onko teissä "muuta hyvää kuin rotu"?
hei rasistit!
9
894
Vastaukset
- monte66
voi päätellä että ei ole
- nyt et voi
Ymmärtää noilla "aivoillasi" mistään muusta kuin korkeintaan moposi rasvaamisesta jotain...ehkä et siitäkään kovin paljon.
- monte66
nyt et voi kirjoitti:
Ymmärtää noilla "aivoillasi" mistään muusta kuin korkeintaan moposi rasvaamisesta jotain...ehkä et siitäkään kovin paljon.
onko pikku arjalaisella mongoolilla hermot loppu ?
- Mä oon
esim. melkosen hyvä katutappelija ;D
- välky
Jes! Oikein katutappelija! Aivan v*un tärkeä taito täällä Suomen sosiaalitaivaassa! Miksi tapella, kun voi tehdä rakkautta senkin aikaa? Nus,nus...
- KURRE88
PERKELE! JONOON VAAN JA TÄÄLTÄ PESEE, MULLA ON PERSE KUIN SEITSEMÄN LEIVÄN UUNI JA SITÄ SAA HYYSÄRITKIN KÄÄNNELLÄ JA VÄÄNNELLÄ MITEN TAHTOVAT!
- Rasisti
On tietysti kaikki muut hyvät ominaisuudet rodun lisäksi.
- annavalo
Kertoisitko hieman tarkemmin noista erinomaisuutta loistavista ominaisuuksistasi?
- kateellinen
Kohtalaisen asiallinen keskustelun avaus.
Myös viestiketju on kerrankin asiallinen.
Lisää tällaista kehittävää keskustelua.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424380
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384119- 643766
- 1183703
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343567Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743403- 922970
- 542845
- 252666
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142374