onko teissä "muuta hyvää kuin rotu"?
Vastaukset 9
- monte66
voi päätellä että ei ole
- nyt et voi
Ymmärtää noilla "aivoillasi" mistään muusta kuin korkeintaan moposi rasvaamisesta jotain...ehkä et siitäkään kovin paljon.
- monte66
nyt et voi kirjoitti:
Ymmärtää noilla "aivoillasi" mistään muusta kuin korkeintaan moposi rasvaamisesta jotain...ehkä et siitäkään kovin paljon.
onko pikku arjalaisella mongoolilla hermot loppu ?
- Mä oon
esim. melkosen hyvä katutappelija ;D
- välky
Jes! Oikein katutappelija! Aivan v*un tärkeä taito täällä Suomen sosiaalitaivaassa! Miksi tapella, kun voi tehdä rakkautta senkin aikaa? Nus,nus...
- KURRE88
PERKELE! JONOON VAAN JA TÄÄLTÄ PESEE, MULLA ON PERSE KUIN SEITSEMÄN LEIVÄN UUNI JA SITÄ SAA HYYSÄRITKIN KÄÄNNELLÄ JA VÄÄNNELLÄ MITEN TAHTOVAT!
- Rasisti
On tietysti kaikki muut hyvät ominaisuudet rodun lisäksi.
- annavalo
Kertoisitko hieman tarkemmin noista erinomaisuutta loistavista ominaisuuksistasi?
- kateellinen
Kohtalaisen asiallinen keskustelun avaus.
Myös viestiketju on kerrankin asiallinen.
Lisää tällaista kehittävää keskustelua.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.331441- 74944
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42873P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓200823Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss313771- 52746
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40688- 94662
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan119573- 52556