Onko Espoossa muita nähtävyyksiä kuin Bodom-järven surmapaikka. Missä kohti se tarkalleen on? onko patsata laitettu?
Bodom-järven surman muistomerkki?
5
3349
Vastaukset
- bodomjarvi.com
tuolta
www.bodomjarvi.com - Oittaa
Oittaalla. Eikä murhapaikkoja ole tapana muistomerkillä muistaa. Puukotuspaikkoja varsinkaan. Ällöä.
- Laydee-J
Esimerkiksi Kyllikki Saaren suohauta on merkitty muistomerkillä. Tai kyltillä. Ja oli oittaallakin puinen risti, se vain on joka kerta potkittu/varastettu kun se on sinne laitettu.
- Rautatientorille
Laydee-J kirjoitti:
Esimerkiksi Kyllikki Saaren suohauta on merkitty muistomerkillä. Tai kyltillä. Ja oli oittaallakin puinen risti, se vain on joka kerta potkittu/varastettu kun se on sinne laitettu.
Jos puukotuspaikat Helsingin Rautatientorilla pitäisi sitten olla jo monta, monta ristiä.
- Nokian takana
Tässä Espoon nähtävyyksiä:
-Espoon keskiaikainen kirkko (hautausmaalle haudattu mm. rallikuski Henri Toivonen)
-Tarvaspää, Akseli Gallen-Kallelan ateljee
-Hanasaaren pohjoismainen kulttuurikeskus
-Maisemat Länsiväylän silloilta Helsinkiin tullessa
-Fortumin ja Nokian tornit Keilaniemessä
-Tapiolan liikekeskus
-Mohammad al-Fayedin talo Lyökkiniemessä
-Saaristoveneen reitti kesällä: Suinonsalmen kulttuurimaisema, Rövarenin ja Gåsgrundetin saa-ret
-Haukilahden vesitorni ja venesatama ja Mellstenin uimaranta
-Suomenojan luontopolku
-Rulluddenin kotiseututalo
-Kauppakeskus IsoOmena Matinkylässä
-LänsiAuto Areena
-Otaniemen teekkarikylä (mm. Alvar Aaltoa)
-Vermon ravirata
-Pitkäjärven uimaranta Lähderannassa
-Aurora Karamzinin puisto Träskändan kartanolla
-Albergan kartano Leppävaarassa (kuulemma kummittelee)
-Kauppakeskus Sello Leppävaarassa
-Villa Elfvikin luontotalo Laajalahdella
-Nuuksion tienoon järvet ja metsät: Sorlammin luontopolku, Luukin luontopolku, Kaitalampi, Myl-lylampi, Nuuksion Pitkäjärvi, Bodomjärvi
-Kaisankoti Bodomjärven pohjoispuolella (Uuno Turhapuro-This is my life –leffan kuvauspaikka)
Joskus tulevaisuudessa kun saaret avataan ja liikenne järjestyy: Miessaari ja Kytö
Kaipaamiasi muistomerkkejä:
-Soukanniemellä keisari Aleksanteri III: n laivastovierailun muistoteksti (kiveen hakattuna)
-Leppävaaran Muistokujalla saksalaisen 1918 kaatuneen saksalaissotilaan hautakivi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803