Omaan monessakin mielessä täyden kympin kalun.
Pituutta on 10,5 cm ja ympärysmittakin on 10 cm eli melko paksu.
Mutta koskapa naiset ovat kiinnostuneita suuseksistä ja saavat multippeli orgasmeja kun vähän nuolasee niin itseäni kummeksuttaa pari seikkaa.
Olenko keskiverto Verttiä kielelliseti lahjakkaanpi kun naiset aina pitävät ja pyytävät nuolemaan.
Entäpä seuraava teoria:
Posliini pimppiset naiset pitävät eritoten nuolemisesta ja sellasesta.
Karvapehkojen (ruokkoamattoman) omaavat eivät halua suuseksiä itselleen eikä pidä niin nuolemisesta.
Kai naiset sen tietää että mies ei pidä tiellä olevista pillunkarvoista nuoluhommissa koska niitä saa sitten räkiä päivittäin pois suusta.
Itse en karvoja ajele pois, imeköön terskaa niin ei karvat tuu suuhun.
Kertokaahan kokemuksista asian tiimoilta.
Jos nättejä hyvärunkoisia naisia kiinnostaa kunnon multiorgasmit niin allekirjoittanut voi antaa näytteen!
Kymppi
Täyden kympin kalu
14
4867
Vastaukset
- Rane
Hei,
oon miettiny tota ihan samaa että naiset jolla karvoja ei varmaa ees oota käsittelyä. En mä ainakaan jaksa käsitellä kans mitää karvapehkoja.
Mutta voisitko antaa pari yleisvinkkiä vaikka miten se nuoleminen tapahtuu HYVIN? Kun kerta naisetkin ovat sua revansseihin pyytäneet... Olisin kiitollinen.- jormanen
Saattaa olla että sellaiset naiset joilla on iso karvapehko eivät muutenkaan huolehdi sen karvapehkon pesemisestä niin usein. Kun he tietävät että pehkoa ei ole pesty vähään aikaan niin eivät halua myöskään miestä sinne haistelemaaan / maistelemaan lähietäisyydelle.
- Täyskybä
Tunnettu tosiseikka on että yksi suurimpia kielimuureja miesten ja naisten välisessä kommunikoinnissa on hoitamaton karvapehko, aivan siis kirjaimellisesti.
Nainen, luotuaan tälläisen luotaantyöntävän muurin karvapehkon muodossa joko laiskuuttaan tai ymmärtättömuuttaan, ei tule varmaankaan kovin hyvää ja useasti toistuvaa kielikylpyä saamaan.
taitavana kielenkäyttäjänä antaisin toki mielelläni kanssaveljille neuvoja ko. kielikylvetyksestä mutta pelkäämpä että pedagookiset valmiuteni ovat ainakin virallisesti tarkasteltuna riittämättömät jotta voisin altistaa itseäni mahdollisen virkavallan silmällälläpidon alaiseksi po. asiassa.
Näin alkajaisvinkiksi kokeilkaa eri kohtia, nopeutta, painetta, kosteutta jne vaihdellen ja seuratkaa tarkasti naisen lantion liikkeitä ja äänireaktioita. Näistä palautteista oppii nopeasti huomaamaan mikä vie naisen taivaisiin ja mikä ei toimi ollenkaan. Toki pientä vaihtelua esiintyy eri naaraiden kesken mutta perusopin saatuaan perusasiat omaava kyllä hoitelee vosun kun vosun tyylikkäästi ja uusintaa varmaan pyydetään.
Tyydytetty nainen tekee myös kaikkensa oman orgasmisi eteen.
Muistakaa siis 4 p sääntö eli PPPP
Pillu Parhaimmillaan Posliini ja Puhdas
PS Monet oppaat hehkuttaa vaan klitoriksen käsittelystä nuolemisessa mutta asia ei ole näin yksinkertainen.
PS Toivon naisilta kommentteja ja vahvistusta asialle.
Ymmärtänette että kommenttinne koituvat omaksi parhaaksenne. (suurinhan osa naisista on kykenemättömiä saamaan emätinorgasmia helposti)
Täyskybä
- mahdat
tarkoittaa kysymykselläsi "Olenko keskiverto Verttiä kielelliseti lahjakkaanpi.." ? Et siis ainakaan ulosantisi puolesta.
- Täyskybä
Kiitos sinulle arvokkaasta panoksestasi tähän keskusteluun. Mielipidettäsi oli mukava lukea ja sen tuomaa asiatietoutta pohdiskellaan varmankin sankoin joukoin täällä lukijoiden keskuudessa.
Olet eturivin keskustelijoita ja toimit kai uskoaksesi varsin rakentavassa hengessä tuomalla syvälleluotaavia analyysejäsi julkisesti kirjallisine taidonnäytteinesi esille.
Ulosantiasi on tosin hiukan vaikea analysoida parista sanasta joiden tuottamiseen varmaan käytit kosolti aikaa ja vaivannäköä itseäsi pyyteettömästi säästelemättä.
Ehkäpä tämä kannustus saa sinut varsin nokkeliin vuodatuksiin varsinkin keskustelun aiheesta.
Terveisin Täyskybä - nyt
Täyskybä kirjoitti:
Kiitos sinulle arvokkaasta panoksestasi tähän keskusteluun. Mielipidettäsi oli mukava lukea ja sen tuomaa asiatietoutta pohdiskellaan varmankin sankoin joukoin täällä lukijoiden keskuudessa.
Olet eturivin keskustelijoita ja toimit kai uskoaksesi varsin rakentavassa hengessä tuomalla syvälleluotaavia analyysejäsi julkisesti kirjallisine taidonnäytteinesi esille.
Ulosantiasi on tosin hiukan vaikea analysoida parista sanasta joiden tuottamiseen varmaan käytit kosolti aikaa ja vaivannäköä itseäsi pyyteettömästi säästelemättä.
Ehkäpä tämä kannustus saa sinut varsin nokkeliin vuodatuksiin varsinkin keskustelun aiheesta.
Terveisin Täyskybäkyllä sait minut sanattomaksi..olet varmaan alfa-uros?
- nyt
nyt kirjoitti:
kyllä sait minut sanattomaksi..olet varmaan alfa-uros?
anteeksi, alfa-uros, kun taaskin käytän vain muutamaa sanaa etkä pääse syvemmälle ajatuksiini. Toivottavasti sinua ei käytökseni vituta kamalasti. Mutta, suo anteeksi, en osaa ilmaista itseäni yhtä elävästi ja avoimesti kuin sinä. Mutta tiedäthän suomalaisen urosmallin (tosin elänkokemuksiini pohjaten, väitän ettei em. koske pelkästään suomalaisia miehiä)..emme paljon puhu emmekä erityisesti antaudu kummempaan kanssakäymiseen muuta kuin nakkarilla. Mutta, siellä en uskalla, on fyysisesti paljon helpompaa vittuilla täällä netissä :) Ja sinä vaikutat juuri sopivalta uhrilta :) Odotan katkeraa vastinettasi :)
- kun ei
Täyskybä kirjoitti:
Terveisin Täyskybämillään jaksa kaikkea muistaa...
"Kiitos sinulle arvokkaasta panoksestasi tähän keskusteluun"
Ole toki hyvä :) Ilo oli kokonaan minun puolellani :)
"Mielipidettäsi oli mukava lukea"
Et arvaakaan miten lämmittää lukea moista...:)
"ja sen tuomaa asiatietoutta pohdiskellaan varmankin sankoin joukoin täällä lukijoiden keskuudessa."
Heheh...no...älä nyt viitsi nuoleskella mua...nousee vielä hattuun..:) Mutta, kiitos nyt kuitenkin..:)
"Olet eturivin keskustelijoita"
No HEP! Nyt kuule...älä viitti...mä ihan punastun...:)))))
"toimit kai uskoaksesi varsin rakentavassa hengessä tuomalla syvälleluotaavia analyysejäsi julkisesti kirjallisine taidonnäytteinesi esille."
Taas sä liioittelet...en mä nyt niin kovasti yrittänyt syvältä luodata...ja tuo "analyysikin"...no, olihan se vähän amatöörimainen sinuun verrattuna, mutta hei, mä olen vielä matkalla sinne missä sä jo olet!:)))
"Ulosantiasi on tosin hiukan vaikea analysoida parista sanasta joiden tuottamiseen varmaan käytit kosolti aikaa ja vaivannäköä itseäsi pyyteettömästi säästelemättä."
Heh..kiitti taas...mut...mä en kyl kauheesti nähnyt vaivaa enkä edes aikaa...pyysin kaveria jeesaamaan kun en itse osannut yhtään mitään sanoa..*blush*...mut mä välitän nuo kehusanat kaverilleni..:)))
"Ehkäpä tämä kannustus saa sinut varsin nokkeliin vuodatuksiin varsinkin keskustelun aiheesta."
voi olla!:) Mikäs meillä on aiheena?:) - Täyskybä
kun ei kirjoitti:
millään jaksa kaikkea muistaa...
"Kiitos sinulle arvokkaasta panoksestasi tähän keskusteluun"
Ole toki hyvä :) Ilo oli kokonaan minun puolellani :)
"Mielipidettäsi oli mukava lukea"
Et arvaakaan miten lämmittää lukea moista...:)
"ja sen tuomaa asiatietoutta pohdiskellaan varmankin sankoin joukoin täällä lukijoiden keskuudessa."
Heheh...no...älä nyt viitsi nuoleskella mua...nousee vielä hattuun..:) Mutta, kiitos nyt kuitenkin..:)
"Olet eturivin keskustelijoita"
No HEP! Nyt kuule...älä viitti...mä ihan punastun...:)))))
"toimit kai uskoaksesi varsin rakentavassa hengessä tuomalla syvälleluotaavia analyysejäsi julkisesti kirjallisine taidonnäytteinesi esille."
Taas sä liioittelet...en mä nyt niin kovasti yrittänyt syvältä luodata...ja tuo "analyysikin"...no, olihan se vähän amatöörimainen sinuun verrattuna, mutta hei, mä olen vielä matkalla sinne missä sä jo olet!:)))
"Ulosantiasi on tosin hiukan vaikea analysoida parista sanasta joiden tuottamiseen varmaan käytit kosolti aikaa ja vaivannäköä itseäsi pyyteettömästi säästelemättä."
Heh..kiitti taas...mut...mä en kyl kauheesti nähnyt vaivaa enkä edes aikaa...pyysin kaveria jeesaamaan kun en itse osannut yhtään mitään sanoa..*blush*...mut mä välitän nuo kehusanat kaverilleni..:)))
"Ehkäpä tämä kannustus saa sinut varsin nokkeliin vuodatuksiin varsinkin keskustelun aiheesta."
voi olla!:) Mikäs meillä on aiheena?:)Hienoa. Taidat olla noita nk. aamuihmisiä koska alkaa juttu luistamaan.
Ja kiitos vaan kiitoksista. Silloin on kehuttava kun kehumista on. Turha kainous siis pois ja punastelulle stoppi. Punasteluun on useita eri hoitomuotoja mutta esim. hypnoosia en varauksetta suosittele. (Nils ja hypnoosi B. tapahtumista ei oikein vakuuta)
Olisi mukava kuulla mielipiteesi asiasta eli pimpukan nuolemisesta ja siitä häiritseekö häpykarvoitus (runsas, hoitamaton) oleellisesti toimenpidettä?
Toimenpide sanan kliinisestä soundista huolimatta en ole teknillistämässä ko. tapahtumaa puhtaasti suoritukseksi tässä jo niin kylmässä suorituspaineisessa yhteiskunnassamme.
Hyvät huomenet Täyskybä - hienonpaa
Täyskybä kirjoitti:
Hienoa. Taidat olla noita nk. aamuihmisiä koska alkaa juttu luistamaan.
Ja kiitos vaan kiitoksista. Silloin on kehuttava kun kehumista on. Turha kainous siis pois ja punastelulle stoppi. Punasteluun on useita eri hoitomuotoja mutta esim. hypnoosia en varauksetta suosittele. (Nils ja hypnoosi B. tapahtumista ei oikein vakuuta)
Olisi mukava kuulla mielipiteesi asiasta eli pimpukan nuolemisesta ja siitä häiritseekö häpykarvoitus (runsas, hoitamaton) oleellisesti toimenpidettä?
Toimenpide sanan kliinisestä soundista huolimatta en ole teknillistämässä ko. tapahtumaa puhtaasti suoritukseksi tässä jo niin kylmässä suorituspaineisessa yhteiskunnassamme.
Hyvät huomenet Täyskybätäällä ilmaista tunteistaan pillusta kun työmaalla?
Luinpa tässä kaikkien kirjoittamat viestit...Olen ollut viimeiset puoli vuotta täysin posliini, käyn kerran kuussa kauneushoitolassa vahauttamassa paikat...Tosin karvaisena halusin ihan yhtä paljon suuseksiä kuin nykyäänkin, joten mistä päättelette, että karvat tarkoittavat ettei halua suuseksiä?
Jos tapaat useinkin naisia, jotka saavat multippeliorgasmeja, niin olet valinnut naiset hyvin. Vaihtoehtona voi myös olla, että jokainen heistä tajuaa, että kanssasi kannattaa feikata kielen ensikosketuksesta lähtien.
Miehillä on kumma tapa olettaa, että naiset ovat posliineja, mutta itse saa pitää pehkonsa?
Sekin vielä...Olen posliini itseni takia, en miesten.- Rane
Saganna,
Pari tarkennusta että tämä minun ja samalla muiden miesten viesti menee perille:
Karvat on Ok, JOS ne eivät ole pehko vaan esim siisti lyhyt karvoitus toimii ihan hyvin, etenkin jos aluetta on rajattu kapeammaksi. Ja SYY siihen on vähän eri kun miehillä. Miehillä penis on vähän erin muotoinen ku naisten elin. Penis tulee ULOS kun taas pimpsan kanssa oltaessa sä todellakin olet koko ajan ne karvat suussa - se haittaa sekä miehen että naisen nautintoa antaa sitä suuseksiä. Tämän pitäisi nyt kyllä olla ihan itsestään selvyys..? Tottakai on kiva jos miehetkin trimmaavat siten että reitti on selvä ihan juureen asti mutta naisilla tilanne on silti ihan eri ja tässä ei ole kyse mistään sukupuolisesta aliarvoinnista vaan ihan käytännön asiasta: sukupuolielinten eroon liittyvistä asioista.
Mitä multiorgasmeihin tulee niin ymmärtääkseni aika harvat naiset kykenee niihin? Mutta kielihoidolla jos millä se lienee aika hyvin saavutettavissa.
Mutta siis kyllä munkin täytyy sanoa, että on kielihoidot jäänyt antamatta kun päästessään vain lähelle strategisia alueita on jo karvat suussa. Ei se oikein vaan toimi niin. Ja kielihoitoa mäkin silti tahtoisin antaa. - Rane
Rane kirjoitti:
Saganna,
Pari tarkennusta että tämä minun ja samalla muiden miesten viesti menee perille:
Karvat on Ok, JOS ne eivät ole pehko vaan esim siisti lyhyt karvoitus toimii ihan hyvin, etenkin jos aluetta on rajattu kapeammaksi. Ja SYY siihen on vähän eri kun miehillä. Miehillä penis on vähän erin muotoinen ku naisten elin. Penis tulee ULOS kun taas pimpsan kanssa oltaessa sä todellakin olet koko ajan ne karvat suussa - se haittaa sekä miehen että naisen nautintoa antaa sitä suuseksiä. Tämän pitäisi nyt kyllä olla ihan itsestään selvyys..? Tottakai on kiva jos miehetkin trimmaavat siten että reitti on selvä ihan juureen asti mutta naisilla tilanne on silti ihan eri ja tässä ei ole kyse mistään sukupuolisesta aliarvoinnista vaan ihan käytännön asiasta: sukupuolielinten eroon liittyvistä asioista.
Mitä multiorgasmeihin tulee niin ymmärtääkseni aika harvat naiset kykenee niihin? Mutta kielihoidolla jos millä se lienee aika hyvin saavutettavissa.
Mutta siis kyllä munkin täytyy sanoa, että on kielihoidot jäänyt antamatta kun päästessään vain lähelle strategisia alueita on jo karvat suussa. Ei se oikein vaan toimi niin. Ja kielihoitoa mäkin silti tahtoisin antaa.Ja vielä tuohon orgasmien feikkaamiseen:
Mitäs hemmetin järkeä naisen on feikata suuseksissä orgasmia? ETenkin jos on vakisuhde, sehän on ihan typerää touhua se sellainen, se on paljon pahempaa kuin sanoa suoraan asiat ja olla rehellinen ja koittaa rakentaa seksielämä sitten muuta kautta kasaan.
ottaa päähän tuollainen asia vaikka valitettava tosiasia onkin. - Rane
Voisitko sanoa kun nyt siinä näytät olevan =) että millainen susta sitten on hyvä suuseksi jota mies naiselle voi antaa.
monta ahnasta silmäparia lukisi sen varmasti ;)
peace&love
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471296Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391023Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48890Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170878Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73860Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36825- 54751
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali145730Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy193728Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716