KEPU kauheassa kaaoksessa

Tällä palstallakin näkyy KEPUlaisten kauhea paniikki. Puolueen kannatus putoaa kuin lehmän häntä ja presidenttiehdokkaalla ei ole edes teoreettisia mahdollisuuksia selvitä toiselle kierrokselle.

Puolueen puheenjohtaja Muna-Matti ratsasteli perhearvoilla kunnes jäi itse kiinni seksiskandaaleista.

Muna-Matin puheissakin jo kuuluu selvä pelon väristys. Ei ihme, että päähallituspuolue SDP:n puheenjohtaja Heinäluoman ohjeet otettiin vastaan pelonsekaisella kunnioituksella.

KEPU saattaa vaihtaa puheenjohtajaa alkavan syksyn kuluessa.

12

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtaa

puheenjohtajaa? heheheheheee, ei kai känä vaan ole entinen Tapio Talvi, joka oli kans hirveän huolissaan keskustan kannatuksen laskusta!

Hrrr..kylläpä minua nyt pelottaakin :))

• (99)

otsikossa kaikki!

Nainti Nain

• environment

>** Tällä palstallakin näkyy KEPUlaisten kauhea paniikki. Puolueen kannatus putoaa kuin lehmän häntä ja presidenttiehdokkaalla ei ole edes teoreettisia mahdollisuuksia selvitä toiselle kierrokselle. >**

Tuolle roskalle ei ole mitään perusteita.

>** Puolueen puheenjohtaja Muna-Matti ratsasteli perhearvoilla kunnes jäi itse kiinni seksiskandaaleista. >**

Tiedät yhtä hyvin kuin muutkin, että ns. "seksiskandaalit" ovat Vanhasen... samoin kun Karpelankin osalta silkkaa propakandaa.

Kasva aikuiseksi.

• CITY-Kustaa

Kuka todella uskoo Vanhasen mahdollisuuksiin presidentinvaaleissa? Jokainen asioita seuraava tietää, että toista kierrosta ei välttämättä edes tarvita. Kärkiehdokkaatkin ovat selvillä ja ne ovat kiistatta Halonen ja Niinistö.
        Minä veikkaan, että Vanhanen ei tule ensimmäisellä kierroksella edes kolmanneksi.

Matti Vanhasen yksityiselämän skandaaleista ei lopullista totuutta ole vielä edes kerrottu. Selvää kuitenkin on, että Vanhasten avioeron syynä on nimenomaan Matti Vanhasen salarakkaat. Puoluesihteeri Eero Lankiakin totesi, että mm. tämä "Kaarina" on todellinen hahmo.

Elämme mielenkiintoisia aikoja ystävä hyvä (Aku Ankan puhuvaa koiraa mukaellen).

• Ekitalo
        CITY-Kustaa kirjoitti:

Kuka todella uskoo Vanhasen mahdollisuuksiin presidentinvaaleissa? Jokainen asioita seuraava tietää, että toista kierrosta ei välttämättä edes tarvita. Kärkiehdokkaatkin ovat selvillä ja ne ovat kiistatta Halonen ja Niinistö.
        Minä veikkaan, että Vanhanen ei tule ensimmäisellä kierroksella edes kolmanneksi.

Matti Vanhasen yksityiselämän skandaaleista ei lopullista totuutta ole vielä edes kerrottu. Selvää kuitenkin on, että Vanhasten avioeron syynä on nimenomaan Matti Vanhasen salarakkaat. Puoluesihteeri Eero Lankiakin totesi, että mm. tämä "Kaarina" on todellinen hahmo.

Elämme mielenkiintoisia aikoja ystävä hyvä (Aku Ankan puhuvaa koiraa mukaellen).

Vanhanen itse ei edes Merja ole tuota sanonut luulo ei ole tiedon väärtti.
        Onkohan Eero ollut jalkaa pitämässä oletko "kuullut" tai nähnyt.

• Wiljami
        Ekitalo kirjoitti:

Vanhanen itse ei edes Merja ole tuota sanonut luulo ei ole tiedon väärtti.
        Onkohan Eero ollut jalkaa pitämässä oletko "kuullut" tai nähnyt.

...Lankia valehteli, vai?

Wiljami

• sekoilija
        Wiljami kirjoitti:

...Lankia valehteli, vai?

Wiljami

valehtelee, ei ne muuta osaa tehdäkään kun Vanhasen kimmpussa hyöriä. AIKA KONNIA!

• mutta..
        sekoilija kirjoitti:

valehtelee, ei ne muuta osaa tehdäkään kun Vanhasen kimmpussa hyöriä. AIKA KONNIA!

Lankia sanoi, että taitaa noissa Vanhasen naisjutuissa jotain olla takana.
        Lisäksi joko Lankia tai Kalli sanoi kolmosen uutisissa Vanhasen sanoneen puoluejohdolle Karpelakohun jälkeen, ettei vastaavia "tapauksia" ole tulossa julkisuuteen.
        Voit korjata tuon käyttämäni sanamuodon oikeaksi, koska en muista täsmällistä ilmaisutapaa, jota kyseisistä herroista jompikumpi käytti.

Väittäisin, että keskustan kulissit kolisevat tällä hetkellä pahan kerran, vaikka julkisuuteen esitetäänkin pokerinaamaa seiskahailla.

• Wiljami
        sekoilija kirjoitti:

...sitä nyt noin pidä päreet palaa, kun kepulaisten huijausyritykset paljastuvat.

Matti nyt on vaan käynyt nusaisemassa vieraita naisia ja pettänyt vaimoaan. Sen totuuden kanssa teidän nyt täytyy vaan pystyä elämään. Aika sika - se Matti. Huora - ellen sanoisi!

Wiljami

• tytöt
        Wiljami kirjoitti:

...sitä nyt noin pidä päreet palaa, kun kepulaisten huijausyritykset paljastuvat.

Matti nyt on vaan käynyt nusaisemassa vieraita naisia ja pettänyt vaimoaan. Sen totuuden kanssa teidän nyt täytyy vaan pystyä elämään. Aika sika - se Matti. Huora - ellen sanoisi!

Wiljami

kokoomuslainen Viljami nyt noin kauheasti suuttui, ei kai se Matti nyt sinulle mitään pahaa ole tehnyt, pysy vain rauhallisena, äläkä turhaan hermoile! Odotellaan vain presidentin vaalien lopputulosta ja iloitaan sitten yhdessä Matin voitosta!

• YÄK, YÄK, YÄK
        Wiljami kirjoitti:

Wiljami

NIIHIN TYHMIIN HURU-UKKOIHIN JOTKA TÄLTÄ PALSTALTA PITÄÄ POISTAA. VILJAMI ON VIELÄ TYHMÄÄKIN TYHMEMPI OLIO! YÄK,YÄK!

• harja

luikki Heinäluoma toisten selän takana huikkii, luulee olevansa joku suurikin herra! TOSIASIA ON ETTÄ MATTI ON KAIKKEIN FIKSUIN TÄSTÄ PORUKASTA, vaikka kuinka känät yrittää hyppiä silmille, ei provosoidu eikä ole tietääkseen. Sehän teitä harmittaa. MATTI VOITTAA VAALIT JA KESKUSTA ON SUURIN! Ei mitään paniikkia kaikki ovat rauhallisia, sekin sinua niin kovasti harmittaa. Tuota samaa virttä känätät, päivästä toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2829
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2333
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2228
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2203
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1891
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      29
      1575
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      22
      1453
    8. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      29
      1341
    9. Tiedät että haluan

Sinut vaikka elämäni on nyt tätä. Olen niin pitkään kärsinyt tästä.
      Ikävä
      16
      1294
    10. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1246
    Aihe