Olen pettynyt ylläpitoon.
Miksette valvo seriffienne tekosia ??
Wai ettekö tiedä kaikesta
mielivallasta
mitä he tekevät ...
kauheuksia, suorastaan ...
voi äiti.
hyi helwata.
Suomi24 / YP...
3
434
Vastaukset
- tämä ole
mikään nettivapauden tyyssija. Vaikka viesteille on tietyt ohjeet, voidaan ne poistaa ilman mitään erityistä syytä. Tämä on täysin seriffien mielivallan ja sisäpiirin temmellyskenttä. Olisko vinkkiä jostain muusta foorumista?
- Ellenix
*mitä yp voi .. jos heillä ei ole tekijöitä tilalle... he antavat näiden typerien sefujen rellestää tähtineen,,, soWhat .. tylsää...
mutta onneksi ei ole tarwetta nousta sefujen takia Barrikaadeille enempää, kuin muutamalla sanalla, joka näppiksestä tiukasti tai laiskasti lähtee...
Tämä on vain BittiAikaista ,,, hyvin nopeaa,,,
minulle sinulle ja sefuille.
Heidän waltansa on lumetta.
ja typeryydessä he käyttävät lumettaan Wäärin.
- AinaElleN
mitään varsinaisia
muutoksia ei
ole tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062726
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262537En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va581206- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 107811
- 46803