomi-isänmaa ym. äärioikeistolaisia puolueita ja ryhmiä on suomessa jo ihan riittävästi ja kaikki ovat vaan uhkana yhteiskunnalle.

        Juuri niin.

        Ja samaan nippuun pitää pistää äärivasemmistolaiset puolueet, jotka pitävät stalinisteja siipiensä alla suojassa. Kommunistit pitäisi ehdottomasti kieltää yhdessä natsien kanssa sillä he ovat vaaraksi yhteiskunnalle. Kommunistit suunnittelevat jopa avoimesti vallankumousta puolueohjelmassaan. Ei sellaista tarvitse sietää - puolue pitää lopettaa lain voimalla ja jäsenet vangita valtion vastaisesta toiminnasta.



        /Kalle, joka tietää, etteivät ääriliikkeet niin politiikassa kuin uskonnossakaan ole hyväksi yksilölle eikä yhteiskunnalle


      • vom
        Kalle kirjoitti:

        Juuri niin.

        Ja samaan nippuun pitää pistää äärivasemmistolaiset puolueet, jotka pitävät stalinisteja siipiensä alla suojassa. Kommunistit pitäisi ehdottomasti kieltää yhdessä natsien kanssa sillä he ovat vaaraksi yhteiskunnalle. Kommunistit suunnittelevat jopa avoimesti vallankumousta puolueohjelmassaan. Ei sellaista tarvitse sietää - puolue pitää lopettaa lain voimalla ja jäsenet vangita valtion vastaisesta toiminnasta.



        /Kalle, joka tietää, etteivät ääriliikkeet niin politiikassa kuin uskonnossakaan ole hyväksi yksilölle eikä yhteiskunnalle

        Ai että tuo /Kalle, ...on vapaamielinen! Emmekö me tällä listalla vierailevat päätetä poru-
        kalla tehdä Hänestä Suomen liberaalien Presidenntiehdokas! Kuka kannattaa???
        vom


      • Kalle kirjoitti:

        Juuri niin.

        Ja samaan nippuun pitää pistää äärivasemmistolaiset puolueet, jotka pitävät stalinisteja siipiensä alla suojassa. Kommunistit pitäisi ehdottomasti kieltää yhdessä natsien kanssa sillä he ovat vaaraksi yhteiskunnalle. Kommunistit suunnittelevat jopa avoimesti vallankumousta puolueohjelmassaan. Ei sellaista tarvitse sietää - puolue pitää lopettaa lain voimalla ja jäsenet vangita valtion vastaisesta toiminnasta.



        /Kalle, joka tietää, etteivät ääriliikkeet niin politiikassa kuin uskonnossakaan ole hyväksi yksilölle eikä yhteiskunnalle

        Äärioikeistolaisilla ja äärivasemmistolaisilla ei ole mitään yhteistä keskenään ja näiden ajatusmaailmat ja aatteet eroavat täydellisesti toisistaan.

        Äärivasemmistolaiset eivät käy kaupungilla hakkaamassa maahanmuuttajia ja muita viattomia ohikulkijoita kuten näm äärioikeistolaiset tekevät, äärivasemmistolaiset kannattavat rauhanomaisuutta ja tasavertaisuutta kaikkien kansalaisten kesken.


      • Kalle
        DarkFear kirjoitti:

        Äärioikeistolaisilla ja äärivasemmistolaisilla ei ole mitään yhteistä keskenään ja näiden ajatusmaailmat ja aatteet eroavat täydellisesti toisistaan.

        Äärivasemmistolaiset eivät käy kaupungilla hakkaamassa maahanmuuttajia ja muita viattomia ohikulkijoita kuten näm äärioikeistolaiset tekevät, äärivasemmistolaiset kannattavat rauhanomaisuutta ja tasavertaisuutta kaikkien kansalaisten kesken.

        Siis rauhanomaisia ja tasavertaisia, tasavertaisia ei vain keskenään vaan myös toisinaan ajattelivien kanssa.
        Ja mihinkä kommunistivetoiseen maahan tuo kuvauksesi äärivasemmistosta sopii?


        /Kalle, tietää ettei teoria ja käytäntö läheskään aina kulje käsi kädessä - heikoimmin ne sopivat yhteen silloin kun teoriat ovat vääriä


      • Viivi
        DarkFear kirjoitti:

        Äärioikeistolaisilla ja äärivasemmistolaisilla ei ole mitään yhteistä keskenään ja näiden ajatusmaailmat ja aatteet eroavat täydellisesti toisistaan.

        Äärivasemmistolaiset eivät käy kaupungilla hakkaamassa maahanmuuttajia ja muita viattomia ohikulkijoita kuten näm äärioikeistolaiset tekevät, äärivasemmistolaiset kannattavat rauhanomaisuutta ja tasavertaisuutta kaikkien kansalaisten kesken.

        No kyllä on aika vähän täällä suomessa ketään hakattu, siksi että maahanmuutto olisi syynä.

        Yleensä nuorten väliset kahakat johtuvat aivan muista syistä kuin etnisestä taustasta. Enemmän tulee uutisia maahanmuuttajanuorten ryöstelevistä jengeistä.


      • V.V.K
        DarkFear kirjoitti:

        Äärioikeistolaisilla ja äärivasemmistolaisilla ei ole mitään yhteistä keskenään ja näiden ajatusmaailmat ja aatteet eroavat täydellisesti toisistaan.

        Äärivasemmistolaiset eivät käy kaupungilla hakkaamassa maahanmuuttajia ja muita viattomia ohikulkijoita kuten näm äärioikeistolaiset tekevät, äärivasemmistolaiset kannattavat rauhanomaisuutta ja tasavertaisuutta kaikkien kansalaisten kesken.

        Vai kannattavat äärivasemmistolaiset rauhaa! Muistan kun viime keväänä valmistautuivat Irakin sodan vastaiseen mielenosoitukseen, niin taistolaisten keskuudessa oltiin varsin yksimielisiä siitä, että rauhaa tässä nyt viimeksi kaivatan vaan ääri-islamilaisten suorittamat iskut on jatkuttava niin kauan kun he saavat vallan maassa.

        Onko kuultu, että taistolaiset vaatisivat tsetseeni -kapinalisten sodankäynnin lopetamista. Ei ole kuultu! Kuitenkin tsetseeni kapinalliset aloittivat sodan, perusteena itsenäisyys, vaikka tavoiteena on islamilainen valtio, jonka rajat ulottuvat kahden naapurimaan alueelle.

        Taistolaisten tuki Madridin ja Lontoon terriristi-iskuille on ollut aivan selvää.


      • Kalle kirjoitti:

        Siis rauhanomaisia ja tasavertaisia, tasavertaisia ei vain keskenään vaan myös toisinaan ajattelivien kanssa.
        Ja mihinkä kommunistivetoiseen maahan tuo kuvauksesi äärivasemmistosta sopii?


        /Kalle, tietää ettei teoria ja käytäntö läheskään aina kulje käsi kädessä - heikoimmin ne sopivat yhteen silloin kun teoriat ovat vääriä

        Kommunistivaltioissa se tasavertaisuus on toteutunut aina paremmin kun kapitalistisissa valtioissa, lisäksi kommunismi on myös rauhan omainen aate. Kiinassa tasavertaisuus on toiminut hyvin, siellä ihmisillä on työpaikka, asunto, koulutus ym. julkiset palvelut.

        Sama juttu on myös Kuubassa, mutta tämä jenkkien asettama kauppasaarto on tietenkin vaikuttanut asiaan paljon. Jos Yhdysvallat purkaisi tämän kauppasaarron niin siinä tapauksessa Kuuban talous saataisiin selvään nousuun.


      • V.V.K kirjoitti:

        Vai kannattavat äärivasemmistolaiset rauhaa! Muistan kun viime keväänä valmistautuivat Irakin sodan vastaiseen mielenosoitukseen, niin taistolaisten keskuudessa oltiin varsin yksimielisiä siitä, että rauhaa tässä nyt viimeksi kaivatan vaan ääri-islamilaisten suorittamat iskut on jatkuttava niin kauan kun he saavat vallan maassa.

        Onko kuultu, että taistolaiset vaatisivat tsetseeni -kapinalisten sodankäynnin lopetamista. Ei ole kuultu! Kuitenkin tsetseeni kapinalliset aloittivat sodan, perusteena itsenäisyys, vaikka tavoiteena on islamilainen valtio, jonka rajat ulottuvat kahden naapurimaan alueelle.

        Taistolaisten tuki Madridin ja Lontoon terriristi-iskuille on ollut aivan selvää.

        Kaikki äärivasemmistolaiset eivät todellakaan ole mitään terroristien puolustelijoita, eikä minulta ainakaan löydy näille terroristeille minkäänlaisia sympatioita.

        Minä ainakin vaadin tätä sodan lopettamista näiden tshetseenikapinallisten osalta, sillä näin ollen myös Venäjän joukot saataisiin vetäytymään Tshetseniasta kun tuo terrorismi saataisiin loppumaan.

        Yhtä kielteisesti suhtaudun myös New Yorkin, Madridin ja Lontoon terroristi-iskuihin, enkä hyväksy näitä tekoja millään tavalla.


      • Kalle
        DarkFear kirjoitti:

        Kommunistivaltioissa se tasavertaisuus on toteutunut aina paremmin kun kapitalistisissa valtioissa, lisäksi kommunismi on myös rauhan omainen aate. Kiinassa tasavertaisuus on toiminut hyvin, siellä ihmisillä on työpaikka, asunto, koulutus ym. julkiset palvelut.

        Sama juttu on myös Kuubassa, mutta tämä jenkkien asettama kauppasaarto on tietenkin vaikuttanut asiaan paljon. Jos Yhdysvallat purkaisi tämän kauppasaarron niin siinä tapauksessa Kuuban talous saataisiin selvään nousuun.

        Taas yksi tynnyrissä kasvanut kommunisti, joka ei ole koskaan kuullut puhuttavankaan Kiinan ja Kuuban ihmisoikeusrikoksista ja toisinajattelevien vainoista.

        /Kalle, joka ihmettelee kommunistien sinisilmäisyyttä, taikka oikeammin sokeutta, aatteensa käytännön soveltamisien todellisuudesta


      • että sun kanssa
        Kalle kirjoitti:

        Taas yksi tynnyrissä kasvanut kommunisti, joka ei ole koskaan kuullut puhuttavankaan Kiinan ja Kuuban ihmisoikeusrikoksista ja toisinajattelevien vainoista.

        /Kalle, joka ihmettelee kommunistien sinisilmäisyyttä, taikka oikeammin sokeutta, aatteensa käytännön soveltamisien todellisuudesta

        missä tynnyrissä _sinä_ olet kasvanut!!?!??!

        Tässä jokunen vuosi sitten Suomessa oli _enemmän_ (!) mielipidevankeja kuin Kuubassa, Amnesty Internationalin mukaan.

        hei haloo missä peräkylässä oikein olet kasvanut?

        /Äijä joka ihmettelee kun nyky maailman menoa


      • Seppo T.
        V.V.K kirjoitti:

        Vai kannattavat äärivasemmistolaiset rauhaa! Muistan kun viime keväänä valmistautuivat Irakin sodan vastaiseen mielenosoitukseen, niin taistolaisten keskuudessa oltiin varsin yksimielisiä siitä, että rauhaa tässä nyt viimeksi kaivatan vaan ääri-islamilaisten suorittamat iskut on jatkuttava niin kauan kun he saavat vallan maassa.

        Onko kuultu, että taistolaiset vaatisivat tsetseeni -kapinalisten sodankäynnin lopetamista. Ei ole kuultu! Kuitenkin tsetseeni kapinalliset aloittivat sodan, perusteena itsenäisyys, vaikka tavoiteena on islamilainen valtio, jonka rajat ulottuvat kahden naapurimaan alueelle.

        Taistolaisten tuki Madridin ja Lontoon terriristi-iskuille on ollut aivan selvää.

        Kyllä tyhmyyttä on ilmassa!

        Mitä eroa on armeijalla joka hyökkää ja tappaa ja yksittäisellä ihmisellä joka yrittää herättää hyökkääjämaan kanslaiset huumetilastaan ja estää hyökkääjiä raiskaamasta, tappamasta, kiduttamasta? Erona se että ensimmainittu on RIKOLLINEN ja jälkimmäinen todellinen PATRIOOTTI.

        Suuri osa suomalaisista kannattaa Irakin sodan lopettamista ja iskuja Amerikkaan ja Englantiin: sitä niittää mitä kylvää. Idiootit kylvävät pommeja joten eikö se ole luonnollista että kun kanjoniin huutaa niin kaiku vastaa? Mitäs huseeraavat juntit maailmalla.

        Ja tämä ei ole mikään pelkkien kommunistien oma mielipide (en itse ole kommunisti), muistan hyvin kun 9/11 tapahtui niin lähestulkoon kaikkialla kuulin kommentteja niin vasemmistolaisilta kuin oikeistolaisilta sekä ei-poliittisiltakin että ihan oikein, mitäs yrittävät amerikkalaiset aina sanoa muille että mitenkä asiat pitää tehdä. Ainoastaan Kokoomus tuntui olevan pahoillaan asiasta, ymmärrettävistä syistä ;) Työpaikallanikin meinasimme räjähtää joukolla nauruun minuutin hiljaisuuden vuoksi. Itseppähän valitsivat idiootit miekan tien :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe