KEPU:n uusi vaalivaltti "Pikku G" kuuluu helluntailaisiin. Se on yksi näitä hihhulilahkoja.
Aika mieletön yhdistelmä hihhulia yhdessä persoonassa: helluntailainen ja KEPUlainen.
Linja sopii hyvin yhteen Esko Ahon ja Matti Vanhasen uusnatsistiseen linjaan, jossa mm. huonosti toimeentuleville ja köyhille huonokuntoisille ihmisille aiotaan määrätä korotetut maksut sairauden hoidosta.
Hyvin menee Tatu Vanhasen oppien mukaan.
Pikku G on helluntailainen!
12
781
Vastaukset
- Wiljami
...tyhmien musiikkia, kun se on peräisin mustien köyhien piireistä? Mitä sanoo Tatu?
Wiljami- Vanhasesta
Ja nyt tämä Tatu Vanhasen tutkijakollega Richard Lynn on julkaissut uuden tutkimuksen miesten älyllisestä ylemmyydestä naisiin verrattuna.Jotenkin tämäkin tutkimustulos on linjassa kepun perinteisten perhearvojen kanssa,jossa naisen paikka on kotona hellan ääressä.
- ???????????
Vanhasen löytö pikku G-n Helluntailaisuus.
- Wiljami
...Pikku G teeskennelläkin. Se on niin tyypillistä kepulaisille. Kepuhan pettää aina - onhan se Väyrynenkin väittänyt Jumalan kertoneen hänelle, että hänestä tulee Tasavallan Presidentti. Kumpikohan petti - Jumala Paavon vai Paavo suomalaiset? Veikkaan jälkimmäistä.
Wiljami - Lutheriin
Wiljami kirjoitti:
...Pikku G teeskennelläkin. Se on niin tyypillistä kepulaisille. Kepuhan pettää aina - onhan se Väyrynenkin väittänyt Jumalan kertoneen hänelle, että hänestä tulee Tasavallan Presidentti. Kumpikohan petti - Jumala Paavon vai Paavo suomalaiset? Veikkaan jälkimmäistä.
Wiljami"tässä seison enkä muuta voi, Jumala minua auttakoon".
- fani.
Pikku G on helluntailainen. Ei hän sitä koskaan ole mitenkään peitellyt ja on siitä julkisuudessakin ollut juttua. Ei Pikku G tosin koskaan ole sitä erityisesti mainostanutkaan.
- nimittäin
Wiljami kirjoitti:
WiljamiLipposen Paavo petti suomalaiset elintarvikevirastolupauksillaan. Mutta kansa pullautti Paavon pois pääministerin paikalta.
- Uusinen
Lutheriin kirjoitti:
"tässä seison enkä muuta voi, Jumala minua auttakoon".
Toteamalla Väyrysen pääministeriydestä, ettei hän (Koivisto) mikään Hindenburg (joka nimitti Hitlerin valtakunnankansleriksi) ole.
- Otsikossa hymiö
Uusinen kirjoitti:
Toteamalla Väyrysen pääministeriydestä, ettei hän (Koivisto) mikään Hindenburg (joka nimitti Hitlerin valtakunnankansleriksi) ole.
(Khihihi)...
- Wikipedia
Tässä helluntailaisuudesta kertovasta linkistä löytyy myös varmistus PikkuG:n helluntailaisuudesta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Helluntailaisuus- Jorrrrma
eli Nisse.
- käydä
Olis voinut ruveta vaikka demariksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556526Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394281- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151139- 241074
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969