Kissahissi

Kymmenen Uutisten älynväläys: Loppukevennyksessä kuopiolainen eläkeläinen(?) esitteli kissahissiään, koria narun varassa, jolla kissa lasketaan alas parvekkeelta 'lähimetsään kävelylle' itsekseen! Mielestäni osoittaa arvostelukyvyn puutetta uutistoimitukselta...

Varsinainen kevennys oli kyllä jo keskellä lähetystä, kun Tarja Halonen 'päätteli' tsunamillakin olleen jotain tekemistä ilmastomuutoksen kanssa;);) Mikäs se muu kuin kasvihuoneilmiö niitä mannerlaattoja liikuttelisi...

8

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevennyksen

      Oli kauheata eläinrääkkäystä, joo. Parvekkeelta ei ollut juuri kolmea metriä enempää maanpintaan. Ja kissat saavat kulkea Suomessa vapaina.

      • Kissanpiiskaaja

        Koirien irti pitäminen on kielletty. Järjestyslain mukaan samaa koskee kissoja. Muuta kerta kaikkiaan ihmettelisin, sillä koiramme ei kuseskele lasten hiekkalaatikoihin eikä teurasta pikkulintuja kuten söpöt kattinne.

        Olisi loppukevennys saanut vauhtia, kun kisuli olisi puskassa kävellyt asentamaani kattiloukkuun.


      • Kurre_Orava
        Kissanpiiskaaja kirjoitti:

        Koirien irti pitäminen on kielletty. Järjestyslain mukaan samaa koskee kissoja. Muuta kerta kaikkiaan ihmettelisin, sillä koiramme ei kuseskele lasten hiekkalaatikoihin eikä teurasta pikkulintuja kuten söpöt kattinne.

        Olisi loppukevennys saanut vauhtia, kun kisuli olisi puskassa kävellyt asentamaani kattiloukkuun.

        Mites jos jättäisit ne kissat rauhaan?

        Jos tuntuu, että kissat kusee lasten hiekkalaatikkon, niin osta omakotitalo. Siinä on ihan oma hiekkalaatikko.


      • Sika,rikas
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Mites jos jättäisit ne kissat rauhaan?

        Jos tuntuu, että kissat kusee lasten hiekkalaatikkon, niin osta omakotitalo. Siinä on ihan oma hiekkalaatikko.

        Onko kissasi niin viisas, että kusee vain köyhien vuokratalojen hiekkalaatikoihin?


      • Yksilö
        Kissanpiiskaaja kirjoitti:

        Koirien irti pitäminen on kielletty. Järjestyslain mukaan samaa koskee kissoja. Muuta kerta kaikkiaan ihmettelisin, sillä koiramme ei kuseskele lasten hiekkalaatikoihin eikä teurasta pikkulintuja kuten söpöt kattinne.

        Olisi loppukevennys saanut vauhtia, kun kisuli olisi puskassa kävellyt asentamaani kattiloukkuun.

        olla. Koirat paskovat oman talon pihaani pikkulasten ulottuville ja Kenenkään koira ei sitä tee, kumma juttu. Kissan loulun voit laittaa pihallesi mainitse vielä mielellä ja leuhku saaliista kaverilesi,rangaistus on varma, oli laki mikä tahansa, vanhaa perua.Se ei helpota, muuta, kuin unohtamaan, muut muistot, kun katoavat.

        itse en tappanut naapurin koiraa, joka paskasi lasten eteen pihalle, ai niin hyvät koiran omistjat eivät anna tehdä näin, tunnen muutaman, muia en ole huomannut.


      • hmm
        Yksilö kirjoitti:

        olla. Koirat paskovat oman talon pihaani pikkulasten ulottuville ja Kenenkään koira ei sitä tee, kumma juttu. Kissan loulun voit laittaa pihallesi mainitse vielä mielellä ja leuhku saaliista kaverilesi,rangaistus on varma, oli laki mikä tahansa, vanhaa perua.Se ei helpota, muuta, kuin unohtamaan, muut muistot, kun katoavat.

        itse en tappanut naapurin koiraa, joka paskasi lasten eteen pihalle, ai niin hyvät koiran omistjat eivät anna tehdä näin, tunnen muutaman, muia en ole huomannut.

        hmm??


    • puuttuja

      Arvostelukyvyn puutetta on se, että sinä puutut tällaisella keskustelupalstalla tuollaiseen asiaan. Eiköhän kannattaisi hankkia ihan oma elämä.
      Olen lukenut mielipiteitäsi tällä palstalla ja vaikken olekaan kanssasi asioista samaa mieltä, olen huomannut kirjoitustesi asiallisuuden, mutta nyt meni kyllä yli.
      Keskity oleelliseen. Muussa tapauksessa tekstisi painoarvo hiipuu olemattomaan.

      PS. Nyt kai eläinterroristien on syytä lähteä suttailemaan MTV3:n autoja ja uhkailemaan uutistoimittajia.

      • Kiitos vastauksestasi, mutta miten mielestäsi tämä aihe oli liian vähäpätöinen keskustelupalstalle, kun se oli juuri esitetty pääuutisissakin?

        Uhrasin aloituksen vähän pienemmälle asialle, mutta onhan se kissan vapaaksi päästäminen kaupungissa kiellettyä ilman valvontaa. Omasta mielestänikin irrallisista kissoista on kaupungissa haittaa, kuten terveysriskit esim. lasten leikkipaikoilla, lintujen häirintä sekä ennen kaikkea se, että eläintenvihaajat pääsevät täyttämään paikallislehtien mielipidepalstoja aiheella. Myös kissat itse ovat vaarassa joutua liikenteen tai mainittujen eläintenvihaajien uhriksi.

        Vaikka kyseessä ei olekaan rikoksista suurin, ei sitä kannattaisi tv:ssä mainostaa. Jotkut kun ottavat kaiken uutisissa kerrotun niin tosissaan, vaikka nyt juuri kympin uutisissa on monestikin asiasisältö vähän sitä ja tätä...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe