Sellainen kysymys että kun mulla on koneella kauheat määrät kuvia ja kotisivut ym niin jos vaihtaa käyttöjärjestelmää niin säilyykö ne?
säilyykö kuvat kun vaihtaa käyttöjärj.
5
592
Vastaukset
- Windy City
jos et formatoi sitä asemaa jolla sulla on käytttöjärjestelmä. Eli jos sun käyttöjärjestelmä on vaikka C:\ asemalla ja kuvat D:\ asemalla niin kuvat säilyy kun vaihdat käyttöjärjestelmää jos asennat käyttiksen C:\ asemalle vanhan tilalle.
- jos
sitten taas sun kuvat on kivasti siellä söpössä "omat kuvat" kansiossa... niin sittenpäs ei säilykkään...
- as-keetti
tuossa joku kertoikin niin yleensä säilyvät.
Mutta kuluneen sanonnan mukaan mikään ei ole niin
varmaa kuin epävarma.
Eli ota kuvasi ehdottomasti talteen joko muistitikulle, toiselle kovalevylle tai polta ne
rompulle ennenkuin ryhdyt sellaiseen uhkayritykseen
kuin käyttiksen vaihto.- pelotella
>..sellaiseen uhkayritykseen kuin käyttiksen vaihto.
Tuo taltiointi on syytä aina tehdä ja se on helppoa ja niin on myös käyttiksen vaihto.
Sillä vaivalla millä winukasta ajelee pois spywarea ja muuta törkyä olisi asentanut jonkun oikean käyttiksen moneen kertaan.
Ja kaikki kuvat, elokuvat, tekstit, laskelmat, piirrokset jne. on vain dataa eikä liity käyttikseen mitenkään joten ne kyllä säilyy kun ei vaan aktiivisesti itse poista, esim formatoimalla sen osion missä ne sijaitsevat. - pelotellaan
pelotella kirjoitti:
>..sellaiseen uhkayritykseen kuin käyttiksen vaihto.
Tuo taltiointi on syytä aina tehdä ja se on helppoa ja niin on myös käyttiksen vaihto.
Sillä vaivalla millä winukasta ajelee pois spywarea ja muuta törkyä olisi asentanut jonkun oikean käyttiksen moneen kertaan.
Ja kaikki kuvat, elokuvat, tekstit, laskelmat, piirrokset jne. on vain dataa eikä liity käyttikseen mitenkään joten ne kyllä säilyy kun ei vaan aktiivisesti itse poista, esim formatoimalla sen osion missä ne sijaitsevat.Minulla ei ole Winukan kanssa koskaan mennyt niin paljon aikaa kun siihen meni että yritin erästä Mandrake-systeemiä rakennetaa edes jonkinnäköiseen toimintakuntoon.
Ei löytynyt ajureita, ei tuntenut laitteita ja lopuksi vielä sotki samassa koneessa olleen windowsinkin.
Nyt taitaa kyseinen linuxromppu olla jossain kalojen ruokana, heitin sillä leipää rannassa.
Rauha sen sielulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434889- 662829
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2851844Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611756Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151679Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531246Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951219- 701162
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127