kaikki meni hyvin ja olen jo täysin työkykyinen. Mitään vaivaa ei ole. Inkontinenssini oli melko lievä, mutta olen tyytyväinen, että nyt sitä ei ole ollenkaan. Ainut mikä harmittaa, on se, etten käynyt leikkauksessa jo ajat sitten.
TOT-leikkaus
3
2329
Vastaukset
- Harmittaa
Minä olen huonommassa kunnossa kun ennen leikkausta.
Tulee heti vuosi kun leikattiin, minulle jää aina jäännösvirtsaa.
Se tulee pois miten sattuu.
Haittaa seksiä ja elämää muutenkin.
Tätä ei pysty edes lihasharjoittelulla estämään, esim jos istun pitempään ja nousen ylös tulee virtsaa aikamoinen määrää itsestään.
Minulla on aika lääkärille ensi Maanantaina, jotain tälle on tehtävä.- anke
TOT onnistui loistavasti (pitänee koputtaa päätä),
leikkauksen jälkeen olin ehkä ylivarovainenkin nostelemisen ym kanssa mutta vaiva loppui kuin seinään. TOT on vielä yksinkertaisempi toimenpide kuin TVT, vain kaksi pientä aukkoa josta teippi pujotetaan, eikä mitään katetrointeja leikkauksen jälkeen, joka oli ohi ennen kuin osasin odottaakaan. harmi vain että olen tavannut ainakin kaksi inkontinenssista kärsivää joille gynekologi on sanonut ettei asialle voi mitään!!!!
- Hyvin meni
Minulle tehtiin leikkaus viikko sitten ja olen tosi tyytyväinen,toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa ja pääsin kotiin samana päivänä. Aluksi virtsantulo oli vähän hitaampaa, ja WC:ssä piti käydä useammin, mutta nyt tilanne alkaa olla normaali. Kipuja ei juuri ollut, pientä kipua nivusten seudussa aluksi kävellessä, mutta nyt niitäkään ei ole. Olen todella tyytyväinen ja voin suositella leikkausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857