Jatketaan samaa tarinaa kun alkaa juttu paisua niin että kestää ikuisuus ladata uusia kommentteja.
Jenkit sucks PartII
10
1206
Vastaukset
- järki hoi
Sulla taitaa olla tekemisen puutetta.
- Yogi
Mikä mahtaa olla siinä kun aina jenkkiautoit sucks jos jotain jenkkiaihetta on!? Tiedän että kun joku ottaa puheekseen BMW:n, vastaus on heti: Osta auto äläkä mulkunjatketta! (mikä kylläkin pitää paikkansa) Mutta kaikki puhuu heti, että mitä järkeä on jenkkiautoissa kun ne vie niin paljon bensaa. Vielä kerran: EI SITÄ JENKKIÄ AJETA BENSANKULUTUKSEN TAKIA! On se sen arvoistakin. Vanha klisee, jonka kaikki harrastajat tai asiasta kiinnostuneet kuulevat aina mainitessaan asiasta...
- joo joo
Vitut ne mitään bensaa vie, se vaan tuntuu siltä jos ei oo rahaa!
- lopeta toi pelleily..
Taluta itses saunan taakse ja ammu kuula kalloosi. Tietyt jenkit kuluttaa n.20l/100 mutta ei se teho tyhjästä synny, valinnanvaraa on ostatko TEHOKKAAN vai taloudellisen (alta 10l/100km) v8:n. Jenkkien tekniikka on yksinkertaista ja halpaa toisin kuin joidenkin japsien hi-tech tehopatentit, max 180hp :)
- Mustangi Miäs
kakskyt litraa satasella, HHAHAHAHAHAHAHAHAHA, mun mustangi sylkäsee sen verran pakoputkesta ku sen tempasee käyntiin!!
mutta kyllä jumaliste se sitten kulkeekin...
- -Mersumies-
Täyttä paskaahan kaikki jenkit ovat.
- minä
Montakos jenkkiä on omistettu? Eikä mitään kaverin kaverin.
- willy deville
jotkuthan kuvittelee että mersu olis muka hyväkin auto...
69-70 vuosimallin Cadillac Coupe Devillen rinnalla kaikki saksalaiset on pelkkää paskaa.
8.2-litran V8 keulalla, omamassa miltei 2.5 tonnia, yli 2m leveä, 6m pitkä... oikea auto. ja silti 2-ovinen..
ei mitään järkeä, ei pidäkään olla, mutta se on cool. näitä juttuja ei sakemannit tai japsit tajua.. turha melkein puhuakaan.
mitä vittua se mersu on ton rinnalla? ei mitään. - huooh
jos mersumies ajattelee että jenkit on täyttä paskaa niin miks sitten pyörit täällä jenkkiautot osiossa? mun mielestä mannet ajaa mersuilla ja siks en ole ikinä käynyt mersupalstalla...huooh....
huooh kirjoitti:
jos mersumies ajattelee että jenkit on täyttä paskaa niin miks sitten pyörit täällä jenkkiautot osiossa? mun mielestä mannet ajaa mersuilla ja siks en ole ikinä käynyt mersupalstalla...huooh....
ite oon todella tyytyväinen vanhaan d.mersuunw124.huolettomia km.enempi kuin monella uudella.jenkkejä kyllä ollut myös ja viimesellä ajelin kesät talvet.ei moitittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683109
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743014Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682870On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392027- 601647
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351585
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,211532