Kissahissi

Kymmenen Uutisten älynväläys: Loppukevennyksessä kuopiolainen eläkeläinen(?) esitteli kissahissiään, koria narun varassa, jolla kissa lasketaan alas parvekkeelta 'lähimetsään kävelylle' itsekseen! Mielestäni osoittaa arvostelukyvyn puutetta uutistoimitukselta...

Varsinainen kevennys oli kyllä jo keskellä lähetystä, kun Tarja Halonen 'päätteli' tsunamillakin olleen jotain tekemistä ilmastomuutoksen kanssa;);) Mikäs se muu kuin kasvihuoneilmiö niitä mannerlaattoja liikuttelisi...

8

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevennyksen

      Oli kauheata eläinrääkkäystä, joo. Parvekkeelta ei ollut juuri kolmea metriä enempää maanpintaan. Ja kissat saavat kulkea Suomessa vapaina.

      • Kissanpiiskaaja

        Koirien irti pitäminen on kielletty. Järjestyslain mukaan samaa koskee kissoja. Muuta kerta kaikkiaan ihmettelisin, sillä koiramme ei kuseskele lasten hiekkalaatikoihin eikä teurasta pikkulintuja kuten söpöt kattinne.

        Olisi loppukevennys saanut vauhtia, kun kisuli olisi puskassa kävellyt asentamaani kattiloukkuun.


      • Kurre_Orava
        Kissanpiiskaaja kirjoitti:

        Koirien irti pitäminen on kielletty. Järjestyslain mukaan samaa koskee kissoja. Muuta kerta kaikkiaan ihmettelisin, sillä koiramme ei kuseskele lasten hiekkalaatikoihin eikä teurasta pikkulintuja kuten söpöt kattinne.

        Olisi loppukevennys saanut vauhtia, kun kisuli olisi puskassa kävellyt asentamaani kattiloukkuun.

        Mites jos jättäisit ne kissat rauhaan?

        Jos tuntuu, että kissat kusee lasten hiekkalaatikkon, niin osta omakotitalo. Siinä on ihan oma hiekkalaatikko.


      • Sika,rikas
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Mites jos jättäisit ne kissat rauhaan?

        Jos tuntuu, että kissat kusee lasten hiekkalaatikkon, niin osta omakotitalo. Siinä on ihan oma hiekkalaatikko.

        Onko kissasi niin viisas, että kusee vain köyhien vuokratalojen hiekkalaatikoihin?


      • Yksilö
        Kissanpiiskaaja kirjoitti:

        Koirien irti pitäminen on kielletty. Järjestyslain mukaan samaa koskee kissoja. Muuta kerta kaikkiaan ihmettelisin, sillä koiramme ei kuseskele lasten hiekkalaatikoihin eikä teurasta pikkulintuja kuten söpöt kattinne.

        Olisi loppukevennys saanut vauhtia, kun kisuli olisi puskassa kävellyt asentamaani kattiloukkuun.

        olla. Koirat paskovat oman talon pihaani pikkulasten ulottuville ja Kenenkään koira ei sitä tee, kumma juttu. Kissan loulun voit laittaa pihallesi mainitse vielä mielellä ja leuhku saaliista kaverilesi,rangaistus on varma, oli laki mikä tahansa, vanhaa perua.Se ei helpota, muuta, kuin unohtamaan, muut muistot, kun katoavat.

        itse en tappanut naapurin koiraa, joka paskasi lasten eteen pihalle, ai niin hyvät koiran omistjat eivät anna tehdä näin, tunnen muutaman, muia en ole huomannut.


      • hmm
        Yksilö kirjoitti:

        olla. Koirat paskovat oman talon pihaani pikkulasten ulottuville ja Kenenkään koira ei sitä tee, kumma juttu. Kissan loulun voit laittaa pihallesi mainitse vielä mielellä ja leuhku saaliista kaverilesi,rangaistus on varma, oli laki mikä tahansa, vanhaa perua.Se ei helpota, muuta, kuin unohtamaan, muut muistot, kun katoavat.

        itse en tappanut naapurin koiraa, joka paskasi lasten eteen pihalle, ai niin hyvät koiran omistjat eivät anna tehdä näin, tunnen muutaman, muia en ole huomannut.

        hmm??


    • puuttuja

      Arvostelukyvyn puutetta on se, että sinä puutut tällaisella keskustelupalstalla tuollaiseen asiaan. Eiköhän kannattaisi hankkia ihan oma elämä.
      Olen lukenut mielipiteitäsi tällä palstalla ja vaikken olekaan kanssasi asioista samaa mieltä, olen huomannut kirjoitustesi asiallisuuden, mutta nyt meni kyllä yli.
      Keskity oleelliseen. Muussa tapauksessa tekstisi painoarvo hiipuu olemattomaan.

      PS. Nyt kai eläinterroristien on syytä lähteä suttailemaan MTV3:n autoja ja uhkailemaan uutistoimittajia.

      • Kiitos vastauksestasi, mutta miten mielestäsi tämä aihe oli liian vähäpätöinen keskustelupalstalle, kun se oli juuri esitetty pääuutisissakin?

        Uhrasin aloituksen vähän pienemmälle asialle, mutta onhan se kissan vapaaksi päästäminen kaupungissa kiellettyä ilman valvontaa. Omasta mielestänikin irrallisista kissoista on kaupungissa haittaa, kuten terveysriskit esim. lasten leikkipaikoilla, lintujen häirintä sekä ennen kaikkea se, että eläintenvihaajat pääsevät täyttämään paikallislehtien mielipidepalstoja aiheella. Myös kissat itse ovat vaarassa joutua liikenteen tai mainittujen eläintenvihaajien uhriksi.

        Vaikka kyseessä ei olekaan rikoksista suurin, ei sitä kannattaisi tv:ssä mainostaa. Jotkut kun ottavat kaiken uutisissa kerrotun niin tosissaan, vaikka nyt juuri kympin uutisissa on monestikin asiasisältö vähän sitä ja tätä...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe