Kuka allekirjoittaa? Suomi 24 50 enkka vastauksiin?? yritetään saada tämän keskustelunpalstan uusi enkka..ei muuta kun vastaatte..idea tuli perheeltäni.
tehdäänkö suomen enkka yhdeesä
32
1459
Vastaukset
- Kakku
Siis miten enkka? Ai että joka avaus pallukkaan? Vai miten?
- tyhmyyteni
en tiedä mikä on pallukka? . t.pullukka
Tarkoitin vain että jos tosi usea vaan vastaa tähän esim. joo..niin tehtäis 50 vastausennätys.
En tosin tiedä minä on aikaisemmin ollut, mutta ehkä seriffi tietää??!! - Kakku
tyhmyyteni kirjoitti:
Tarkoitin vain että jos tosi usea vaan vastaa tähän esim. joo..niin tehtäis 50 vastausennätys.
En tosin tiedä minä on aikaisemmin ollut, mutta ehkä seriffi tietää??!!on se punainen pilkku, joka ilmestyy avauksen eteen 200:n vastauksen jälkeen. Sen jälkeen kyseiseen avaukseen ei voi enää vastauksia laittaa. Sellainen pallukka on tälläkin sivulla avauksen "sitten kotiläksyjä kaikille" edessä.
- puskis
tyhmyyteni kirjoitti:
En tosin tiedä minä on aikaisemmin ollut, mutta ehkä seriffi tietää??!!Kahdestasadasta poikki joka aihe,etkö tiennyt sitä?
- Que sera
Tästä vaan alkuun ja toivotaan lisää kirjoittajia!
Mukavaa jatkoa kaikille! - Skeptikko
Vaan ei taida oikein kantaa.
Siinä pitäisi olla jokin juttu.
Ja aitoa omistautumista.- puskis
Älytöntä yrittää muutenkin "enkkaa" tai aloittaa aihetta vain ennätyksen vuoksi jollei muuten ole mitään sanomista!
- lannenhunttari
tulla s--e melkein ainakin....
- Marion.T
loppui - ei mahdu enenpää vastauksia vaikka mitä tekis :)))
Punainen pallukka hallitsee meitä, ei auta murinat - ei.... - Risuparta
Marion.T kirjoitti:
loppui - ei mahdu enenpää vastauksia vaikka mitä tekis :)))
Punainen pallukka hallitsee meitä, ei auta murinat - ei....Huomenta toinen eläke päivä.Osallistun talkoisiin osaltani .
- Marion.T
Risuparta kirjoitti:
Huomenta toinen eläke päivä.Osallistun talkoisiin osaltani .
Hieno asia :))
Siitä vain talkoisiin, katsotaan mitä tapahtuu:)) - Jermu
Sekin juttu taisi lipsahtaa silleen vahinkossa tänne palstalle ja se ikäänkuin lähti lumipallon tavoin vierimään...Ihan niinkuin kunnon tappelus tapaa tehdä. Sinänsä ihan hauska tapahtuma, että WC-ankalle löytyi niin paljon lukijoita...
- iinestupu
Jermu kirjoitti:
Sekin juttu taisi lipsahtaa silleen vahinkossa tänne palstalle ja se ikäänkuin lähti lumipallon tavoin vierimään...Ihan niinkuin kunnon tappelus tapaa tehdä. Sinänsä ihan hauska tapahtuma, että WC-ankalle löytyi niin paljon lukijoita...
kaikkihan Wc:ssä Ankkaa lueskelevat.
Ohjeet: Siinävaiheessa kun on 199 vastausta kasassa, KAIKKI kynnellekykenevät avaavat suurinpiirtein samaan aikaan vastaa ikkunan ja pitävät sitä auki n. 10 minuuttia, jotta Matti Myöhäisetkin ehtivät ennätystehtailuun mukaan. Sitten jollain sovitulla kellolyömällä kaikki lähettävät vastauksensa menemään. Järjestelmä sallii ainakin toistaiseksi kaikkien avoinnaolevien viestien lähetyksen, vaikka 200 vastausta olisikin jo täynnä. Katsokaa vaikka näitä pallukkaketjuja historista, jossakin on tästä syystä ollut jopa 205 vastausta.
- Marion.T
Mielenkiintoista, en ymmärrä tämän koneen päälle kovinkaan paljoa, kunhan osaan käyttää wordia, tekstinkäsittelyä, kuvankäsittelyä, sähköpostia ja tietenkin näitä palstoja, niin juuri muuta en sitten osakaan...
Jos kone tilttaa olen hukassa ja huudan apua pojaltani, joka huokaillen tulee laittamaan koneen taas käyttökuntoon...
Voisihan sitä enkkaa kokeilla :))) Marion.T kirjoitti:
Mielenkiintoista, en ymmärrä tämän koneen päälle kovinkaan paljoa, kunhan osaan käyttää wordia, tekstinkäsittelyä, kuvankäsittelyä, sähköpostia ja tietenkin näitä palstoja, niin juuri muuta en sitten osakaan...
Jos kone tilttaa olen hukassa ja huudan apua pojaltani, joka huokaillen tulee laittamaan koneen taas käyttökuntoon...
Voisihan sitä enkkaa kokeilla :)))Organisointi on ongelma ja vetäisisikö kuitenkin lopulta joku välistä ennenaikojaan. Kuten tuossa on jo muutkin todenneet, ennätystehtailu ilman kunnon aihetta on vähän kyseenalaista.
- Ansku
ennätyksiin on lukijamäärä, en tiedä tämänhetken lukijaennätystä, joskus muutama vuosi sitten ylsi lukijamäärät yli kymppitonnin, silloin oli vauhdissa wavehunter simanaisen kanssa.
- puskis
Eihän siitä näe onko vain samat henkilöt käyneet tarkastamassa vastauksiaan parisataa kertaa!
- Ansku
puskis kirjoitti:
Eihän siitä näe onko vain samat henkilöt käyneet tarkastamassa vastauksiaan parisataa kertaa!
mielenkiintoisella jutulla on aina paljon lukijoita, vilkaise vaan historiasta.
- norMix evk
...saa yhden "lukukerran" lisää. Ahkerasti takomalla pääset ties kuinka korkealle :))
- Ansku
norMix evk kirjoitti:
...saa yhden "lukukerran" lisää. Ahkerasti takomalla pääset ties kuinka korkealle :))
tavoittele taivaita. Funktionäppäimet saa olla rauhassa. :-))
- Taatto
Jossain ajassa. Yrittäkää puoleen tuntiin. Itse pidän ideaani typeränä.
- en ole lukenut
tai sitten edes kuullut Turussakaan.Teidän perheellä on tosi mahtavia ideoita.
- Talisker
yritetään nyt sitten.....vaika en mä ihan tarkkaan tiedäkään..mitä?
- osaan ottaa osaa
Onkos nyt menossa kolmiloikka vai korkeushyppy?
- PäiviPerho
..niin siinä olen aika haka. Myös moukarinheitto kuuluu vahvoihin lajeihini.
- Talisker
PäiviPerho kirjoitti:
..niin siinä olen aika haka. Myös moukarinheitto kuuluu vahvoihin lajeihini.
ottaa osaa nykyaikaiseen kolmiotteluun.
Niin että mikä se on?
Kaksi kuulaa ja keihäs,tietenkin. - Pirre*
.....:))
- PäiviPerho
Talisker kirjoitti:
ottaa osaa nykyaikaiseen kolmiotteluun.
Niin että mikä se on?
Kaksi kuulaa ja keihäs,tietenkin.Tässäkin lajissa moni kohtaa viimeisen oljenkortensa......puhuvat
- j-virta
Minun osuus.
- puskis
Muutamissa aihiessa jo yli 4.000 vastausta
- huutelen täysillä
Meille muutamille TÄYSIN rehellisille! :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077