Ei Palvelumaksuja yms rahastusta

Pankin vaihto

Kertokaapa missä pankeissa ei ole palvelumaksuja yms rahastusta. Eli tili(ote),pankkikortti,nettipankki,Otto yms perusasiat ilman maksuja

14

1691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abc

      Ehkäpä lähiseudultasi löytyy edullinen Osuuspankki? Esim. Rantasalmella mainitsemasi asiat ovat tällä hetkellä maksuttomia. Toisaalta esim. Mikkelissä/Etelä-Karjalan Osuuspankeissa joutuu maksamaan pankkikortistakin. Muut tietänevät paremmin Handelsbankenista/paikallisosuuspankeista

    • Pankin vaihto

      Asun pk-seudulla. Onkohan tuosta mitään haittaa jos vaihtaa tilin noin kauas? Onko siinä pankissa fyysisesti asioitava mihin siirtää tilin?

      • abc

        Tätä en valitettavasti tiedä, ehkä muut keskustelua seuraavat osaavat kertoa? Itse asustan muualla, mutta sukua on Rsalmella. Kannattaa katsoa läpi Osuuspankin nettisivuilta löytyviä palvelumaksuluetteloja, jos vaikka lähempääkin löytyisi joku halpa konttori.. pitäisiköhän tehdä oma&päivitetty versio Kuluttaja-lehden palvelumaksutaulukosta ja lähetellä valmis versio asianomaisille? Valtion rahoilla se valmistuisi jokatapauksesssa, parhaassa tapauksessa jollain muulla kuin Kelan tuella;)

        Ja aihetta sivuten.. Voiko Handelsbankenilla maksaa laskuja automaatilla (viivakoodi on viitettä mukavampi hoideltava) vai onko netti ainoa vaihtoehto? Se on houkutellut miuta, mutta konttoreiden vähyys Itä-Suomesta katsottuna tökkii vähäsen.


      • abc kirjoitti:

        Tätä en valitettavasti tiedä, ehkä muut keskustelua seuraavat osaavat kertoa? Itse asustan muualla, mutta sukua on Rsalmella. Kannattaa katsoa läpi Osuuspankin nettisivuilta löytyviä palvelumaksuluetteloja, jos vaikka lähempääkin löytyisi joku halpa konttori.. pitäisiköhän tehdä oma&päivitetty versio Kuluttaja-lehden palvelumaksutaulukosta ja lähetellä valmis versio asianomaisille? Valtion rahoilla se valmistuisi jokatapauksesssa, parhaassa tapauksessa jollain muulla kuin Kelan tuella;)

        Ja aihetta sivuten.. Voiko Handelsbankenilla maksaa laskuja automaatilla (viivakoodi on viitettä mukavampi hoideltava) vai onko netti ainoa vaihtoehto? Se on houkutellut miuta, mutta konttoreiden vähyys Itä-Suomesta katsottuna tökkii vähäsen.

        Ei voi maksaa laskuja automaatilla.


    • Esim.

      Riippuu hieman paikkakunnasta, mutta usein ns. koivunlehtiosuuspankki, eli paikallisosuuspankki tai säästöpankki ainakin antaa peruspalvelut ilmaiseksi.

      Isot liikepankit ja OP:t tms. bonuskusetukset taitavat olla kalleimmat. Mutta kaipa nuokin on neuvottelukysymyksiä ja riippuvat siitä mitä palveluita sinulla on.

    • Tapiolassa

      ja ei mitään palvelu- tai kuukausimaksuja. Tosin myös jokunen vakuutus otettu samasta puljusta, sekä asuntolaina. Asiat hoituu netin kautta ja käteinen nostetaan solo-maateista.

      • Pankin vaihto

    • kyllästyin

      noihin maksuihin ja siirryin Handelsbankeniin.
      En voi kuin suositella.

      • Pankin vaihto

        tuo vaihto tapahtuu? Joutuuko olemaan kauan ilman pankkikorttia yms?


      • Pankin vaihto kirjoitti:

        tuo vaihto tapahtuu? Joutuuko olemaan kauan ilman pankkikorttia yms?

        Avaat uuteen pankkiin tilin, ilmoitat työnantajalle uuden tilinumeron, siinähän se on pankin vaihto?

        Tilaat uudesta pankista kortin, vanhahan toimii koko ajan. Ei ole kortittomana kokemusta, pitääkö uudelle tilille esmes tulla palkka ennen kortin myöntämistä.


      • sutjakasti
        Pankin vaihto kirjoitti:

        tuo vaihto tapahtuu? Joutuuko olemaan kauan ilman pankkikorttia yms?

        Menet uuteen pankkiin johon haluat avata tilin ja teette valtakirjan joka valtuuttaa uuden pankkisi lopettamaan tilisi entisessä pankissa ja samalla voit pyytää tekemään haluamiisi paikkoihin pankkisuhdemuutosilmoituksen. Voit pyytää, että entistä tiliä ei lopeteta ennen kuin saat uuden kortin tai what ever.


    • b.b

      Meillä OP Kultalinkki pankkiohjelma ilmaisena käytössä eli kotoa koneelta maksetaan laskut ja hoidetaan muutkin pankkiasiat.
      Näkee saldot ja voi tehdä omien tilien väliset siirrot todella helposti ym
      Samalla tehdään yrityksemme laskut, jotka lähetetään asiakkaalle joko sähköisesti tai perinteisellä systeemillä.
      En luopuisi tästä..

    • Kuutimo

      pankista olen mielestäni saanut hyvän paketin: Verkkopalvelu, tiliote, rahan nostaminen, maksut ja kortit maksuttomia. Edellyttää tosin vakuutusten keskittämistä. Itselläni on koti- ja autovakuutukset Tapiolassa.

    • edullinen

      Itse olen erään pienen itä-suomalaisen paikallisosuuspankin asiakas. Siellä ei palvelumaksuja ole oikeastaan,paitsi jos asioit tiskillä (nostot ja panot ilmaisia). Kortit, nettipankki, otto- ja laskunmaksuautomaatin käyttö ilmaista. Itse olen asunut vaikka missä päin Suomea ja tilipankin sijainnilla ei ole koskaan ollut mitään väliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe