Mitä 17v tyttöystävälle synttärilahjaksi!

mitä ?

Eli, mitä ostaisi 17 vuotiaalle tyttöystävälleni? ollaan seurusteltu 8kk...

6

2727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaana

      Mä sain tuossa iässä poikakaverilta kaulakorun johon oli kaiverrettu mun nimi ja taakse päivämäärä(on muuten vieläkin tallessa vaikka olen jo 35!).Tai sitten joku muu koru esim.korvikset?Joku lahjakorttikin vois olla kiva,johonkin kauppaan jossa tykkää käydä ostoksilla.Toivottavasti näistä vinkeistä jotain apua.

      • mitä ?

        annoin jo puolivuotislahjaksi kaulakorun, jota hän on siitä päivästä asti käyttänyt toisen rakkaan korun rinnalla, joten en usko, että kaulakoru tähän sopisi...
        koruja olen itsekin ajatellut, mutta haluaisin antaa jotain muuta, mutta kun en tiedä mitä..sen takia täällä kyselenkin..

        mutta kiitos


      • ???
        mitä ? kirjoitti:

        annoin jo puolivuotislahjaksi kaulakorun, jota hän on siitä päivästä asti käyttänyt toisen rakkaan korun rinnalla, joten en usko, että kaulakoru tähän sopisi...
        koruja olen itsekin ajatellut, mutta haluaisin antaa jotain muuta, mutta kun en tiedä mitä..sen takia täällä kyselenkin..

        mutta kiitos

        Korut tulee mullakin ekana mieleen... Mut jos olet vähänaikaa sitten jo antanut sellasen niin en tiedä sitten...
        Mutta mun on ihan pakko kysyä, että kun annoit sen korun lahjaks tytölles puolvuotispäiväksi, niin mitä tyttös antoi sulle? Tiedän ettei liity mitenkään asiaan mut yritän itse keksiä hyvää lahjaa jätkälleni.


    • Feta-89

      Jättijuliste (joku hieno tietysti) :D
      Suihkugeeli
      Hajuvesi
      Pulmapeli
      Ruusu (vaikka metallinen, jos ei oikea)
      Jätti pehmolelu (tai miksei pieniki)
      Kynttilä
      Koriste-esine (niitähän löytyy monen monenlaisia)
      Kirja (jos lukemista harrastaa)
      Cd-levy
      Dvd-elokuva

    • TYTSY 17

      Itse olen 17vuotias, kohta täytän 18. Itse en toivois mitään poikaystävältäni (vaikka hän kyllä ei pidä ajatuksesta ettei antaisi mitään)...nojoo, oikeastihan me tietenkin jotain haluamme! Ois ihan mukavaa jos vaikka saisi:

      - koruja (niitä ei ole koskaan liikaa!), sormus, jossa kaiverrus sisällä?
      - kengät (tietysti kultasi valitsemat, mutta näitäkään ei koskaan ole liikaa! myös käytännölliset, aina lähellä sinua ;))
      - ruokakirja, siis esim. Basic cooking -kirja on tosi kätevä, jos vaikka on muuttanut pois juuri kotoa, vaikka miksei vaikka kotonakin asuisi? tosi kätsä.
      - suklaata, suklaata, suklaata!
      - jokin pehmolelu suuri, jota voi halia ja muistella täten kultaansa
      - hajusteita (itsestäni olisi mukavaa, että poikaystäväni antaa jotain tuoksua, josta itse pitää, niin käyttäisin varmasti tätä tuoksua sitten)
      - jotain itsetehtyä, kuten avaimenperä, lapaset,sukat ( jos osaa kutoa), kalenteri (jokaisella kuukaudella teistä, tai jommasta kummasta kuva, tai kuva joka muistuttaa teitä)
      - Joulukori, joka sisältäisi esim. Suuri tyyny tai pehmolelu, kahvi/tee-muki,kahvia/teetä, suklaata
      - hierontaöljyä ja sinulta lahjakortti hierontaan
      - silkkinen(?) yöpuku, esim. mekon mallinen
      - alusvaatteet (joista itsekkin pitäisit)
      - kylpypyyhe jossa on kirjailtuna jotain mukavaa esim. hänen ja sinun nimet, kylpyaineet kuten esim. nivean joku suihkupakkaus, tervatuoksua tai jotain saunatuoksua
      - miksei joku lahjakorttikin elokuviin, vaatekauppaan, koruliikkeeseen, ravintolaan?

      tässä tuli muutama mieleen.

    • <3 <3 <3

      Tämä on i-ha-na!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe