Aurinko paistaa taas pilvettömältä taivaalta
muutaman sadepäivän jälkeen.
Ihmettelen vain mihin kaikki ystävät ovat kadonneet, on tosi yksinäinen olo.
Päivä kerrallaan tässä on mentävä ja toivottava,
että tästä se vielä kirkastuu...elämäkin.
Ja tänään
5
517
Vastaukset
- josko se siitä
hymyksi vielä muuttuu :)
- -M-
Usko vaan kyllä kaikki kirkastuu vielä..Mulla myös aikoinaan paljon ystäviä mutta niin ne häviävät kun päivät eteenpäin kulkee ja perhettä tulee. Aina on jaksettava uskoa parempaan...niin teen minäkin vaikka juuri nyt kaikki tuntuu menevän niin paljon puihin kun mennä vaan voi! Ja hei! Se elämä on vasta edessä päin eikös?
- Toivoton
Vaan kun unelmat eivät kanna, on turha toivoakaan. Niin se elämässä menee. Toivo on pettävällä pohjalla, jos siihen varaa.
- minävain...
Minäkin mietin tänään yksin maatessani, että kuinka vähän olen ollut ystävien kanssa viime aikoina. Niin yksinäinen olo kokoajan.
- Toivo...
Kiitoksia teille kannanotoista ja lohduttavista
sanoista ja mietteistä.
Aina joskus on hyvä mennä itseensä ja mietiskellä
kaikkea mennyttä... ja ottaa opikseen.
Moikka! :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070