kaikki meni hyvin ja olen jo täysin työkykyinen. Mitään vaivaa ei ole. Inkontinenssini oli melko lievä, mutta olen tyytyväinen, että nyt sitä ei ole ollenkaan. Ainut mikä harmittaa, on se, etten käynyt leikkauksessa jo ajat sitten.
TOT-leikkaus
3
2300
Vastaukset
- Harmittaa
Minä olen huonommassa kunnossa kun ennen leikkausta.
Tulee heti vuosi kun leikattiin, minulle jää aina jäännösvirtsaa.
Se tulee pois miten sattuu.
Haittaa seksiä ja elämää muutenkin.
Tätä ei pysty edes lihasharjoittelulla estämään, esim jos istun pitempään ja nousen ylös tulee virtsaa aikamoinen määrää itsestään.
Minulla on aika lääkärille ensi Maanantaina, jotain tälle on tehtävä.- anke
TOT onnistui loistavasti (pitänee koputtaa päätä),
leikkauksen jälkeen olin ehkä ylivarovainenkin nostelemisen ym kanssa mutta vaiva loppui kuin seinään. TOT on vielä yksinkertaisempi toimenpide kuin TVT, vain kaksi pientä aukkoa josta teippi pujotetaan, eikä mitään katetrointeja leikkauksen jälkeen, joka oli ohi ennen kuin osasin odottaakaan. harmi vain että olen tavannut ainakin kaksi inkontinenssista kärsivää joille gynekologi on sanonut ettei asialle voi mitään!!!!
- Hyvin meni
Minulle tehtiin leikkaus viikko sitten ja olen tosi tyytyväinen,toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa ja pääsin kotiin samana päivänä. Aluksi virtsantulo oli vähän hitaampaa, ja WC:ssä piti käydä useammin, mutta nyt tilanne alkaa olla normaali. Kipuja ei juuri ollut, pientä kipua nivusten seudussa aluksi kävellessä, mutta nyt niitäkään ei ole. Olen todella tyytyväinen ja voin suositella leikkausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27517680Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19212572Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746274MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415318Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään855104Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594233NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun724068Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja603820Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1053732Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463209