TOT-leikkaus

viikko sitten

kaikki meni hyvin ja olen jo täysin työkykyinen. Mitään vaivaa ei ole. Inkontinenssini oli melko lievä, mutta olen tyytyväinen, että nyt sitä ei ole ollenkaan. Ainut mikä harmittaa, on se, etten käynyt leikkauksessa jo ajat sitten.

3

2268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmittaa

Minä olen huonommassa kunnossa kun ennen leikkausta.
      Tulee heti vuosi kun leikattiin, minulle jää aina jäännösvirtsaa.
      Se tulee pois miten sattuu.
      Haittaa seksiä ja elämää muutenkin.
      Tätä ei pysty edes lihasharjoittelulla estämään, esim jos istun pitempään ja nousen ylös tulee virtsaa aikamoinen määrää itsestään.
      Minulla on aika lääkärille ensi Maanantaina, jotain tälle on tehtävä.

• anke

TOT onnistui loistavasti (pitänee koputtaa päätä),
        leikkauksen jälkeen olin ehkä ylivarovainenkin nostelemisen ym kanssa mutta vaiva loppui kuin seinään. TOT on vielä yksinkertaisempi toimenpide kuin TVT, vain kaksi pientä aukkoa josta teippi pujotetaan, eikä mitään katetrointeja leikkauksen jälkeen, joka oli ohi ennen kuin osasin odottaakaan. harmi vain että olen tavannut ainakin kaksi inkontinenssista kärsivää joille gynekologi on sanonut ettei asialle voi mitään!!!!

• Hyvin meni

Minulle tehtiin leikkaus viikko sitten ja olen tosi tyytyväinen,toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa ja pääsin kotiin samana päivänä. Aluksi virtsantulo oli vähän hitaampaa, ja WC:ssä piti käydä useammin, mutta nyt tilanne alkaa olla normaali. Kipuja ei juuri ollut, pientä kipua nivusten seudussa aluksi kävellessä, mutta nyt niitäkään ei ole. Olen todella tyytyväinen ja voin suositella leikkausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      68
      2519
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2503
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1441
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1427
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1151
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1110
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      992
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      193
      954
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      78
      838
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      729
    Aihe