kaikki meni hyvin ja olen jo täysin työkykyinen. Mitään vaivaa ei ole. Inkontinenssini oli melko lievä, mutta olen tyytyväinen, että nyt sitä ei ole ollenkaan. Ainut mikä harmittaa, on se, etten käynyt leikkauksessa jo ajat sitten.
TOT-leikkaus
3
2291
Vastaukset
- Harmittaa
Minä olen huonommassa kunnossa kun ennen leikkausta.
Tulee heti vuosi kun leikattiin, minulle jää aina jäännösvirtsaa.
Se tulee pois miten sattuu.
Haittaa seksiä ja elämää muutenkin.
Tätä ei pysty edes lihasharjoittelulla estämään, esim jos istun pitempään ja nousen ylös tulee virtsaa aikamoinen määrää itsestään.
Minulla on aika lääkärille ensi Maanantaina, jotain tälle on tehtävä.- anke
TOT onnistui loistavasti (pitänee koputtaa päätä),
leikkauksen jälkeen olin ehkä ylivarovainenkin nostelemisen ym kanssa mutta vaiva loppui kuin seinään. TOT on vielä yksinkertaisempi toimenpide kuin TVT, vain kaksi pientä aukkoa josta teippi pujotetaan, eikä mitään katetrointeja leikkauksen jälkeen, joka oli ohi ennen kuin osasin odottaakaan. harmi vain että olen tavannut ainakin kaksi inkontinenssista kärsivää joille gynekologi on sanonut ettei asialle voi mitään!!!!
- Hyvin meni
Minulle tehtiin leikkaus viikko sitten ja olen tosi tyytyväinen,toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa ja pääsin kotiin samana päivänä. Aluksi virtsantulo oli vähän hitaampaa, ja WC:ssä piti käydä useammin, mutta nyt tilanne alkaa olla normaali. Kipuja ei juuri ollut, pientä kipua nivusten seudussa aluksi kävellessä, mutta nyt niitäkään ei ole. Olen todella tyytyväinen ja voin suositella leikkausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.778852Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211973Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381881Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 461566
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256