Nyt olis hyvä kyllä tukkia maikkarin palautepostilaatikko!
Oli niin häpeällinen voitto Orjaksella.
palautetta maikkarille
17
1109
Vastaukset
- anne manninen
jo palautetta, toivottavasti kaikki muutkin niin tekevät.
- Urpo
Lähetetty on. Tuskin muuttaa mitään, mutta tietävätpähän kuinka idiootteja ovat.
- Nassutin
Joo lähetin tänään päivällä, että saatte paljon vihamiehiä ja muuta sellaista... Onko sulkemissyy oikeasti me keskustelijat VAI tietääkö joku oikean syyn sulkemiseen?
- sopupeliä
Itse pistin jo menemään! Kaikki mukaan!
- Nassutin
pistin vielä nimimerkiksi "vihainen"! Ja menen nyt lähettämään valituksen sekä "sopupelistä", että paikkojen sulkemisesta! Maikkari oli koko ajan orjaksen puolella. Etumatkaa ei ollut alussa nuortilla juuri lainkaan.
- mika
turhaan te katkerat murehditte nuortin tappiota! tehän itse mokasitte, jotka ninaa kapuksi äänestitte! ai ai ai kyllä nyt olisi ollut mikko ja petteri tarpeen.. ja nina olisi voinut seikkailla kotisohvallaan löhöilemässä tv:n ääressä katselemassa nuortti-orjas taistoa! olisiko silloin nuortin mahdollisuudet olleet paremmat? miettikääs sitä!! ja täytyy sanoa että kyllä on surkea joukkue jos ei 35m:n etumatka
auta! eihän orjaskaan tarvinnut mitään etumatkoja, vaan otti reilulla marginaalilla voiton.. eikö se ole hyvän joukkueen merkki? ette voi väittää muuta! (kiitän tässä lopussa vielä nuortin kapteenia ninaa jokateki palveluksen meille orjaksen kannattajille pudottamalla vahvat miehet, joita he olisivat tarvinneet)- anne manninen
tajunnut pointtia, kyse on siitä että katsoja uskoo saavansa puolueettoman kisan jos sitä puolueettomana mainostetaan. Ihan sama kumpi olisi voittanut, kunhan se olisi tapahtunut rehdisti. Tämä kisa oli niin syvältä kuin voi olla.
- Nassutin
anne manninen kirjoitti:
tajunnut pointtia, kyse on siitä että katsoja uskoo saavansa puolueettoman kisan jos sitä puolueettomana mainostetaan. Ihan sama kumpi olisi voittanut, kunhan se olisi tapahtunut rehdisti. Tämä kisa oli niin syvältä kuin voi olla.
Palstojen sulkeminen.
- Jurpo
...korjaa toki jos olen väärässä mutta eikö eilen Orjas saapunut maaliin tunnin Nuortin perässä? Olisivat tänään lähteneet sen tunnin Nuortin perään niin olisi katsottu kuinka kova Orjas loppujen lopuksi on.
Koko Seikkailuhan muuttui tänään läpinäkyväksi touhuiluksi jonka päämääränä oli Orjaksen voitti hinnalla millä hyvänsä. - mika
Nassutin kirjoitti:
Palstojen sulkeminen.
niin no se palstojen sulkeminen oli kyllä niin v-mäinen temppu, että maikkari katuu ja katkerasti sitä!
- asfdk
Jurpo kirjoitti:
...korjaa toki jos olen väärässä mutta eikö eilen Orjas saapunut maaliin tunnin Nuortin perässä? Olisivat tänään lähteneet sen tunnin Nuortin perään niin olisi katsottu kuinka kova Orjas loppujen lopuksi on.
Koko Seikkailuhan muuttui tänään läpinäkyväksi touhuiluksi jonka päämääränä oli Orjaksen voitti hinnalla millä hyvänsä.no sen tunnin se nuortti totisesti olis tarvinnukkin.. eihän ne muuten ois pärjänny!!
- HelppoHeikki
Kertakaikkiaan äärettömän häpeällistä toimintaa!
Paljonko maksoitte Nuorttilaisille jotta pitävät suunsa kiinni seuraavat 3 vuotta sopupelistä jolla saadaan Orjaksesta (lue: Tompasta) voittaja SS2002!
Hävetkää!
HÄVETKÄÄ!
Viihde on viihdettä mutta moraali täytyy olla kuitenkin!
1. kilpailupäivän tehtävää ei kyetty suorittamaan loppuun, saavuttiin 'maaliin' tunti myöhässä -> 35m enemmän uitavaa!
Hei HALOO! Ei katsojat aivan tyhmiä ole!
Vastatkaa minulle henkilökohtaisesti oheiseen sähköpostiini, lähettämällä Suuri Seikkailu 2002 säännöstön sääntökohta, jossa käsitellään sanktioita, mikäli tehtävää ei saada suoritettua. Erityisesti haluaisin tietää millä kaavalla 1 tunti muutetaan 35metriksi.
Edellisenä vuonna mitään pyöristyksiä ei tehty vaan kisattiin realistisella erolla.
Summa Summaarum: Nuortti on voittanut.
Tämä ei jää tähän edes silloin kun Posio on lopullisesti vaiennut!!- Nassutin
tuo oli täydellinen palaute ;) Perusteltu hyvin. Ja huomaa, että olet tosissasi. Mun kaksi valitustani olivat lähinnä säälittävää rähinää, mutta toivottavasti tulee paljon palautetta ja tajuavat että kansakin ymmärtää jotain!
- HelppoHeikki
Nassutin kirjoitti:
tuo oli täydellinen palaute ;) Perusteltu hyvin. Ja huomaa, että olet tosissasi. Mun kaksi valitustani olivat lähinnä säälittävää rähinää, mutta toivottavasti tulee paljon palautetta ja tajuavat että kansakin ymmärtää jotain!
..saatte vaikka spammata sillä MTVn tukkoon
=) - Pertteli
HelppoHeikki kirjoitti:
..saatte vaikka spammata sillä MTVn tukkoon
=)
- Anonyymi00016
Olipa ala-arvoinen esitys omenapuiden leikkauksesta
kaks daamia hosuu saksiensa kanssa miten sattuu
ja niin,ettei kuvaaja pysynyt aina perässä 👎👎👎 - Anonyymi00017
Tyypillistä MTV tarjontaa, mistään ei tule oikein mitään selkoa. Mutta Teresa pääsi sanomaan, että oli ollut baletissa, siinäpä uutinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083