Monttu

laamari

Koristelee monttua, vetämällä sumppareiden lööpeistä tehtyä lippusiimaa, montun reunalle jääneden puiden väliin...

Asettaa pätekorillisen naisten seisonpisintäputkia tarjolle montunreunalle.

Vallitseehan nyt veljeys ja tasa-arvo;))) !!

Enää puutu kuin mukit..*kipittää haekmaan*

89

2668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laamari

seisonpissintäputki = seisoenpissintäputki

• tähtitoimittaja ejk

ei tässä mukeja tarvita, aika pieniä näyttävät olevan. No kaadahan sitten..

• laamari

taikanaiselle sumppareiden juhlasekoituksen:

Pohjalle kiljua, sitten kuumaa kahvia ja päälle aimo turaus kermavaahtoa (hyla) ...

HotShot ...

*piilottelee mekkonsa alla omaa Gallianopulloa*

• tähtitoimittaja ejk
        laamari kirjoitti:

Pohjalle kiljua, sitten kuumaa kahvia ja päälle aimo turaus kermavaahtoa (hyla) ...

HotShot ...

laamari olla itse melkoisen pöllyssä. MÄ MIKÄÄN TAIKANAINEN OLE! Tänne se gallianoputeli!

• taikis

palaaan illemalla paikalle (selittää:))
        toivottavasti juhlakalu on vielä jonkilaisessa tolkussa silloin :)

• laamari
        laamari kirjoitti:

HotShot ...

läkätauti tekee joskus vähän sokeaksi...
        ...nauttii flunssalääkkeeksi huikan gallianoa suoraan pullosta *puistattelee....*

• taikis
        laamari kirjoitti:

HotShot ...

mä kyllä voisin ottaa sen juhlapaukun nyt kun pääsin koneelle ja sitäkautta montulle kurkkimaan :)

Lorautahan sekaan sitä gallianoakin hiukan...

• Maxell

Nyt pitää tunnustaa yksi asia. Aina kun näen jonkun olevan reunalla, niin tulee vastustamaton halu hiukan tönäistä.

(Mutta en tee sitä, vaikka se olisikin niin hauskaa....)

• laamari

tramboliinin tuonne montunpohjalle...

Mikä siinä sitten olisi töniä tai pökkiä ;))

• Maxell
        laamari kirjoitti:

tramboliinin tuonne montunpohjalle...

Mikä siinä sitten olisi töniä tai pökkiä ;))

On tää kamalaa, kun tekis niin mieli hiukan, ihan vaan vähän...pikkusen vaan...

Toivottavasti ei ole syvä monttu?

• laamari
        Maxell kirjoitti:

On tää kamalaa, kun tekis niin mieli hiukan, ihan vaan vähän...pikkusen vaan...

Toivottavasti ei ole syvä monttu?

minähän olen HAAMU :DDDDDD

• Maxell
        laamari kirjoitti:

minähän olen HAAMU :DDDDDD

*läpsistä vaan, haamulle*

Nuo haamut on sitten aika veijareita, niin vaan suhahti käsi haamun viltin läpi...

Olisko kenelläkään paria laukankynttä?

• laamari
        Maxell kirjoitti:

*läpsistä vaan, haamulle*

Nuo haamut on sitten aika veijareita, niin vaan suhahti käsi haamun viltin läpi...

Olisko kenelläkään paria laukankynttä?

vain vampyyreihin... ja se oli jokinen joka puree;)) ...en minä *hymy*

• Maxell
        laamari kirjoitti:

vain vampyyreihin... ja se oli jokinen joka puree;)) ...en minä *hymy*

No sua saakin sitten vaikka kuinka pökkiä, ei haittaa näemmä mittään :D

PÖKS PÖKS...TÖKS...

• laamari
        Maxell kirjoitti:

No sua saakin sitten vaikka kuinka pökkiä, ei haittaa näemmä mittään :D

PÖKS PÖKS...TÖKS...

ennenkö haamu edes huomaa aherrustasi ;))

• Maxell
        laamari kirjoitti:

ennenkö haamu edes huomaa aherrustasi ;))

Mutta onkohan tuo toimittaja yhtään paremmassa lihassa?
        ;D

• sirkku:)

Koska ennätän mukaan juhliin vasta myöhemmin, heitän tässä ohikulkiessani kaikille erään vinkin...

Parista siideristä, bissestä tai muutamastakaan lasillisesta shampanjaa ei taatusti huomenna kenelläkään huonoa oloa tiedossa olisi, mutta siitä kiljusta... ughh... Onkohan se mitenkin keskenkäynyttä...?

Siis... Jos jollakulla huomenna huonoa oloa iskee, pahoinvointia pukkaa, oksettavaa olotilaa tyrkkää, vointiinhan tuo helpotusta oksentaminen. Oksentamista kuulemma taas vastaavasti nopeuttaa erään ystäväni paljon mainostama toteamus: Kun käytät etusormeasi vuorotellen peräpäässäsi ja kurkussasi, oksentamisesi on taattu.

Näin saimme siis etusormelle yhden hyödyllisen testitarkoituksen lisää. Tietenkin kurkun sijasta voi testata edelleen sitä sieraintaankin.

• taikis

virtuaalikiljun naukkailijan vatsa on jo palanut tunnottomaksi...ei tunnu missään :))

taikis kirjoitti:

virtuaalikiljun naukkailijan vatsa on jo palanut tunnottomaksi...ei tunnu missään :))

Eihän tässä todellakaan tule kohta mistään mitään. Juhliin ei tällä hommalla meinaa ennättää millään, mutta jospa johonkin pieneen tuohiropposeen edes vähän sitä kiljua saisi... Voisin tässä vielä hetken touhuilla muitakin hommiani naukkaillen sitä kiljua pikkuhiljaa, ja räväyttää sitten myöhemmin illalla kunnolla...

Vaan kenelläs sitä kiljua olikaan olevinaan? Eihän minulla täällä mitään ole; minähän olin varautunut juhliin jo viikonloppuna...

Minä kun kaiken lisäksi en kiljua enkä sahtia voi sietää, mutta jos se Virtuaali-merkkinen olisikin hiukan parempaa noin niin kuin ylipäätään... Joutuisinkohan siis lisäksi aamulla testailemaan tuon etusormeni käyttöä muuallekin kuin sieraimeeni...? Vai... Niin... Vaikuttaakohan se Virtuaali-kilju millä tavoin? Ettei vain liene niin keskenkäynyttä, että yön joudun vessassa istuen nukkumaan sanko edessäni...?

*lähtee toisen luota toisen luo kysyvän ja anovan näköisenä - kiroten mielessään, josko kaikki mahdolliset juomiset ovat jo montussa...*

• taikis
        sirkku:) kirjoitti:

Eihän tässä todellakaan tule kohta mistään mitään. Juhliin ei tällä hommalla meinaa ennättää millään, mutta jospa johonkin pieneen tuohiropposeen edes vähän sitä kiljua saisi... Voisin tässä vielä hetken touhuilla muitakin hommiani naukkaillen sitä kiljua pikkuhiljaa, ja räväyttää sitten myöhemmin illalla kunnolla...

Vaan kenelläs sitä kiljua olikaan olevinaan? Eihän minulla täällä mitään ole; minähän olin varautunut juhliin jo viikonloppuna...

Minä kun kaiken lisäksi en kiljua enkä sahtia voi sietää, mutta jos se Virtuaali-merkkinen olisikin hiukan parempaa noin niin kuin ylipäätään... Joutuisinkohan siis lisäksi aamulla testailemaan tuon etusormeni käyttöä muuallekin kuin sieraimeeni...? Vai... Niin... Vaikuttaakohan se Virtuaali-kilju millä tavoin? Ettei vain liene niin keskenkäynyttä, että yön joudun vessassa istuen nukkumaan sanko edessäni...?

*lähtee toisen luota toisen luo kysyvän ja anovan näköisenä - kiroten mielessään, josko kaikki mahdolliset juomiset ovat jo montussa...*

tuu tänne montun pohjalle...täällä se on pönttö ja juhlijatkin :))

taikis kirjoitti:

tuu tänne montun pohjalle...täällä se on pönttö ja juhlijatkin :))

No olitpa sinä nopea reagoimaan!
        Olet sinä kultainen.
        Vaan jos ensin heittäisin tuon pienen pänikän tuosta montun reunalta sinne, niin täyttäisitkö sen ja heittäisit minulle tänne ylös?
        Lupaan päästä aaaiiivan pohjalle sitten ihan hetken kuluttua.
        Ja katso, että tämä kansi on sitten kanssa kunnolla kiinni!
        Hörpin ensin hiukan täällä ja hyppään kohta sinne aaaiiivan alas.
        Helppoahan tällainen touhu linnulle on...;)
        Masse-sedällä näkyy muuten olevan vieläkin nätin värinen höyhen omien karvojensa seassa...;)

• taikis

No olitpa sinä nopea reagoimaan!
        Olet sinä kultainen.
        Vaan jos ensin heittäisin tuon pienen pänikän tuosta montun reunalta sinne, niin täyttäisitkö sen ja heittäisit minulle tänne ylös?
        Lupaan päästä aaaiiivan pohjalle sitten ihan hetken kuluttua.
        Ja katso, että tämä kansi on sitten kanssa kunnolla kiinni!
        Hörpin ensin hiukan täällä ja hyppään kohta sinne aaaiiivan alas.
        Helppoahan tällainen touhu linnulle on...;)
        Masse-sedällä näkyy muuten olevan vieläkin nätin värinen höyhen omien karvojensa seassa...;)

ota kiinni *viuuuh*

Tilkitsin sen kannen pienellä luunkappaleella joka löytyi täältä pohjalta :)

Nyt on tosin syöksyttävä ylös ja ulos ja nukkumaan.

taikis kirjoitti:

ota kiinni *viuuuh*

Tilkitsin sen kannen pienellä luunkappaleella joka löytyi täältä pohjalta :)

Nyt on tosin syöksyttävä ylös ja ulos ja nukkumaan.

Nukkumaan?
        Häh?
        Juhlayönä?
        Hei, älä mee...!
        *laulaa kauniilla, variksen raakkumista muistuttavalla äänellään...*
        Kiitos pänikän heitosta! Naukkailen hetken täällä, ja koska juuri näin Rudinkin täällä montun reunalla, hyppäämiseni sinne alas taitaa hiukan venähtää...;)
        Missäs se juhlakalu itse siis on? Kuten kysyi Rudikin. Ikävissään ilmeisesti... Öhhh; Rudi siis.
        *yllättävän hyvä kiljumerkki tämä Virtuaali...*
        Ei tippa tapa, ja ämpäriin ei huku...
        *laulu jatkuu, jatkuu, jatkuu ja jatkuu...*

• taikis kirjoitti:

Annokseen kuuluu 3.L päälari Bilteeman parasta.

Avoinna ma-la 6-24.

• taikis
        capt.cöpenick kirjoitti:

Annokseen kuuluu 3.L päälari Bilteeman parasta.

Avoinna ma-la 6-24.

Älä ammu kiljuhanhia..ne on rauhotettuja elukoita :)

• koltis

Täytyykö se seisoja oikein pitsillä ympäröidä. Hä? Ja mikä näky, voihan pallos. Dee dee

• Kenonen

Tässä pukkaa ny vähä kiirettä kans, itäisiä bisnesmatkoja. Mutta pääsin kyllä Venäjän TV:n haastatteluun tua kaivoksella. Tai kaveria siinä oikestaan haastateltiin sen pikku kaivosonnettomuuden tiimoilta.. Mutta kuvaan pääsin!
      Kaveri siinä vaan asiallisesti kertoi kun toimittaja kysy, että ei ollu työntekijät kännissä..että ei onnettomuus ainakaan siitä johtunu..

http://media4.big-boys.com/content/drunkinterview.wmv

Nähään myöhemmin, koitan ottaa vähä pohjia että ollaan sitte niinku samalla viivalla

• Masse setä

Oot sitten menny sekaanutmaan noihin Venäjän litkuihin...ei ku metkuihin. Koita nyt ryhdistäytyä! Massellakin tässä on vähän selitettävää. Ei kyllä sulle. Voihan vietävä...

• laamari

Sain jokiselta juuri ensimmäisen tattikuvan
      *näyttää* Eikö ole sevä pikkuruinen tatti! ;DDD

• laamari

kokkaan juhlille vielä tattipaistosta... ei ole jokisella enää, kuin 150 pikkutattia etsittävänä.

*hakee fiskarssin rakkaan kokkiveitsensä, jota ilman ei suostu astumaan keittiöön ja 20 sipulia*

- olisiko jollain itkemisen tarvis?

• taikis
        laamari kirjoitti:

kokkaan juhlille vielä tattipaistosta... ei ole jokisella enää, kuin 150 pikkutattia etsittävänä.

*hakee fiskarssin rakkaan kokkiveitsensä, jota ilman ei suostu astumaan keittiöön ja 20 sipulia*

- olisiko jollain itkemisen tarvis?

tattipaistos kuulostaa hyvältä :)
        Nyt ei varsinaista itkun aihetta enää ole, viime viikolla kaikki oli toisin...

• nainenkirjoittaa ejk.

,,sitten mitään kiljua juo. Enkä varmana sahtiakaan.
      Kerran eläissäni tuollaista olen vahingossa maistellut ystävieni luona mökillä ollessa.Siitä sitten putosin jaloiltani kuraiseen ojaan.

Parempi olis nämä kuopat peitellä ennenkuin mitää tosi juhlia aloitetaan. Vaan eipä täällä nyt paljoa juhlioitakaan enää. Ovat menneellä viikolla jo esihrjittelussa voimat livenneet--näköjään.

Otan tässä lasillisen shampanjaa ja istuksin muisteleen ......että tulikin ikävä ja ei yhtään pussattavaakaan näkösällä. nif...

• Maxell

Tulin tässä siihen tulokseen, että jos viskaan pönikkänne montun pohjalle, niin sinne hyppäätte kaikki perässä...onko näin...?

;D

• taikis

onko sulle tullut pakkomielle saada meidät pohjalle :))

*yrittää siepata pänikkää talteen*

• Maxell
        taikis kirjoitti:

onko sulle tullut pakkomielle saada meidät pohjalle :))

*yrittää siepata pänikkää talteen*

Melkein tipuin jo tuonne kaameeseen monttuun... no eipä mitään mutta eikö sinulle tule edes pienenpientä halua tönäistä, jos joku esim. seisoo laiturilla ihan juuri siinä vedenrajassa?

*uteliaana*

• taikis
        Maxell kirjoitti:

Melkein tipuin jo tuonne kaameeseen monttuun... no eipä mitään mutta eikö sinulle tule edes pienenpientä halua tönäistä, jos joku esim. seisoo laiturilla ihan juuri siinä vedenrajassa?

*uteliaana*

tapuksessa jos joku yrittää pussata vastoin tahtoani ;)

Äläkä herrantähden seiso niin lähellä reunaa..sehän voi vaikka sortua..

*kiskoo Maxellia kauemmaksi*

• Maxell
        taikis kirjoitti:

tapuksessa jos joku yrittää pussata vastoin tahtoani ;)

Äläkä herrantähden seiso niin lähellä reunaa..sehän voi vaikka sortua..

*kiskoo Maxellia kauemmaksi*

Tää oli menoaaaaaaaaa

*tippui ja katosi*

SNIFFF

• taikis
        Maxell kirjoitti:

Tää oli menoaaaaaaaaa

*tippui ja katosi*

SNIFFF

sinnekö se nyt luiskahti.. ON siellä niitä poistettuja kejuja ja nikinraatoja, yritä nousta takaisin sieltä, käyn hakemassa tikkaat, hetkinen vaan..

• Maxell
        taikis kirjoitti:

sinnekö se nyt luiskahti.. ON siellä niitä poistettuja kejuja ja nikinraatoja, yritä nousta takaisin sieltä, käyn hakemassa tikkaat, hetkinen vaan..

täällä on, onhan mulla tää pönikkkäääääää....

SLURPSSSS

• Masse-setä
        Maxell kirjoitti:

*uteliaana*

vaikka tästä Maxellin kohdasta, kun hänellä kuitenki roti on näiden vaatimusten kanssa. Setäkin kohta varmaan saa oikein sellaisen lenssun, ettei siitä ihan imlan kiljumista selvitäkkään.

Huomasin, että Kenonenkin on noitten naapureitten kanssa yrittänyt jotain yhteistyötä. Tosin toiseen suuntaan. Kenonen yritti alas mutta setäpä yrittikin ylös. On se vaan niin pitkä juttu...

• Maxell
        Masse-setä kirjoitti:

vaikka tästä Maxellin kohdasta, kun hänellä kuitenki roti on näiden vaatimusten kanssa. Setäkin kohta varmaan saa oikein sellaisen lenssun, ettei siitä ihan imlan kiljumista selvitäkkään.

Huomasin, että Kenonenkin on noitten naapureitten kanssa yrittänyt jotain yhteistyötä. Tosin toiseen suuntaan. Kenonen yritti alas mutta setäpä yrittikin ylös. On se vaan niin pitkä juttu...

Jos jotain kuuluu sinne ylös, niin sanonpahan vaan, että onpa hyvät juomat täällä, oikeeta shamppakaljoo ja paljooo

• Masse-setä
        Maxell kirjoitti:

Jos jotain kuuluu sinne ylös, niin sanonpahan vaan, että onpa hyvät juomat täällä, oikeeta shamppakaljoo ja paljooo

enään kovin ylhäällä.
        Setä kun palasi jo tänne maan kamaralle.
        Tosin laskeutuminen ei ollut kovin pehmeä. Taisi mennä sinne Kenosen kaivoksen tasolle itse asiassa.
        Setällä kävi siinä määrin ihan hyvin, että ei sattunut jaloilleen putoamaan.

Tuli vaan niin kovia vaatimuksia yhden Taikis-tyttösen taholta, että matkaan piti lähteä välittömästi. Ilma oli kovin kylmä ja nestetasapaino koko ajan kovin huono.

Matkakin jäi vähän kesken, mutta onneksi edes tavoitin sen Bubble-luotaimen. Se on kyllä amerikkalainen, mutta naapurilla oli onneksi tarpeeksi meikäläisen firman rahoja, joilla matkaan sentään päästiin... Nyt taas alkaa nuo sormet jähmetymään. oli siellä kuitenkin aika kylmä ilma tänään. On minulla kyllä tuomisiakin matkalta. Ainakin Sinulle ja Taikikselle pari.

• Maxell
        Masse-setä kirjoitti:

enään kovin ylhäällä.
        Tosin laskeutuminen ei ollut kovin pehmeä. Taisi mennä sinne Kenosen kaivoksen tasolle itse asiassa.

Tuli vaan niin kovia vaatimuksia yhden Taikis-tyttösen taholta, että matkaan piti lähteä välittömästi. Ilma oli kovin kylmä ja nestetasapaino koko ajan kovin huono.

Matkakin jäi vähän kesken, mutta onneksi edes tavoitin sen Bubble-luotaimen. Se on kyllä amerikkalainen, mutta naapurilla oli onneksi tarpeeksi meikäläisen firman rahoja, joilla matkaan sentään päästiin... Nyt taas alkaa nuo sormet jähmetymään. oli siellä kuitenkin aika kylmä ilma tänään. On minulla kyllä tuomisiakin matkalta. Ainakin Sinulle ja Taikikselle pari.

Kun laskeuduit, niin kertalaakista roiskautit tulla tänne montun pohjalle.

Hyvä juttu, sillä minulla olikin jo aika yksinäistä näiden kaikkien haamunraatojen kanssa, jotka vaativat päästä tänne shamppanja-astialle.

Ole hyvä, kippaappas tuosta, kun matkasi kerran oli niin vaikea.

Kivaa, tuliaisia :D

Mitä minä saan, mitä minä saan?????????

• Masse-setä
        Maxell kirjoitti:

Kun laskeuduit, niin kertalaakista roiskautit tulla tänne montun pohjalle.

Hyvä juttu, sillä minulla olikin jo aika yksinäistä näiden kaikkien haamunraatojen kanssa, jotka vaativat päästä tänne shamppanja-astialle.

Ole hyvä, kippaappas tuosta, kun matkasi kerran oli niin vaikea.

Kivaa, tuliaisia :D

Mitä minä saan, mitä minä saan?????????

Masse setä, kun kerran jotain päättää tehdä oikein kunnolla ja huolellisesti, niin setä kyllä sitten tulee hyvin, hyvin äkkiä ja kerralla.

Ai niin, no Maxellille setä toi tällaisen pienen, pienen kuun. Toivottavasti Maxellin kaikki paikat ei täyty tämän kuun kanssa. Tämä on ihan sillaista fetajuustoa, että se kestää kyllä jääkaapissa aika kauan ja sitä voi pistää kaikenlaisten salaattien sekaan.

• taikis
        Masse-setä kirjoitti:

enään kovin ylhäällä.

olihan pakko hypätä tänne monttuun kurkkimaan sedän pusseja...mitä muue toit :))

• Masse-setä
        taikis kirjoitti:

olihan pakko hypätä tänne monttuun kurkkimaan sedän pusseja...mitä muue toit :))

Kun voi kunnolla selittää...

No, Masse-setä toi Taikis-tyttöselle kaksi lahjaa.
        Ensimmäinen meni kyllä vähän ketuilleen... Masse kuuli siellä lennolla, että maan pinnalla kiljutaan. Setä oli siinä Bubble-luotaimen kohdalla juuri. Näpit oli jäässä ja kaikkea. Setäpä ajatteli siitä Bubble-luotaimen okulääristä kurkistaa. Ja eikös mitä! Setä löysi sellaisen tähden, missä ei ollut yhtään sponsorimerkkiä vielä.
        No, sitä ei siis ollut kukaan vielä löytänyt!

Sedällä oli vielä sellainen aavistus, että se tähti on niinkuin aurinko. Ja Masse-setä ei olisi mitenkään tänne tänään ehtinyt, kun matkaa olisi ollut vielä niin paljon. Ja sitten olisi vielä pitänyt seurraavaakin yötä odottaa, koska ne auringot on päivällä niin kuumia.

No, setäpä teki pari puhelinsoittoa ja varasi tämän tähden nimen Taikikselle. Setä ajatteli sellaista, kuin Taixiskissass. Nimen voi toki vielä muuttaa, mutta aika kiire asialla kuitenkin alkaa olla.

Se toinen juttu jää nyt vielä sanomatta, kun tässä tätä juttua alkaa olla aika paljon jo.

• taikis
        Masse-setä kirjoitti:

Kun voi kunnolla selittää...

No, Masse-setä toi Taikis-tyttöselle kaksi lahjaa.
        Ensimmäinen meni kyllä vähän ketuilleen... Masse kuuli siellä lennolla, että maan pinnalla kiljutaan. Setä oli siinä Bubble-luotaimen kohdalla juuri. Näpit oli jäässä ja kaikkea. Setäpä ajatteli siitä Bubble-luotaimen okulääristä kurkistaa. Ja eikös mitä! Setä löysi sellaisen tähden, missä ei ollut yhtään sponsorimerkkiä vielä.
        No, sitä ei siis ollut kukaan vielä löytänyt!

Sedällä oli vielä sellainen aavistus, että se tähti on niinkuin aurinko. Ja Masse-setä ei olisi mitenkään tänne tänään ehtinyt, kun matkaa olisi ollut vielä niin paljon. Ja sitten olisi vielä pitänyt seurraavaakin yötä odottaa, koska ne auringot on päivällä niin kuumia.

No, setäpä teki pari puhelinsoittoa ja varasi tämän tähden nimen Taikikselle. Setä ajatteli sellaista, kuin Taixiskissass. Nimen voi toki vielä muuttaa, mutta aika kiire asialla kuitenkin alkaa olla.

Se toinen juttu jää nyt vielä sanomatta, kun tässä tätä juttua alkaa olla aika paljon jo.

möks..vaan ääni joka kuului tömähdyksestä kun hyppäsin monttuun :)
        Voi, miten Setä onkaan ihana..oikein nimikkotähden sitten löysi tuliaisiksi. On pakko pikkuisen pussata nyt kiitokseksi*muiskis*

Nyt voikin hyvillä mielin kömpiä ylös kuopasta ja tallustella petin pohjalle näkemään unia... Hyvää yötä Masse :)

• Masse-setä
        taikis kirjoitti:

möks..vaan ääni joka kuului tömähdyksestä kun hyppäsin monttuun :)
        Voi, miten Setä onkaan ihana..oikein nimikkotähden sitten löysi tuliaisiksi. On pakko pikkuisen pussata nyt kiitokseksi*muiskis*

Nyt voikin hyvillä mielin kömpiä ylös kuopasta ja tallustella petin pohjalle näkemään unia... Hyvää yötä Masse :)

Sedällä taisi taju olla vähän aikaa tuolla kankaalla ja setäpä olikin siellä montussa.
        Kaikkea ne naiset teettää...

• taikis
        Masse-setä kirjoitti:

Sedällä taisi taju olla vähän aikaa tuolla kankaalla ja setäpä olikin siellä montussa.
        Kaikkea ne naiset teettää...

taisit laskeutua suoraan monttuun taivaalliselta reissultasi :)

• Maxell
        Masse-setä kirjoitti:

Masse setä, kun kerran jotain päättää tehdä oikein kunnolla ja huolellisesti, niin setä kyllä sitten tulee hyvin, hyvin äkkiä ja kerralla.

Ai niin, no Maxellille setä toi tällaisen pienen, pienen kuun. Toivottavasti Maxellin kaikki paikat ei täyty tämän kuun kanssa. Tämä on ihan sillaista fetajuustoa, että se kestää kyllä jääkaapissa aika kauan ja sitä voi pistää kaikenlaisten salaattien sekaan.

Kiitos, Masse setä!

Toit siis kuun minulle, sinä ihana sankarini.

:D

*ihanaa, ihanaa*

(Tuota mitäs nyt illalla tuijotellaan ja huokaillaan?)

• Masse setä
        Maxell kirjoitti:

Kiitos, Masse setä!

Toit siis kuun minulle, sinä ihana sankarini.

:D

*ihanaa, ihanaa*

(Tuota mitäs nyt illalla tuijotellaan ja huokaillaan?)

Oleppa hyvä.
        Sen verran täytyy sedän täsmentää, että kyseessä ei ole tämä meidän kuu, vaikkei sitä nyt taivaalla oikein näkyisikään vähään aikaan.
        Tämä meidän kuu on tahkojuustoa ja sedän tuoma on fetajuustoa.

Setä nappasi tämän tuolta hieman kauempaa. Oli vähän näppärämmän kokoinenkin. Eivät sitten tiedemiessedätkään hätäänny niin pahasti.

• Maxell
        Masse setä kirjoitti:

Oleppa hyvä.
        Sen verran täytyy sedän täsmentää, että kyseessä ei ole tämä meidän kuu, vaikkei sitä nyt taivaalla oikein näkyisikään vähään aikaan.
        Tämä meidän kuu on tahkojuustoa ja sedän tuoma on fetajuustoa.

Setä nappasi tämän tuolta hieman kauempaa. Oli vähän näppärämmän kokoinenkin. Eivät sitten tiedemiessedätkään hätäänny niin pahasti.

Ja mistä tiesit senkin, että fetajuusto on minusta aivan namnam-ihanaa...oliivit, ah...

Voi Masse, olet aivan täydellinen.

Otappa hörpsy sen kunniaksi, ja tietysti myös lämmikkeeksi, kätesi kun ovat vielä niin kohmeessa.

Täällä montussa on aikaa ajatella, kummallista, kuinka monta nikinraatoa täällä onkaan. Vaikuttaa siltä, että osa on kovin tuttuja. Ihme kyllä, eivät ne vaikuta mitenkään vihamielisiltä, vaikka ovat joutuneetkin tänne monttuun!

Onkohan tällaisella monttuelämällä kovinkin luonnetta kasvattava vaikutus? Minä taidan muuttaa tänne, mutta sinua taidetaankin jo kaivata jossain tuolla ylhäällä...hih... ;D

• laamari

Vähäinenkin itsesuojeluvaisto ja impulssikontrolli katoaa kuin tuhka tuuleen!

*Työntää päänsä kiljutonkkaan ja ryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysssssssssssssssssssssssssttttääää*

- no kohta taas helpottaa;))

• Maxell

Päätit sittenkin tulla tänne monttuun ;D

• nainenkirjoittaa ejk

..riekutaan täällä niin pitkään,että tulee 200 komenttia täyteen palstalle.
      Pudotkaa monttuu tai hukkukaa kiljuun..ennen ei nukkumaan mennä.

• nainenkirjoittaa ejk

..mä meen kyllä katoon sen Mullan alla. Sitä ei kummiskaan väliin jätetä---näin on.

• nainenkirjoittaa ejk
        nainenkirjoittaa ejk kirjoitti:

..mä meen kyllä katoon sen Mullan alla. Sitä ei kummiskaan väliin jätetä---näin on.

...kysyy?

• taikis

...kysyy?

ainakin sammua jo... ei hievahtanutkan vaikka pussejaan kaivelin tuolla montun pohjalla :))

• nainenkirjoittaa ejk
        taikis kirjoitti:

ainakin sammua jo... ei hievahtanutkan vaikka pussejaan kaivelin tuolla montun pohjalla :))

..se tais päästä nirvaaniseen tilaan noista pussukka käpelöinnistä.
        ---mimmoset ne muuten oli----?
        -löysät
        -tiukat
        -hölskyvät
        -letkeät ?

• Masse-setä
        taikis kirjoitti:

Sedällä meni vaan niin paljon aikaa, kun jäässä vielä ovat nuo paikat. Lämpeni kyllä tuossa laskussa aika hyvin kyllä. Älkää tuomitko setää! Se sateenkaarikin vielä...

• taikis

..se tais päästä nirvaaniseen tilaan noista pussukka käpelöinnistä.
        ---mimmoset ne muuten oli----?
        -löysät
        -tiukat
        -hölskyvät
        -letkeät ?

tietty :))

• Rudi

Lupasit halata montulla, vaan lienee liuotin voittanut? Haloo tähtitoimittaja!

Otatko hörpyn tästä Virtuaali-merkkisestä kiljusta?
        Taikishan tämän ystävällisesti tänne ylös montun reunalle heitti. Kiltti likka.
        Pitäisi tehdä hiukan hommia vielä, mutta hörpittyäni tästä pänikästä vähän pohjia ensin, ajattelin räväyttää kohta oikein kunnolla tuon Virtuaalin avulla toisenlaisille pohjille...
        *hörppäisee pänikästä aimo kulauksen...*
        Ootko mun kaa...?
        *katselee silmiin nokka valmiina auki...*
        *wirn*

• laamari

Rutun otsatukan alle...
        Tarkastan vain, että näkyykö omistajan leima;))

... genetiiviviljely herätti uteliaisuuteni
        :DDDD

Hemmetti kun on niin hämärää. Täytyy tarkistaa aamulla uudestaan, paremmassa valossa. Jotta onko palstalla merkitty mies ;)

laamari kirjoitti:

Rutun otsatukan alle...

Hemmetti kun on niin hämärää. Täytyy tarkistaa aamulla uudestaan, paremmassa valossa. Jotta onko palstalla merkitty mies ;)

Älä suotta kuiki; minä viljelen genetiiviä paljonkin. Katso vaikka!
        *viittaa otsikkoruutuun...*
        Mutta eivätkös ne uskovaisten tavarat olekaan yhteisiä...?
        *katselee uteliaana viaton ilme tummissa linnunsilmissään...*

• Rudi

Otatko hörpyn tästä Virtuaali-merkkisestä kiljusta?
        Taikishan tämän ystävällisesti tänne ylös montun reunalle heitti. Kiltti likka.
        Pitäisi tehdä hiukan hommia vielä, mutta hörpittyäni tästä pänikästä vähän pohjia ensin, ajattelin räväyttää kohta oikein kunnolla tuon Virtuaalin avulla toisenlaisille pohjille...
        *hörppäisee pänikästä aimo kulauksen...*
        Ootko mun kaa...?
        *katselee silmiin nokka valmiina auki...*
        *wirn*

Napittaa ruskeilla nappisilmillä...ja viä nokka auki. Mää kutsun tollaista hyväksikäytöksi. Ainakin sitä vasten tarkasteltuna, että tykkään tosi paljon linnuista.
        Mulla kun oli joskus papukaija, semmonen undulaatti. Sen nimi oli Masi. Se oppi puhuun yhden sanan. Sillai haloslaisittain lausuttuna se oli: pivvu. Mistä oli kuullutkin..

• Rudi
        laamari kirjoitti:

Rutun otsatukan alle...

...merkitty. Hmmm

Vai Ruttu...senkin sanonko..en kumminkaan :)

• laamari

Älä suotta kuiki; minä viljelen genetiiviä paljonkin. Katso vaikka!
        *viittaa otsikkoruutuun...*
        Mutta eivätkös ne uskovaisten tavarat olekaan yhteisiä...?
        *katselee uteliaana viaton ilme tummissa linnunsilmissään...*

enkä tavaroistakaan. Pakana antimaterialisti kun olen;))

Jotain wiiwakoodia tuolla otsalla kuitenkin tuntui, näin käsikopelolla, olevan. Joko Ruttu kurtistelee otsaansa kiusanteosta?

• laamari
        Rudi kirjoitti:

...merkitty. Hmmm

Vai Ruttu...senkin sanonko..en kumminkaan :)

teille kummallekin. Menen kauneusunille, että ei ole aamulla pää takussa ja pussit silmien alla.

*ryömii kotiin*

• Rudi
        laamari kirjoitti:

teille kummallekin. Menen kauneusunille, että ei ole aamulla pää takussa ja pussit silmien alla.

*ryömii kotiin*

Aika rauhalliset biletykset...vois sanoo..

• Rudi
        Rudi kirjoitti:

Napittaa ruskeilla nappisilmillä...ja viä nokka auki. Mää kutsun tollaista hyväksikäytöksi. Ainakin sitä vasten tarkasteltuna, että tykkään tosi paljon linnuista.
        Mulla kun oli joskus papukaija, semmonen undulaatti. Sen nimi oli Masi. Se oppi puhuun yhden sanan. Sillai haloslaisittain lausuttuna se oli: pivvu. Mistä oli kuullutkin..

...katosit? Sammuitko sääkin?

Rudi kirjoitti:

Taas olla vuoroon päällä, vuoroon alla...;))
        No olipa iiihanaa kuulla, että pidät linnuista. Toivottavasti pitämisesi ei kuitenkaan riipu kastikkeesta kuten Turhapurolla... Minä kun vieläpä en tästä enää kasva. Siis toivottavasti en leveyttäkään. Linnunpojat ovat suloisia pieninä pyöreinä palleroisina, mutta aikuinen lintu... Sopivan solakkana somempi...?
        Eräällä minun sukulaisellani oli muuten joskus 60-luvulla papukaija, joka puhui pari kolme sanaa kerrallaan. Mieleeni jäi parhaiten, kun lintu sanoi 'Pää kii' aina kun joku tuli kämppään sisälle - tarkoittaen kai ovea...;)
        Vai pivvu... No, keltähän lienee oppinut...? Hauskemman kuuloista ehkä kuin tuo tavallinen 'uiiittu, uiiittu, uiiittu', mitä useammin linnun suusta kuulee...;) Mikäs lintu se muuten onkaan...? En yhtäkkiä muista. Minä tyhmä tirppa.
        Juu; kyllähän minä napittaa osaan. Sanovat sitä myös tapittamiseksi. Mutta... Oletkos sinä miten hyvä tapittaja...???
        *wirn*
        *tarjoaa vielä pänikästään Virtuaalia...*

• Rudi

Taas olla vuoroon päällä, vuoroon alla...;))
        No olipa iiihanaa kuulla, että pidät linnuista. Toivottavasti pitämisesi ei kuitenkaan riipu kastikkeesta kuten Turhapurolla... Minä kun vieläpä en tästä enää kasva. Siis toivottavasti en leveyttäkään. Linnunpojat ovat suloisia pieninä pyöreinä palleroisina, mutta aikuinen lintu... Sopivan solakkana somempi...?
        Eräällä minun sukulaisellani oli muuten joskus 60-luvulla papukaija, joka puhui pari kolme sanaa kerrallaan. Mieleeni jäi parhaiten, kun lintu sanoi 'Pää kii' aina kun joku tuli kämppään sisälle - tarkoittaen kai ovea...;)
        Vai pivvu... No, keltähän lienee oppinut...? Hauskemman kuuloista ehkä kuin tuo tavallinen 'uiiittu, uiiittu, uiiittu', mitä useammin linnun suusta kuulee...;) Mikäs lintu se muuten onkaan...? En yhtäkkiä muista. Minä tyhmä tirppa.
        Juu; kyllähän minä napittaa osaan. Sanovat sitä myös tapittamiseksi. Mutta... Oletkos sinä miten hyvä tapittaja...???
        *wirn*
        *tarjoaa vielä pänikästään Virtuaalia...*

Ihan tässä kuitenkin vissylinjalla, kun oon autolla.
        Ja puusepän hommista en tiä mitään. Mutta on mulla akkuporakone.

Voisit muuten pistää mulle värinäytteen niistä nappisilmistä. Ettäkö suklaata vaiko beigeen päin? :)

laamari kirjoitti:

enkä tavaroistakaan. Pakana antimaterialisti kun olen;))

Jotain wiiwakoodia tuolla otsalla kuitenkin tuntui, näin käsikopelolla, olevan. Joko Ruttu kurtistelee otsaansa kiusanteosta?

sinun pakanuudestasi tiennyt olen. Kas, siksipä se olikin niin helppo lausahdus juuri sinulle heittää...!;))
        Viivakoodi...? Enpä ainakaan minä sellaista kenellekään lätkäissyt ole.
        Enkä lätkäise.
        Otsan kurtistelua...? En muuten usko siihenkään, että kukaan Rudiamme kiusaisi...!
        Mitä nyt silloin tällöin... joskus... usein... suukkoja hänelle jaamme - ja kellä milloin mitäkin mielessään niitä jakaessaan.;)
        *wirnistelee jälleen kiljupänikkää lujasti kädessään pitäen...*
        Otatko hörpyn? Vai joko sammuit?

Rudi kirjoitti:

Ihan tässä kuitenkin vissylinjalla, kun oon autolla.
        Ja puusepän hommista en tiä mitään. Mutta on mulla akkuporakone.

Voisit muuten pistää mulle värinäytteen niistä nappisilmistä. Ettäkö suklaata vaiko beigeen päin? :)

liikenteessä? Näin juhlailtana?
        Nooo; saisikos kyydin...? Jonnekin. Minne tahansa. Kyllä me kuule porakoneellesi varmasti käyttöä keksimme...
        Lähettää värinäytteen...? Onkos täällä montun reunalla jo niin pimeää, ettet silmiäni enää erota? Nooo... Ajattele tumman suklaan ja Fazerin sinisen sekoitusta... Se on siinä.
        Pitäisiköhän muuten julkaistakin kuva netissä...?
        *nauraa... ja laulelee - Aikuista naista...*
        ;)))

• Rudi

liikenteessä? Näin juhlailtana?
        Nooo; saisikos kyydin...? Jonnekin. Minne tahansa. Kyllä me kuule porakoneellesi varmasti käyttöä keksimme...
        Lähettää värinäytteen...? Onkos täällä montun reunalla jo niin pimeää, ettet silmiäni enää erota? Nooo... Ajattele tumman suklaan ja Fazerin sinisen sekoitusta... Se on siinä.
        Pitäisiköhän muuten julkaistakin kuva netissä...?
        *nauraa... ja laulelee - Aikuista naista...*
        ;)))

Siinähän se, eiku menoks.
        Mää ohjaan pirusti, pidä sää alustavikinää? :)

Vauhdikkaita uneja tsirppu:)

Rudi kirjoitti:

Siinähän se, eiku menoks.
        Mää ohjaan pirusti, pidä sää alustavikinää? :)

Vauhdikkaita uneja tsirppu:)

"Minä poljen, sinä ohjaat; niin kuin tanssi matka käy..."
        Emmekös voisi sopia, että ohjaisimme kimpassa...?
        Vauhdin määräämisessäkin niin kovin mielelläni osallisena olisin...
        Vikinää, ininää ja yninää kylläkin taatusti kyydissäsi pidän...
        Jäiköhän sinne monttuun muuten vielä kuinkakin monta juhlijaa...?
        Mutta... ei ku menox!!!;)

laamari kirjoitti:

*ryömii kotiin*

Täältä kyydistä vielä huutelen sinulle kauniita unia!
        Muista, että jos sinulla aamulla on pussit silmien alla, sinusta on tullut maailman lyhin mies...!
        Putki kuitenkin jatkukoon.;)
        Täällä mennään jo vauhdilla...!;)
        Eläköön Virtuaali-merkkinen kilju!
        *vaikenee jonkun muun kuin itsensä ansiosta...*

• AMR-52

"Minä poljen, sinä ohjaat; niin kuin tanssi matka käy..."
        Emmekös voisi sopia, että ohjaisimme kimpassa...?
        Vauhdin määräämisessäkin niin kovin mielelläni osallisena olisin...
        Vikinää, ininää ja yninää kylläkin taatusti kyydissäsi pidän...
        Jäiköhän sinne monttuun muuten vielä kuinkakin monta juhlijaa...?
        Mutta... ei ku menox!!!;)

..sirkku hereil?? ols kiva tarinoida,kun tuo uni antaa odottaa itseään..)))

• laamari

armottoman huono viinapää, edelleen.

Aloitin kyllä aika aikaisin;)

Tatteja ei sitten, kuulemma, löytynyt sitä yhtä enempää...

Ei lopeteta juhlintaa yhteen päivään. Otetaan kunnon putki. Onkos muuten kukaan naisista vielä testannut noita pärekopan putkia?

Samanlaisia on nykyisin Rockfestareilla jaossa.
      En ole itse vielä koskaan kokeillut. Onkos jollain kanssasisarista kokemusta?

*ristii jalat ja miettii*

Eipä ole tullut kokeiltua, vaikka voisi ehkä syytä joskus ollakin...
        Sain tuossa äsken vain toisenlaisen idean...;)
        Jotta täytyypi kai ensin katsella - ja odotella, mitä tuleman pitää... Jotta tuleeko mitään ja tuleeko sitten ja sitten vielä ja vielä... Se sarjatuotanto nääs...
        Jos ei mitään tule, alan syömään noita kauniita punaisia sieniä, joissa on nuo valkoiset täplät. Kiljupänikkähän minulla jo kyytipoikana on. Kyytimiestä siis kaipaan.
        *ei risti koipiaan, mutta miettii...*

• laamari

ja keräilee illanaikana kertynetiä roskia.

Aika porsas sakkia, sanoisin!

...jotain ihmeen sirpaleitakin täällä, eivät näytä lasilta. Tähdensiruja?

Kuka helkuna makaa tuolla montussa?

• taikis

*kömpii montusta*

Jäin Masse-sedälle seuraa pitämään monttuun, oli reppanalla kädet ihan kontassa vielä illalla sen tähtimatkansa jäljiltä :)

• Masse setä

Yö meni täällä montussa lämmitellessä.
        Setä ei oikein päässyt täältä mihinkään, kun sedälle tuli pullistuma.

Siis, kun setä tuli monttuun pää edellä aika ryminällä. Lastia vielä mukana koko joukko, niin välilevyhän se tuolta niskanikamasta pullistui.

Nyt alkaa jo hieman helpottaa. Näpitkin ovat jo ihan lämpimät. Nestetasapainon kun saa vielä kuntoon, niin eipä tässä hädän päivää.

• Maxell
        Masse setä kirjoitti:

Yö meni täällä montussa lämmitellessä.
        Setä ei oikein päässyt täältä mihinkään, kun sedälle tuli pullistuma.

Siis, kun setä tuli monttuun pää edellä aika ryminällä. Lastia vielä mukana koko joukko, niin välilevyhän se tuolta niskanikamasta pullistui.

Nyt alkaa jo hieman helpottaa. Näpitkin ovat jo ihan lämpimät. Nestetasapainon kun saa vielä kuntoon, niin eipä tässä hädän päivää.

...nesteytys kunnossa.

Ja ei muuta kun uusi hörpsy tätä erityisen hyvää ja ansiokasta monttujuomaa.

SKOOL, Masse setä

On toi sun niskasi ja pääsi oikeastaan aika kamalan näköisiä, voi jos osaisin tuota ensiapua niin nyt antaisin. Suusta-suuhun menetelmä ei taida osua tähän paikkaan ollenkaan?

"Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää."

Voi vide. Niin hauskaa kuin eilinen juhliminen täällä montun reunalla olikin, niin niinhän siinä kävi kuten pelkäsinkin: Töitäni siirtyi aivan liikaa tälle päivälle.

Vasta nyt siis tänne takaisin ennätin, ja tuo sananlasku tuli täälläkin mieleeni... Eihän täällä ketään ole nytkään - kuten ketään ei jäänyt tänne minun jälkeeni eilenkään... Luulin kylläkin, että taikis oli mennyt kotiinsa nukkumaan, mutta mitä vielä; tuolla montussa Masse-sedän kanssa yönsä viettänyt...!;) Mutta kovin on hiljaista montun reunalla nyt... Missä ovat kaikki, jotka viikon putkeen juhlia aikoivat...?

*kiertelee tutkimassa päniköiden pohjia...*
        "Tääl yksinäni laulelen, kun ilta tullut on..."
        *kraakkuu alakuloisella äänellään...*

• "Millan haamu"

...makaa montun pohjalla...*heiluttaa viimeisillään kylttiä, jossa lukee, että palstan porukassa ei mitään vikaa ja halit kaikille* Tiedoksi...en kirjoita enää Suomi24:n millään nikillä.

...heittäkää soraa monttuun, se on nyt loppu.

• "Sinikka"

MONTUN LAKI

Arvoiltaan terveen ihmisen tunnistaa siitä,
      että hän kykenee voittamaan ns. Montun lain.

Montun laki?

1. Kun olet pudonnut monttuun, älä herran tähden kaiva enää.

2. Mistä tiedät pudonneesi monttuun?
      Teet yhä enemmän ja paremmin töitä, mutta koko ajan tulee pimeämpää ympärillä.

Eli fiksu ihminen nöyrtyy ja kömpii ulos poterosta,
      jonka hän on hölmöyksissään itselleen kaivanut.

- Jari Sarasvuo

• monttu pyydysti

Sarasvuon. Äkkiä lisää hiekkaa päälle....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7495
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3987
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2822
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2672
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2411
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2299
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2264
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1982
    Aihe