kaikki meni hyvin ja olen jo täysin työkykyinen. Mitään vaivaa ei ole. Inkontinenssini oli melko lievä, mutta olen tyytyväinen, että nyt sitä ei ole ollenkaan. Ainut mikä harmittaa, on se, etten käynyt leikkauksessa jo ajat sitten.
TOT-leikkaus
3
2294
Vastaukset
- Harmittaa
Minä olen huonommassa kunnossa kun ennen leikkausta.
Tulee heti vuosi kun leikattiin, minulle jää aina jäännösvirtsaa.
Se tulee pois miten sattuu.
Haittaa seksiä ja elämää muutenkin.
Tätä ei pysty edes lihasharjoittelulla estämään, esim jos istun pitempään ja nousen ylös tulee virtsaa aikamoinen määrää itsestään.
Minulla on aika lääkärille ensi Maanantaina, jotain tälle on tehtävä.- anke
TOT onnistui loistavasti (pitänee koputtaa päätä),
leikkauksen jälkeen olin ehkä ylivarovainenkin nostelemisen ym kanssa mutta vaiva loppui kuin seinään. TOT on vielä yksinkertaisempi toimenpide kuin TVT, vain kaksi pientä aukkoa josta teippi pujotetaan, eikä mitään katetrointeja leikkauksen jälkeen, joka oli ohi ennen kuin osasin odottaakaan. harmi vain että olen tavannut ainakin kaksi inkontinenssista kärsivää joille gynekologi on sanonut ettei asialle voi mitään!!!!
- Hyvin meni
Minulle tehtiin leikkaus viikko sitten ja olen tosi tyytyväinen,toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa ja pääsin kotiin samana päivänä. Aluksi virtsantulo oli vähän hitaampaa, ja WC:ssä piti käydä useammin, mutta nyt tilanne alkaa olla normaali. Kipuja ei juuri ollut, pientä kipua nivusten seudussa aluksi kävellessä, mutta nyt niitäkään ei ole. Olen todella tyytyväinen ja voin suositella leikkausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9311922Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069040Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1174959- 1014178
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka384157Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73933Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei713770Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113709Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403593Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle293551