Kosin kaikkia vapaita naisia rotuun katsomatta.
Vaatimus täysi-ikäisiä muttä ei tarvi olla täysjärkinen.Rukkaset voi viedä lähimmälle ABC-asemalle mistä ne noudetaan yksitypyn tulevan
ravintolan avajaistilaisuuteen. Jaan ne nimikirjoituksen kera asiakkaille niin kauan kuin niitä riittää.Häitä ei tanssita vielä pitkään aikaan. Jos joku vastaa myöntävästi hänelle tehdään ensin perusteellinen mielentilatutkimus.
Minulle sitä ei voi tehdä sillä minun mieli on kuin v..usta.
Nyt sen teen!
40
1626
Vastaukset
sen takia tähän tyrkylle tuun,ku tos luki et häitä ei viel tanssita pitkään aikaan...heh...=:)))))
- nylkkäri
rukkasia otetaan vastaan
nylkkäri kirjoitti:
rukkasia otetaan vastaan
rukkaset...no joo sekin passaa....:)"nahkarukkaset" ollos hyvä....:))) hitto mie jo luulin et ehkä olisin naimisiin saakka.....;)
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
rukkaset...no joo sekin passaa....:)"nahkarukkaset" ollos hyvä....:))) hitto mie jo luulin et ehkä olisin naimisiin saakka.....;)
sinut tahdon tahdon tahdon !
Jaksan odottaa! nylkkäri kirjoitti:
sinut tahdon tahdon tahdon !
Jaksan odottaa!Niin oikeestaan taidan olla ainut kuka ilmottautu....:))) oukei mennään naimisiin mut muista sit et häitä ei viel pitkään aikaan...;))
- kippari
envoi kuin toivotaan hyvää menestystä sinulle:=)
- Nylkkäri
illan kuluessa. Olen antamassa työntövrrestani mittoja että saan tilattua suojakumit tulevia testejä varten. Tottahan minun on testtattava tuleva puolisoni,ellen saa lupaa avioitua useamman kanssa mutta nyt minulla on kiire.
- LonesomeMan
Sulla oli kyllä taas hyvä oivallus toi rukkaset homma, oikein mainosvaltti uudelle kahvilalle. Joo kaikkia pitää kosia niin eiköhän sieltä joku vastaa!!
ihan kuule yks pitää riittää.....:))) että sillä selvä...sulla tääl ehdokkaita jonos... Eli siitä nyt herra testaa ja valkkaa.....=:))))))
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
ihan kuule yks pitää riittää.....:))) että sillä selvä...sulla tääl ehdokkaita jonos... Eli siitä nyt herra testaa ja valkkaa.....=:))))))
mikäs mies tää nylkkäri oikein on,ku jono ehdokkaita..? ;)) Oot säkin jonossa? :))))
leidi_10 kirjoitti:
mikäs mies tää nylkkäri oikein on,ku jono ehdokkaita..? ;)) Oot säkin jonossa? :))))
ja nyt se sit tota rinaa alko vokotteleen vaik lupauduin...Juma tollasii noi miehet...joten annoin rukkaset...hyvät sellaiset...;))))))
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
ja nyt se sit tota rinaa alko vokotteleen vaik lupauduin...Juma tollasii noi miehet...joten annoin rukkaset...hyvät sellaiset...;))))))
ja viel hyvät rukkaset..! No mut jos se oli sen arvonen..;))) Voi,ei mua vaan kukaan kosiskele..nyyh :((
leidi_10 kirjoitti:
ja viel hyvät rukkaset..! No mut jos se oli sen arvonen..;))) Voi,ei mua vaan kukaan kosiskele..nyyh :((
ihan niin varmana joten senku tuut tähän jonon jatkoks....nylkkäril onkii katsos hommaa ku miettii kenet ottaa...;))eli jonoon siitä...mars..mars...:)))
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
sitten kun on vihitty.
Olemme jo nyt kuin yhtä perhettä miksei otettais iloa irti.Juhlitaan huuhaan polttareita parivuotta
käydään kaikki läpi eikö siinä ajassa se oikea löydy. Sitten on aika suurten huuhaa häiden jossa vihitään ennätysmäärä onnellisia huuhaa pareja - LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
haluan kysyä sinulta Lady haluatko tulla vaimokseni, mahdolliset rukkaset lahjoitan hyväntekeväisyyteen, eli toimitan nylkkärille ettei lopu kesken kahvilanaloituspäivänä rukkaset... niih
=) nylkkäri kirjoitti:
sitten kun on vihitty.
Olemme jo nyt kuin yhtä perhettä miksei otettais iloa irti.Juhlitaan huuhaan polttareita parivuotta
käydään kaikki läpi eikö siinä ajassa se oikea löydy. Sitten on aika suurten huuhaa häiden jossa vihitään ennätysmäärä onnellisia huuhaa pareja*viheltelee* kokeilla ja käydä.... kalassa....Nääs et silleen...;)))
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
haluan kysyä sinulta Lady haluatko tulla vaimokseni, mahdolliset rukkaset lahjoitan hyväntekeväisyyteen, eli toimitan nylkkärille ettei lopu kesken kahvilanaloituspäivänä rukkaset... niih
=)tää tuli niin yllättäin!!!! Täytyyhän mun saada miettii.. Nyt ihan alko polvet vapisee..Tältäkö se tuntuu..?? Siis ku kositaan? HUH!! :))))
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
tää tuli niin yllättäin!!!! Täytyyhän mun saada miettii.. Nyt ihan alko polvet vapisee..Tältäkö se tuntuu..?? Siis ku kositaan? HUH!! :))))
legendaarinen kysymys, mutta tehty mikä tehty sitä ei saa tekemättömäksi, toivottavasti en joudu katumaan kosintaani, sillä en peräänny ainakaan ;)
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
*viheltelee* kokeilla ja käydä.... kalassa....Nääs et silleen...;)))
vapaa.sehän tämän homman idea juuri on kaikki on sallittua reilu peli.
me emme omista ketään. - LonesomeMan
nylkkäri kirjoitti:
me emme omista ketään.Rakkaus antaa vain itsensä ja ottaa ainoastaan omastaan. Rakkaus ei omista
mitään eikä kukaan voi sitä omistaa. Sillä rakkaudelle riittää rakkaus.
-Kahlil Gibran- - leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
legendaarinen kysymys, mutta tehty mikä tehty sitä ei saa tekemättömäksi, toivottavasti en joudu katumaan kosintaani, sillä en peräänny ainakaan ;)
tuntuu tietenki! Eihän mua kukaan tääl ookaan kosinu.. :)) Ja se ois kyl paha jos alkasit katumaan... ;))))))))))
nylkkäri kirjoitti:
me emme omista ketään.mulla nääs vkl:na vp....joten lähden kalaan....:)))))))
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
tuntuu tietenki! Eihän mua kukaan tääl ookaan kosinu.. :)) Ja se ois kyl paha jos alkasit katumaan... ;))))))))))
Aika on heitellä kiviä ja aika kerätä kivet....
Aika on kosia ja aika kerätä rukkaset... (oma lisäys =) - leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
mulla nääs vkl:na vp....joten lähden kalaan....:)))))))
viikonloppu!! Mut en kyl kalaan meinaa mennä...vai sä taidatkin tarkottaa... ;)))
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
Aika on heitellä kiviä ja aika kerätä kivet....
Aika on kosia ja aika kerätä rukkaset... (oma lisäys =)rukkasii ala keräillä! :))))) Vai joko sä oot muualta niitä saanu? Ku mä oon vähä pihalla näistä jutuista.. Nii,sähä taisit jo mennä tänää kihloihinkin..???
leidi_10 kirjoitti:
viikonloppu!! Mut en kyl kalaan meinaa mennä...vai sä taidatkin tarkottaa... ;)))
ongelle.... Mut mietin et mato onki vai virveli...;))))
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
rukkasii ala keräillä! :))))) Vai joko sä oot muualta niitä saanu? Ku mä oon vähä pihalla näistä jutuista.. Nii,sähä taisit jo mennä tänää kihloihinkin..???
Ei nyt sentään, mulle sanottiin että ainaskin kaks vuotta häihin, niin tässä nyt ihan sinkkuna pyöriskelen, kun ei kerran heti ens viikolla sopinu häät, niin et ihan rehellisesti tässä saa kosiskella ;)
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
ongelle.... Mut mietin et mato onki vai virveli...;))))
siinä on enempi koukkuja...;)))
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
Ei nyt sentään, mulle sanottiin että ainaskin kaks vuotta häihin, niin tässä nyt ihan sinkkuna pyöriskelen, kun ei kerran heti ens viikolla sopinu häät, niin et ihan rehellisesti tässä saa kosiskella ;)
Sulla taitaa olla kova vienti..?? Mitä täs nyt kattelen noit juttuja..Ai oot kova sättäileenki?
leidi_10 kirjoitti:
siinä on enempi koukkuja...;)))
isompi saalis...kjäh...kjäh...juuh...että sellaista....:))
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
Sulla taitaa olla kova vienti..?? Mitä täs nyt kattelen noit juttuja..Ai oot kova sättäileenki?
yhtä ihmistä käyttään chattia eilen ja olin sielä sitten pitkästä aikaa. Nykyään täällä enemmän, vuosi sitten enimmäkseen chatissa, heti huomasivat kun en ollu kertanikillä siellä.
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
yhtä ihmistä käyttään chattia eilen ja olin sielä sitten pitkästä aikaa. Nykyään täällä enemmän, vuosi sitten enimmäkseen chatissa, heti huomasivat kun en ollu kertanikillä siellä.
just luin juorun että oot monen naisen mies..nyyh..! :((((((( Miehet pettää AINA!!!
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
just luin juorun että oot monen naisen mies..nyyh..! :((((((( Miehet pettää AINA!!!
vuoren kummitus se siellä jotain väliin heittelee ;) älä mene siihen ansaan ettet joudu sinne torniin neidoksi!!
- nylkkäri
käyn saunassa ja uimassa.
- nylkkäri
halukkaat koska en pysty valitsemaan vain yhtä.
Olen siin monen naisen mies,mtta naiseni saa olla myös monen miehen nainen.- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
sulla siis monta naista nyt...;))
kaks tätiä jotka ei kuole kun tietävät,
että suvun hulttio tulee perimään heidän säästönsä. nylkkäri kirjoitti:
kaks tätiä jotka ei kuole kun tietävät,
että suvun hulttio tulee perimään heidän säästönsä.noh...Mut aatteles tääl sulle monta hyvää vaimoa...kuules on vara valita kenen kans turvaseksiä harrastat...Juuh....;)))
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
noh...Mut aatteles tääl sulle monta hyvää vaimoa...kuules on vara valita kenen kans turvaseksiä harrastat...Juuh....;)))
ei turvaseksi onnistu koska ei valmiteta niin pitkiä kumeja jotka riittäisi minun kalustooni.
nylkkäri kirjoitti:
ei turvaseksi onnistu koska ei valmiteta niin pitkiä kumeja jotka riittäisi minun kalustooni.
johan juuh...Hei muuten niin onki...Näkyy nääs tänne saakka...heh...Juuh nyt alkaa iltatarinat olla mulla...:)))
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573